quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:03 schreef sly-nl het volgende:
Beetje flauw dit he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
De uitzending van 20 januari was ook prima. Alleen werd dat een dag later weer vernaggeld.quote:
die staat op een goeie 2e plekquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De uitzending van 20 januari was ook prima. Alleen werd dat een dag later weer vernaggeld.
Zeker! Ik kijk ook de livestream! En in de COS is de plaats om daar over te babbelen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, een TT lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen.
Misschien komt ze nog terugquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De uitzending van 20 januari was ook prima. Alleen werd dat een dag later weer vernaggeld.
quote:
Niets "flauw" aan, spuit elevenquote:
Ik ook wel een beetje. Aan zo'n Alice is niks te beleven. Maar ja, de laatste week is eigenlijk nooit echt heel erg leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:44 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga Ash missen! Ze zorgde tenminste voor entertainment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |