Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 7 april 2024 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Tarling rijdt een fascinerende race.
Lekker voor de altijd nationalistische Karrelquote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rex is een stoere zegt Karl en 2 seconden later zien we hem op de grond
Ja, van MTV!quote:Op zondag 7 april 2024 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Vanthilt
Dus een GROOT succes!quote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef Chiappucci het volgende:
De chicane gaat zo weinig problemen opleveren.
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef TheArt het volgende:
Op deze manier zitten Mathieu en Philipsen op 120km van de streep geïsoleerd.
Philipsen mag straks ook nog op kop borenquote:Op zondag 7 april 2024 13:53 schreef Pistolero het volgende:
Maar Mathieu gaat straks aan een monstersolo beginnen? Of hoe lang denken ze dit vol te kunnen houden bij Alpecin?
Grapjas.quote:Op zondag 7 april 2024 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Philipsen mag straks ook nog op kop boren
Als je kijkt wat voor troep hij volgt op X en wat voor troep hij liked op X kan je concluderen dat hij geen verstand heeft.quote:Op zondag 7 april 2024 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Boogerd verstand van Parijs-Roubaix?
wel als je zelf dorst hebtquote:Op zondag 7 april 2024 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
Met bidons gaan staan op een kasseistrook, dat heeft weinig zin.
Ook prettig om naar te luisteren en verbaal (voor een ex-sporter) sterk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als je kijkt wat voor troep hij volgt op X en wat voor troep hij liked op X kan je concluderen dat hij geen verstand heeft.
Toch vind ik hem de beste co-commentator van het moment.
Fietswissel en dan lekker teruggebracht door auto vol in beeldquote:Op zondag 7 april 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat over Tarling die eventueel uit koers moet? Of zat José gewoon lam te doen?
Aha dat dus. Thx ook van mijquote:Op zondag 7 april 2024 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fietswissel en dan lekker teruggebracht door auto vol in beeld
Gehangenquote:Op zondag 7 april 2024 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schakel net in wat heeft tarling verkeerd gedaan?
Geen idee waarom ik zo ontzettend rent free leef, maar geestig is het wel.quote:Op zondag 7 april 2024 14:03 schreef Mansjester het volgende:
Hahaha Tarling
Koffieplanter al uitgelogd?
Tijdstraf in een klassieker? Ik ben voorstander.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef hem 30 seconden tijdstraf ofzo. Beetje hard om hem uit koers te zetten.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef hem 30 seconden tijdstraf ofzo. Beetje hard om hem uit koers te zetten.
“Zou het wat uitmaken?”quote:Op zondag 7 april 2024 14:03 schreef Mansjester het volgende:
Hahaha Tarling
Koffieplanter al uitgelogd?
Dertig seconden verplicht stil staan moet kunnen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijdstraf in een klassieker? Ik ben voorstander.
Kan toch?quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In te lossen bij de eerstvolgende pitstop.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon stil laten staan en zelf terug laten komen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan toch?
Als hij met 31 seconden voorsprong wint. Dan wint hij met een seconde verschil. Heeft hij 29 seconden voorsprong dan eindigt hij op de 2e plaats.
Of gewoon -10 plaatsen ofzo
Vermoeden van...quote:Op zondag 7 april 2024 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Theuns die drie minuten geleden nog op 40 seconden zat, is terug.
Maar daar zijn dan weer geen beelden van.quote:Op zondag 7 april 2024 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar niet op camera geweest, dus geen straf.quote:Op zondag 7 april 2024 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er staat iemand op de erelijst van Sanremo die navenant al hangend aan de volgwagen over de streep kwam.quote:Op zondag 7 april 2024 14:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar niet op camera geweest, dus geen straf.
Zelfde met achterlijke acties in de sprint. Enkel straf als er valpartijen zijn. Liefst met erg.
Is dat erger dan Johan Vansummeren op je erelijst hebben?quote:Op zondag 7 april 2024 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er staat iemand op de erelijst van Sanremo die navenant al hangend aan de volgwagen over de streep kwam.
Hoelaat binnen dan?quote:Op zondag 7 april 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Tien minuten sneller dan het snelste schema, lekker man.
Snelste schema is iets voor vijf uur.quote:
Denk weinig renners, want de achterstand is alweer met een minuut opgelopenquote:Op zondag 7 april 2024 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
We zijn ook totaal geen beelden van het 2e peloton. Benieuwd wie daar nog zit en probeert te rijden.
Grensoverschrijdend gedrag van de NOS, ze hebben het nog steeds niet geleerd.quote:
Ik denk dat NOS dit contractueel verplicht is.quote:Op zondag 7 april 2024 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Serieuze vraag, zitten er echt mensen op dit soort interviews te wachten? Als je echt voetbalfan bent heb je toch gewoon ESPN?
Vast maar het blijft raar als je vervolgens geen live rechten hebt.quote:Op zondag 7 april 2024 14:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat NOS dit contractueel verplicht is.
Helene had een hoger doelquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Dat Helene Hendriks daar ooit is ingetrapt.
Watquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Dat mensen in haar trappen, zou ik me eerder over verwonderen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Was het niet het tegenovergestelde dat Joep erin was getrapt?quote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Best een leuke dame toch? Heb er niet zo veel op tegen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mensen in haar trappen, zou ik me eerder over verwonderen.
WTF, een heuse vrouw?quote:Op zondag 7 april 2024 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de NOS zetten ze een wijf in om uitleg te geven over kasseien
NACedquote:Op zondag 7 april 2024 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet weten dat Joep op Helene heeft gelegen :’)
En wie moet er vanavond koken dan?!quote:Op zondag 7 april 2024 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles om wijven een podium te geven. Lekker woke.
Dat past in het rijtje met Mart en Ria Visser, en Koert en Femke Halsema.quote:Op zondag 7 april 2024 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel Breda ligt op elkaar. Dat noemen we hier Brabantse gezelligheid.quote:Op zondag 7 april 2024 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom is er nog carnaval dan?quote:Op zondag 7 april 2024 14:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Heel Breda ligt op elkaar. Dan noemen we hier Brabantse gezelligheid.
testquote:Op zondag 7 april 2024 14:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iemand anders last van niet werkende live-updates hier?
Dan komt gans Rotterdam deze kant op om onze middenstand overeind te houden.quote:Op zondag 7 april 2024 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is er nog carnaval dan?
bohquote:Op zondag 7 april 2024 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het bos zal nog wel nat liggen denk ik.
van onder welke steen ben jij gekropenquote:
Ik bedoel dat ze de niet alleen de breedte van de weg gebruiken maar ook de bermquote:Op zondag 7 april 2024 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
van onder welke steen ben jij gekropen
Josquote:Op zondag 7 april 2024 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max zou hem in de grindbak parkeren.
Joshua?quote:Op zondag 7 april 2024 14:42 schreef Szura het volgende:
Kimmich zit niet bij de voorste 5 auto’s, dat gaat hem niet meer worden
Nouja er zijn wel meer "toppers" die de voorste waaier gemist hebben toch?quote:Op zondag 7 april 2024 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel opmerkelijk dat Mozzato er niet bij is.
dat was juist de bedoelingquote:
Is die niet te licht voor dit werk?quote:
Gisteren was het 3/4 toen grepen WE overal naast.quote:Op zondag 7 april 2024 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 Nederlanders bij de eerste vier
Philipsen heeft een groot probleem.quote:Op zondag 7 april 2024 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen nog mee, GROOT probleem.
Die chicane werkt inderdaad!quote:Op zondag 7 april 2024 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet toch wel toegeven dat het een pak vlotter is verlopen. Die Arenberg.
Dat is enkel leuk voor voorwielen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:50 schreef Zorro het volgende:
Laten we een neutrale motor met wielen meesturen, voor het geval er geen volgwagens zijn
Philipsen: Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |