BB zei dacht ik laatst ergens dat er niet persee minimaal 1 Belg + 1 nederlander in de finale moet (maar geloof dat niet)quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef tassie127 het volgende:
Oh dus Glen. Is ook nog niet zeker van een plaats in de finale?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ergens gelezen van wel. Niet man of vrouw maar wel 1 NL en 1 BE. Maar goed alles kan gemanipuleerd worden!quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
BB zei dacht ik laatst ergens dat er niet persee minimaal 1 Belg + 1 nederlander in de finale moet (maar geloof dat niet)
Wat een genot dat die weg isquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Hier had Sabeau moeten staan, die schat
Ze gaat proberen te lijmen met alicequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
Nou As "Kom vriendin" tegen Alice is ook een beetje overdreven.
ja lijkt of ze allemaal te druk zijn met zichzelf en er niets een bij stilstaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef woxxel2 het volgende:
Maar waarom reageren ze er niet op. Ze dachten dat Glenn de finalist zou zijn
Opvallend iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ze gaat proberen te lijmen met alice
Geef ze groot gelijk. De overige flessen zaten in het bbq pakketquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
FEBO is zunig en wil zelf ook wel een drankje ....
Maar echt wat zielig dit ....
Tis ook nog eens cheap Prosecoquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Harry het volgende:
Jeetje, Ashley weet met de champagne en als leadzanger haar tv momentjes weer te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |