herstel: wat ik schreef was een spoiler als je alleen de tv volgt.quote:Op maandag 8 april 2024 21:29 schreef superniger het volgende:
Had liever Alice tegenover Ashley zien staan.
Sorry, niet bij stilgestaan, -edit- Dacht dat iedere volgert het wel zou checken.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 02:30 schreef superniger het volgende:
Tjongejonge.
Ga eens bans uitdelen aan mensen die spoilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gert op 09-04-2024 09:21:39 ]love & heet
En de TT was geen hint voor je. Je kan in elk ander topic binnen BB terecht en je kiest precies voor deze. Erg kinderachtig en flauw hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sorry, niet bij stilgestaan, -edit- Dacht dat iedere volgert het wel zou checken.
Ik schrijf net dat ik 't niet bewust deed, -edit-quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
En de TT was geen hint voor je. Je kan in elk ander topic binnen BB terecht en je kiest precies voor deze. Erg kinderachtig en flauw hoor.
Ik vind daar iets meer pit in zitten qua spellen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
En Alice vind je niet saai? Ik vind dat echt onbegrijpelijk.
O mai kott o mai. Kojsquote:
Mooi op tijd voor de traantjes van Es.quote:
Hey Odiequote:
omygodquote:
Ik zeg nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |