Mwah, dat was best aardig. Beter dan het Duits van Hansie Hansie.quote:
Eensch.quote:Op zondag 7 april 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Vermeersch echt kut, maar Kung en Politt gun ik wel.
In vergelijking met die 2 is Gianni Neil DegrasseTysonquote:Op zondag 7 april 2024 15:01 schreef Szura het volgende:
Dit moet wel de domste kopgroep ooit zijn met notoire koersdebielen Kung en Politt
SteinkohlenDeutsch !quote:
Tactisch is dat toch gewoon verdedigbaar ook?quote:Op zondag 7 april 2024 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Zaakwaarnemer Karrel is bezig de move van Vermeersch te vergoelijken.
https://www.buienradar.be/weer/roubaix/fr/2982681quote:Op zondag 7 april 2024 15:07 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie een interessante bui die de regio Roubaix nadert.
Zelf aanvallen terwijl je met drie trappen Pedersen had kunnen elimineren, daar heb ik ernstige twijfels bij.quote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tactisch is dat toch gewoon verdedigbaar ook?
Ik zie alleen wat spetters.quote:Op zondag 7 april 2024 15:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.buienradar.be/weer/roubaix/fr/2982681
Maar dat is het huidige 'eergevoel' denk ik, ze ontzien elkaar bij valpartijen of pech tenzij echt in de ultieme finale.quote:Op zondag 7 april 2024 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelf aanvallen terwijl je met drie trappen Pedersen had kunnen elimineren, daar heb ik ernstige twijfels bij.
Het zelf initiëren in plaats van een redelijk tempo op kop te rijden en daarmee misschien wel de twee grootste concurrenten een eenvoudige comeback laten verhinderen. Dat vind ik niet handig.quote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Niet toen met Pedersen op achterstandquote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen wolkbreuk des doods, maar het zal toch wat glibberige bochtjes opleverenquote:
Ik schakel net inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |