ja laten we een cadeau kopen voor Tom van 10.000 euro ofzoquote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
ja
[ link | afbeelding ]
https://steunactie.nl/actie/cadeau-voor-tom-1/-35204
Lijkt mij ook nog wel gênant om aan te nemen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ja laten we een cadeau kopen voor Tom van 10.000 euro ofzo
1 persoon 1000 euro niet normaalquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ty is heel vaak heel vrolijk geweest. Het lag niet aan Ty dat de boel daar toxic werd.quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Adat231 het volgende:
Ik vond ty zoveel leuker gisteren en vandaag. Jammer dat hij dat vrolijke smoeltje minder vaak op had in het huis
Dat gaat gewoon veel te ver , werkelijk doorgeslagen die fans.quote:Op zondag 7 april 2024 09:31 schreef -river- het volgende:
Ten eerste slaat het naar mijn mening ook nergens op, de fans willen hem bedanken dat ze naar hem hebben mogen kijken en verzamelen daarom een bedrag zodat hij met zijn moeder en zoon naar euro Disney kan.
Hi kan denk ik wel 10 x naar eurodisney haha, zal nog wel minimaal 10000 wordenquote:Op zondag 7 april 2024 09:31 schreef -river- het volgende:
Ten eerste slaat het naar mijn mening ook nergens op, de fans willen hem bedanken dat ze naar hem hebben mogen kijken en verzamelen daarom een bedrag zodat hij met zijn moeder en zoon naar euro Disney kan.
Mee eens.quote:Op zondag 7 april 2024 09:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon veel te ver , werkelijk doorgeslagen die fans.
Te ziek voor woorden
Was even leuke stream en een verwennerij een lekker ontbijtje voor de bewonersquote:Op zondag 7 april 2024 09:28 schreef Verida het volgende:
zo, dan kijk je een keer niet vroeg![]()
ik kan me die honger naar die krant zo goed voorstellen, al die tijd geen gedrukte letters meer gezien, ik zou dan zelfs een pak hagelslag hardop gaan lezen![]()
Leuk gedaan van BB om Ty op deze manier toch nog afscheid te laten nemen, met die Freeze, dat zal ze wel weer een boost geven
en dat geld ophalen voor Tom vind ik achterlijk, wat een idioot gedoe van een stelletje fanaten
Jaarabonnementquote:Op zondag 7 april 2024 09:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Hi kan denk ik wel 10 x naar eurodisney haha, zal nog wel minimaal 10000 worden
Persoonlijk vind ik vliegtuigjes niet te vergelijken met een crowdfunding omdat iemand niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 7 april 2024 09:37 schreef marky het volgende:
Je kan er vanalles van vinden maar als je het gevoel hebt daar geld aan te moeten geven wie ben ik om het te veroordelen. Na 15 vliegtuigjes sta ik nergens meer van te kijken.
Het slaat allebei nergens op.quote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vliegtuigjes niet te vergelijken met een crowdfunding omdat iemand niet gewonnen heeft.
Waren toch gewoon aan het pratenquote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
Jimmy zoekt Alice op maar ze moet niet echt iets van hem.
Geld geven vind ik wel raar.quote:Op zondag 7 april 2024 09:37 schreef marky het volgende:
Je kan er vanalles van vinden maar als je het gevoel hebt daar geld aan te moeten geven wie ben ik om het te veroordelen. Na 15 vliegtuigjes sta ik nergens meer van te kijken.
Wat een onzin, voor wie dan ook. Waarom steunen? Niet eens zeker dat hij eruit is. Tis een spel he😋quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Krijgen ze daar geld voor?quote:Op zondag 7 april 2024 09:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Geld van de freeze is nog niet opgeteld bij de jackpot staat nog op 53.416
O ja ik ben abuisquote:Op zondag 7 april 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Krijgen ze daar geld voor?
Ik dacht dat er geld af ging als ze bewogen.
Volgens mij bij gelukt 500 erbij en mislukt 1000 eraf.quote:Op zondag 7 april 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan zal het niet aan Randy liggen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Raar, niet goed gekeken dan want hij was heel vaak vrolijk en juist dat is het grote gemis die big smile maar als je voor iemand anders was dan let je ook niet zo op de andere.....de mindere dagen waren eigenlijk op het laatst.....bij het zien van allerlei dingen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Adat231 het volgende:
Ik vond ty zoveel leuker gisteren en vandaag. Jammer dat hij dat vrolijke smoeltje minder vaak op had in het huis
Denk dat geld nu geen rol speelt, ze mogen gewoon niet reageren.quote:Op zondag 7 april 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En hebben een hart onder de riem gekregen......quote:Op zondag 7 april 2024 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat geld nu geen rol speelt, ze mogen gewoon niet reageren.
nieuws is op het niveau afgestemdquote:Op zondag 7 april 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
Artikel over Acid. Geen hollander die weet waarover het gaat natuurlijk. En die enige Belg waarschijnlijk ook niet.
Artikel over King Charles en Kate die kanker hebben. Artikel over Mathieu vd Poel. Artikel over doornroosje in de Efteling enz...
[ afbeelding ]
Heb het vermoeden dat er nog wel meer volgen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hebben een hart onder de riem gekregen......
Ze hadden er een echte 1 april grap van kunnen maken.quote:Op zondag 7 april 2024 09:56 schreef Harry het volgende:
Ashley verteld uit de BB Krant over de borstvergroting van Doornroosje
Ashley: dit is toch net ik??? Dit is toch een grap!!?
Erg he alles draait om. Bassiequote:Op zondag 7 april 2024 09:58 schreef Jockari het volgende:
Ashley denkt dat artikel over borstvergroting van Doornroosje over haar zelf gaat. Jimmy: "Nee Ashley, niet alles draait om jou !"
Er staat een grote rebus inquote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef Verida het volgende:
misschien zit er wel een spel vast aan die krant .
Straks in de gm een aantal vragen beantwoorden over wat er in die krant staat.
(lijkt mij wel leuk)
Hier zag ik ook weer heel wat andersquote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
Jimmy zoekt Alice op maar ze moet niet echt iets van hem.
Ze was er in getrapt met beide benen.......zeker weten.quote:Op zondag 7 april 2024 09:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden er een echte 1 april grap van kunnen maken.
Met: Ze hebben BB-bewoonster Ashley als voorbeeld genomen met de aanpassingen van Doornroosje.
ik zag bij die foto van Doornroosje wat anders dan Ash die alle aandacht weer opeist. Was gewoon een leuk moment.quote:Op zondag 7 april 2024 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier zag ik ook weer heel wat anders ( negativiteit viert hoogtij)
Dan wint Asquote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef Verida het volgende:
misschien zit er wel een spel vast aan die krant .
Straks in de gm een aantal vragen beantwoorden over wat er in die krant staat.
(lijkt mij wel leuk)
Ik heb Tyron ook als een vrolijke wervelwind ervaren , kan je zien dat mensen dingen heel anders kunnen ervarenquote:Op zondag 7 april 2024 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, niet goed gekeken dan want hij was heel vaak vrolijk en juist dat is het grote gemis die big smile maar als je voor iemand anders was dan let je ook niet zo op de andere.....de mindere dagen waren eigenlijk op het laatst.....bij het zien van allerlei dingen.
Ben blij met Alice......quote:Op zondag 7 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
A Glenn en Alice hebben zich vrijgespeeld voor de finale
De andere moet hun sportkleding aan en gaan strijdenSucces maar dan
Gun het haar ook wel en hoop dat van over gebleven drie Jimmy wintquote:
Die hebben het dan ook gewonnen gisterenquote:Op zondag 7 april 2024 10:13 schreef Harry het volgende:
Het is duidelijk, dat Alice en Glenn NIET genomineerd gaan worden.
Heb ik vannacht nog in streamverslag geschrevenquote:Op zondag 7 april 2024 10:13 schreef Harry het volgende:
Het is duidelijk, dat Alice en Glenn NIET genomineerd gaan worden.
Eigenlijk begin ik mijn deelname aan FOK! altijd met het lezen van de Streamverslagen, maar dit keer idd niet.quote:Op zondag 7 april 2024 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb ik vannacht nog in streamverslag geschreven
Ik denk dat hij deze keer wel eens gelijk kan hebben. Met Ashley naast hem misschien nog een kansje maar met Randy lijkt mij niet. Want Randy heeft alle stemmen muv die van Jimmy en misschien nog wat Ashley stemmers maar met Ashley naast hem krijgt hij alle stemmen muv Glenn. De vraag is, krijgen Ashley en Glenn meer dan 50% van alle stemmen. 2 genomineerden is wel apartquote:Op zondag 7 april 2024 10:24 schreef Harry het volgende:
Ik hoor Jimmy zometeen alweer zeggen "nou, dan ga ik....".
En dat met deze prijzen,wc papier is bijna een luxe gewordenquote:Op zondag 7 april 2024 10:28 schreef Jockari het volgende:
Het obligate schijtrolschilderen van dit jaar, mag zeker niet vergeten worden. Ook niet in de laatste week.
[ afbeelding ]
Het ziet er rommelig uitquote:Op zondag 7 april 2024 10:34 schreef Jockari het volgende:
Er hangt daar meer schijtpapier aan de muur, dan ze gebruikt hebben op toilet in drie maanden.
[ afbeelding ]
Wat is dat toch dat je kudde gedrag gaat krijgen.....Als je goed bij je zelf nagaat als volwassene dan denk je toch waar ben ik mee bezig.....quote:Op zondag 7 april 2024 10:34 schreef Jockari het volgende:
Er hangt daar meer schijtpapier aan de muur, dan ze gebruikt hebben op toilet in drie maanden.
[ afbeelding ]
het is keukenrol papier, dat vouwen ze dubbel voor de stevigheidquote:Op zondag 7 april 2024 10:34 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
nou echt he normaal was altijd wel gezellig met kaarten ( maar ja die kregen hun niet) en dit is niet echt een vervanging geweest nou 1 a 2 maar dit is TE veelquote:
Zijn nu aan spelenquote:Op zondag 7 april 2024 10:41 schreef kiki2024 het volgende:
hebben ze het spel al gespeeld? we mogen zo om 12 uur stemmen toch
ook dat staat in streamverslag van gisteravond, dat is in de uitzending gezegdquote:Op zondag 7 april 2024 10:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lees net op insta dat er maandag 1 weggaat
Knettergekquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dacht dat er alleen gezegd was over stemmenquote:Op zondag 7 april 2024 10:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ook dat staat in streamverslag van gisteravond, dat is in de uitzending gezegd
Morgen 2 bewoners genomineerd,wij mogen tot maandag 10 uur stemmen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
inprenciepe heb je gelijk hoor, ik heb er zelf meteen aan vastgekoppeld, omdat we tot 10 uur mogen stemmen, er dan maandag net als andere jaren op maandag in de finale week, 1 uit gaat, maar het is idd niet met woorden gezegd.quote:Op zondag 7 april 2024 10:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dacht dat er alleen gezegd was over stemmen
Ja dacht al,dan is er toch niks mis mee dat ik het plaatsquote:Op zondag 7 april 2024 10:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
inprenciepe heb je gelijk hoor, ik heb er zelf meteen aan vastgekoppeld, omdat we tot 10 uur mogen stemmen, er dan maandag net als andere jaren op maandag in de finale week, 1 uit gaat, maar het is idd niet met woorden gezegd.
quote:Op zondag 7 april 2024 10:44 schreef engine het volgende:
Joost Klein staat ook in de Big Brother krant
Staan puzzels in, maar wat Jimmy terecht opmerkte: Leuk maar we hebben geen schrijfpen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of die krant mogelijk ergens online is terug te lezen ?
Ben benieuwd hoeveel (nep)nieuws er eventueel in staat .....
Ik kijk al de hele ochtend, maar heb nog geen Fake news kunnen ontdekkenquote:Op zondag 7 april 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze fakenieuws van echt nieuws onderscheiden uit die krant, als opdracht?
Dat weet je niet. Bericht van Doornroosje kan nep zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 10:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele ochtend, maar heb nog geen Fake news kunnen ontdekken
Ik denk dat er in die krant nepberichten staan. En dat bewoners dan moeten raden welke berichten.quote:
Nee dat is waarquote:Op zondag 7 april 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Bericht van Doornroosje kan nep zijn.
Glenn verteld net over de casus Acid.quote:Op zondag 7 april 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
Artikel over Acid. Geen hollander die weet waarover het gaat natuurlijk. En die enige Belg waarschijnlijk ook niet.
Artikel over King Charles en Kate die kanker hebben. Artikel over Mathieu vd Poel. Artikel over doornroosje in de Efteling enz...
[ afbeelding ]
Nee hoor is echt nieuws.quote:Op zondag 7 april 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Bericht van Doornroosje kan nep zijn.
Tomfans blijken niet zo slim te zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slim Niemand weet of Tom het echt krijgt![]()
Denk dat alleen zijn overstap naar Ferrari sensationeel genoemd wordquote:Op zondag 7 april 2024 11:01 schreef spapaars het volgende:
Sensationele Hamilton?
Presteert niets dit seizoen.
[ afbeelding ]
De fans zijn niet op de stream dus laat maar weerquote:
Hangt er van af welk spel BB heeft gekozen, Als BB voorkeur heeft voor een bewoner, kan hij een spel kiezen wat in het voordeel van die bewoner is, BB heeft het heft in handen.quote:Op zondag 7 april 2024 11:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch zie ik de situatie nu wel als win-win, van drie overgebleven mogelijk genomineerden is iedereen
ervan op de bank een pluspunt .... alleen de kans bestaat dat Ashley het gaat winnen van de andere twee ...
Ik hoorde het ook.quote:Op zondag 7 april 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn hoorde een oerkreet van jimmy vanuit de gameroom
Klopt, ze zaten buiten, en hij hoorde haar, Randy hoorde ook een mattiequote:Op zondag 7 april 2024 11:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Glenn heeft dus gisteravond Rebecca nog gehoord ....
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 7 april 2024 11:01 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Was overal op het nieuws..
Neem soms gewoon iets aan, als men het zegt. Of zoek het op
Ik zou wel eens willen weten hoeveel Jimmy is afgevallen. Die is echt wel veel gewicht kwijt. Die buik is een stuk kleiner gewordenquote:Op zondag 7 april 2024 11:14 schreef Harry het volgende:
Glenn: ik kan wel zeggen dat ik zeker 10 kg ben afgevallen.
OEHrkreetquote:Op zondag 7 april 2024 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook.
Het was een OEH en duidelijk van Jimmy.
Kan een overwinningskreet zijn maar ook een teleurstelling kreet of een bijna wel of bijna niet.
Je weet het nooit, er is nog geen eten binnen gekomenquote:Op zondag 7 april 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn denkt niet dat ze nog naar de winkel moeten deze week
Snap dat wel, de eindfasequote:
op die hele grote bank hahaquote:Op zondag 7 april 2024 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En toen zaten er nog maar 2 op de genomineerden te wachten..
Nee moet nog terug naar 3quote:Op zondag 7 april 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
O dinsdag en woensdag wordt ook weer bepalend
Alice en Glenn zijn dus niet zeker van een plaats in de finale?
Klopt alleen voor nu veiligquote:Op zondag 7 april 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
O dinsdag en woensdag wordt ook weer bepalend
Alice en Glenn zijn dus niet zeker van een plaats in de finale?
Nu eerst ashley graagquote:Op zondag 7 april 2024 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
Randy en Ashley, ik hoop dat Ashley gaat maar om een vertrek van Randy ben ik ook niet rouwig, win win dus
Dat dus.quote:Op zondag 7 april 2024 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
Randy en Ashley, ik hoop dat Ashley gaat maar om een vertrek van Randy ben ik ook niet rouwig, win win dus
Ik ook, heb dus ook op hem gestemd...fingers crossed...quote:Op zondag 7 april 2024 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben voor het eerst voor rockende Randy
Links staan in de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
thnx. ik dacht dat het via sociale media zou zijnquote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
YEAH!!!!! JIMMY ZIT IN DE FINALE. Zo blij voor m'n lieve vriend!
quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gefeliciteerd, maar er gaat donderdag nog iemandquote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog niet hoor, morgen pas de uitslag...quote:Op zondag 7 april 2024 11:33 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zo, Ashley eruit door Randy, wie had dat gedacht..
Nou dat denk ik niet hoor,moet er nog een weg hierna.quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als hij Tom eruit kan krijgen, moet dit een makkie zijn ....quote:Op zondag 7 april 2024 11:33 schreef TheLuckyman het volgende:
0p Randy? Waarom zou ik in vredesnaam op deze zitzak stemmen?quote:
, Alice, Glenn en Jimmy hebben alleen vrijstelling voor deze eliminatie. Ze kunnen er donderdag alsnog uit.quote:Op zondag 7 april 2024 11:33 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nee hoor hierna gaat er nog 1 weg maar is wel dichterbijquote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou het is nog niet gedaan hequote:Op zondag 7 april 2024 11:33 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Las hier al dat Randy mazzel had dat al de fans van Tyron op 'm gestemd hebben (quote:Op zondag 7 april 2024 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als hij Tom eruit kan krijgen, moet dit een makkie zijn ....
Helemaal met je eens Eric, maar ik ben dat voortrekken van de Queen inmiddels wel goed zat .....quote:Op zondag 7 april 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
0p Randy? Waarom zou ik in vredesnaam op deze zitzak stemmen?
Mijn stem gaat naar de meest spraakmakende deelneemster van dit jaar: Ashley!
Voor Glenn zou het ook ideaal zijn als Ashley eruit gaat. Haar stemmers gaan op hem stemmen danquote:Op zondag 7 april 2024 11:35 schreef happyme28 het volgende:
Nee
[..]
, Alice, Glenn en Jimmy hebben alleen vrijstelling voor deze eliminatie. Ze kunnen er donderdag alsnog uit.
Moet kunnen om een finale van Glenn, Randy en Alice te krijgen.
Nog niet maar bij de laatste 5quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zitzakquote:Op zondag 7 april 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En Jim for the win!![]()
Denk dat Jimmy meer kans maakt te winnen van Randy dan van Ashleyquote:Op zondag 7 april 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En Jim for the win!![]()
Laatste 4 zit hij als een van de twee genomineerde naar huis gaatquote:Op zondag 7 april 2024 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nog niet maar bij de laatste 5
TOP!!!
Wtf. Spelen ze niet met 4 de finale zaterdag? Meine gutte. Ze gooien echt alles om dit jaar. Al was ik wel blij met de "2 Belgen 2 Nederlanders" regel die er uit ging..quote:Op zondag 7 april 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, maar er gaat donderdag nog iemand
Ook de Tom stemmers zal Randy nu mee krijgen, het gaat er echt om spannenquote:Op zondag 7 april 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Las hier al dat Randy mazzel had dat al de fans van Tyron op 'm gestemd hebben ().
Als die hun werk weer doen kan Ashley snel naar haar prive-kalkoen..
Zo bedacht ik dat ook.. ashley er nu uit... maakt mogenlijk de kans groter voor Jimmyquote:Op zondag 7 april 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Jimmy meer kans maakt te winnen van Randy dan van Ashley
De Fan pagina van Jimmy roept ook op om op Randy te stemmenquote:Op zondag 7 april 2024 11:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook de Tom stemmers zal Randy nu mee krijgen, het gaat er echt om spannen
Ik stem niet strategisch maar op m'n gevoel. We gaan het zien!quote:Op zondag 7 april 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht ie winnen dan gaat de cos in afgedrukte vorm een smakelijk diner vormen voor een mede-cosser.quote:Op zondag 7 april 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan haar denken toen ik erover lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ach ja, ze hep een eiguh kalkoen, hep bart gemaakt zonder dat se dat afgesproken hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley: Echt raar dat ik morgen misschien naar huis ga
Ja, Jimmy mag niet winnen!quote:Op zondag 7 april 2024 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze morgen eruit gaat is er gerechtigheid in mijn ogen. En dan maakt het me niet meet uit wie er dan wint. Al heb ik een beetje weerstand tegen jimmy als winnaar vanwege zijn gedrag af en toe.
Vind dat zo vreemd elke keer.quote:Op zondag 7 april 2024 11:50 schreef happyme28 het volgende:
Ashley wil echt niet naar huis. Nog denk ze dat ze misschien wel niet naar huis moeten morgen.
Is ook zo, maar zou het lekker bewaren voor Fin zijn toekomst......quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook nog wel gênant om aan te nemen.
Ja, zou dit ook zien als eindelijk gerechtigheid, ze lag er tenslotte in week 1 al uit ....quote:Op zondag 7 april 2024 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze morgen eruit gaat is er gerechtigheid in mijn ogen. En dan maakt het me niet meet uit wie er dan wint. Al heb ik een beetje weerstand tegen jimmy als winnaar vanwege zijn gedrag af en toe.
OMGquote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet zeker dat dit de goede kant opgaat, meeste oud-bewoners zullen Randy steunen ....![]()
Tenzij ze morgen een vrijstelling kan kopen voor 53K ....![]()
Ze heeft niemand meer om tegen te stressen en konkelen.quote:Op zondag 7 april 2024 11:50 schreef Harry het volgende:
Ik vind Ashley opvallend cool.
Voorheen was er bij een nominatie altijd gelijk stress en gekonkel.
Omdat ze weet dat nergens heengaat.quote:Op zondag 7 april 2024 11:50 schreef Harry het volgende:
Ik vind Ashley opvallend cool.
Voorheen was er bij een nominatie altijd gelijk stress en gekonkel.
waarom ook 3 neerleggen als ze met 5 zijnquote:Op zondag 7 april 2024 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik ga het wel vragen, vinden jullie het ok als ik een krant mee naar huis neem?"
Alice: "Ja, ik vind het prima"
Randy: "Ik vond het prima hoor, hoeveel zijn er, 3 toch?"
Ashley: "Het zijn er 3"
Randy: "Ja"
Ashley: "Dank jullie wel"
Randy: "Pak deze maar, heeft m'n been op gelegen"
Gewoon met opzet, net zoals 5 BBQ-worsten voor 6 mensen. Dat levert misschien discussie = beeld op.quote:Op zondag 7 april 2024 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom ook 3 neerleggen als ze met 5 zijn
zodat duidelijk wordt wie het meest hebberig is.quote:Op zondag 7 april 2024 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom ook 3 neerleggen als ze met 5 zijn
Zoek salar op insta dan zie je dit, je klikt dan linksboven op dat rondje met zn foto erin, dit kan alleen op telefoon, laptop werkt nietquote:Op zondag 7 april 2024 12:02 schreef danilel het volgende:
of topic, hoe kun je stemmen op de pol van salar? op insta zie ik m niet staan
Ik vind 'm niet zo slecht voor eurovisiesongfestival. Beter dan die belg bij ons alleszins.quote:Op zondag 7 april 2024 10:44 schreef engine het volgende:
Joost Klein staat ook in de Big Brother krant
Matrassen testen bij Emma?quote:
""Schrijfpen"... Hahahaha. Dat is iets hollands ?quote:Op zondag 7 april 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staan puzzels in, maar wat Jimmy terecht opmerkte: Leuk maar we hebben geen schrijfpen.
Pfffquote:Op zondag 7 april 2024 11:52 schreef engine het volgende:
Ashley claimt een krant om mee naar huis nemen.
Geen zorgen, die krant gaat nergens naartoe.quote:Op zondag 7 april 2024 11:52 schreef engine het volgende:
Ashley claimt een krant om mee naar huis nemen.
Nee, ik heb het in elk geval nooit gebruikt of gehoordquote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
""Schrijfpen"... Hahahaha. Dat is iets hollands ?
quote:Op zondag 7 april 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Ook gestemd 3xLooser !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze vraagt het toch gewoon vriendelijk?quote:Op zondag 7 april 2024 12:02 schreef danilel het volgende:
[..]
zodat duidelijk wordt wie het meest hebberig is.
ja slaat echt nergens op druk er dan meteen 5 of ze hebben er 2 achter nogquote:Op zondag 7 april 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon met opzet, net zoals 5 BBQ-worsten voor 6 mensen. Dat levert misschien discussie = beeld op.
Nee ik heb echt geen idee, krenten zijn het
quote:Op zondag 7 april 2024 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen zorgen, die krant gaat nergens naartoe.
Ja maar Ashleyquote:Op zondag 7 april 2024 12:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vraagt het toch gewoon vriendelijk?
er zijn er meer die met een halve koffer vol souveniers naar huis gaan.
En er zijn nog twee kranten over voor de andere liefhebbers
ah so, ik probeerde het op de laptop, thnxquote:Op zondag 7 april 2024 12:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zoek salar op insta dan zie je dit, je klikt dan linksboven op dat rondje met zn foto erin, dit kan alleen op telefoon, laptop werkt niet
[ link | afbeelding ]
ik zag gisteren ergens in beeld bij de live dat hij stagebegeleider is.....quote:
wie zegt dat hij dat IRL niet doet???quote:Op zondag 7 april 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zag gisteren ergens in beeld bij de live dat hij stagebegeleider is.....
ik zou niet weten wat ik me hierbij moet voorstellenHet lijkt me niet iemand die de mensen die hij begeleid, een actieve en pro-actieve werkhouding zal leren
ik ga met je mee......quote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef Giggio het volgende:
Sorry #TeamAlice (je hebt het even nog niet nodig)
ik schakel voor nu over naar #TeamRandy - all my votes!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, ik heb het in elk geval nooit gebruikt of gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |