Gelukkig maar, een kinderhart is snel van slagquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wist het gelukkig nog niet, dus hij heeft 5 minuten fanatiek lopen duimen dat Ashley eruit ging.
OOh jongetje tochquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:31 schreef superniger het volgende:
Doei Ashley.
Jij maakte leuke tv. 👍
Wel jammer dat anderen het al spoilde.
Aansteller. Zou een "sorry" (2 x zelfs) voor het per ongeluk spoileren niet genoeg moeten zijn?!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke act.
Duimpje omhoog voor jou👍
tip: Je kan ook je bericht aanpassen en de spoiler weghalen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niets "flauw" aan, spuit eleven. Uitgelegd: was per ongeluk en "sorry" geschreven 2 x in dit topic. Als je het nóg niet begrijpt kiek de bewuste posts nog een keer!
Ja, nee, hallo: ze speelde het spél! Maar bleef daarbij zichzelf. Dus dat ze zelfingenomen overkwam, altijd alles als eerste wilde zien, horen en hebben, onderonsjes met haar onderdanen gebruikte om andere bewoners verdacht te maken: puur natuur!quote:Op woensdag 10 april 2024 03:31 schreef Alicia76 het volgende:
Ashley lag er in week 1 al uit, maar mocht toen terug omdat iemand vrijwillig opstapte. Ze heeft dus puur mazzel gehad dat ze er nog zo lang heeft ingezeten. En tussendoor heeft ze ook nog even 20.000 euro van de winnaar door de wc gespoeld. Ashley's karakter was net, net zoals heel veel aan haar lichaam.
Nog even vol houden 🤣quote:Op woensdag 10 april 2024 20:32 schreef Gert het volgende:
Omykot. Omyjot. Omykot. Nog steeds.Nog even.
De taalvervuiling heeft inderdaad hard toegeslagen. Met als variatie Oh, my fucking God.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:32 schreef Gert het volgende:
Omykot. Omyjot. Omykot. Nog steeds.Nog even.
Veel goede tegeltjeswijsheden van Alice.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
En jongens, heeft iemand Alice wel eens iets horen zeggen wat grappig of leuk was, of gewoon bleef hangen?
Op stream wel, geen idee of die dingen ook in afleveringen terecht zijn gekomenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik moest wel even lachen om Randy, de Cocoon Slayer![]()
En jongens, heeft iemand Alice wel eens iets horen zeggen wat grappig of leuk was, of gewoon bleef hangen?
Ja inderdaad ik ging stuk om de cocoonslayerquote:Op woensdag 10 april 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik moest wel even lachen om Randy, de Cocoon Slayer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |