Ok trol.quote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel belangrijk....Je weet er dus wederom weer niets van
Ze mogen van mij allemaal winnen, behalve Ashley.quote:Op zondag 7 april 2024 02:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Teringzooi. Heb gvd 2x op Tom gestemd.
Nu is alle hoop op Alice gevestigd. De rest geeft toch geen ene fok.
En Alice vind je niet saai? Ik vind dat echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze mogen van mij allemaal winnen, behalve Ashley.
Ik vind Glenn en Randy dan wel wat saai. Die hebben we weken niet gehoord.
Dus iets meer voorkeur voor Alice en Jimmy.
Ja. Wat een warmte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wilt ze niet, hoorde haar het zeggen tegen ashley ook toen die zei het allemaal aan te trekken, erg stomquote:Op maandag 8 april 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Waarom Alice als enige niet haar BB kleding aan. Jammer
Tja, met die bb-kleding trekt ze geen stemmen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Waarom Alice als enige niet haar BB kleding aan. Jammer
quote:Op maandag 8 april 2024 20:47 schreef superniger het volgende:
BB laat dikke spoilers zien.Dat denk ik ook, maar het zou ook Randy kunnen zijn. Hij en Alice lijken gelijk op te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
geloof dat je kan stemmen jahquote:
Nee, ga ik niet doen inderdaad. Dank je voor de waarschuwing.quote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef PinkLow het volgende:
Als je nu gaat stemmen, dan stem je op 1 van de overige 4 die je in de finale wilt hebben.
Dus mocht je echt enkel de tv versie volgen, raad ik het je af. Anders weet je hoe dit afloopt.
Inderdaad!quote:Op maandag 8 april 2024 21:29 schreef superniger het volgende:
Had liever Alice tegenover Ashley zien staan.
niet ?quote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
Ah, ik kan dus niet stemmen. Maakt niet uit, mogen allebei wel weg.
Je kan wel stemmen...quote:
Nee, stond in beeld dat de stemronde al gesloten was.quote:
oh zo bedoel je, ja dat zie je dan ook op twitter enzoquote:Op maandag 8 april 2024 21:31 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Je kan wel stemmen...
Op de overige 4! Maar dan zie je dus ook gelijk wie eruit is.
Jij ook fijne avond!quote:Op maandag 8 april 2024 21:34 schreef PinkLow het volgende:
Morgen kijk ik weer uitgesteld. Dus reageer dan later (of niet)
Fijne avond ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Gert op 09-04-2024 09:20:08 ]love & heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |