Gehangenquote:Op zondag 7 april 2024 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schakel net in wat heeft tarling verkeerd gedaan?
Geen idee waarom ik zo ontzettend rent free leef, maar geestig is het wel.quote:Op zondag 7 april 2024 14:03 schreef Mansjester het volgende:
Hahaha Tarling
Koffieplanter al uitgelogd?
Tijdstraf in een klassieker? Ik ben voorstander.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef hem 30 seconden tijdstraf ofzo. Beetje hard om hem uit koers te zetten.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef hem 30 seconden tijdstraf ofzo. Beetje hard om hem uit koers te zetten.
“Zou het wat uitmaken?”quote:Op zondag 7 april 2024 14:03 schreef Mansjester het volgende:
Hahaha Tarling
Koffieplanter al uitgelogd?
Dertig seconden verplicht stil staan moet kunnen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijdstraf in een klassieker? Ik ben voorstander.
Kan toch?quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In te lossen bij de eerstvolgende pitstop.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon stil laten staan en zelf terug laten komen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan toch?
Als hij met 31 seconden voorsprong wint. Dan wint hij met een seconde verschil. Heeft hij 29 seconden voorsprong dan eindigt hij op de 2e plaats.
Of gewoon -10 plaatsen ofzo
Vermoeden van...quote:Op zondag 7 april 2024 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Theuns die drie minuten geleden nog op 40 seconden zat, is terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |