quote:
Deze millennial klikt ook alleen op ''after pay'' als ze te lui is om de telefoon van de lader te halen hoorquote:
Annikoooooooooooooooo zelfsquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:14 schreef golfer het volgende:
Al die presentatoren die daar aan meewerkten.
Die is soeverErnie geworden.quote:
Die mis ik niet.quote:Op maandag 15 april 2024 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis toch een klein beetje de 1e vraag running joke
De grap vorige week was dat ze het negeerden en later te horen kregen van het pufjesmeisje dat zij graag wil dat Niels z'n eerste vraag mag stellen.quote:Op maandag 15 april 2024 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Juist niet, werd langzaam een beetje flauw en gezocht. Maar die gekke Post-IT mag ondertussen ook wel eens weg, de alwetende is een prima concept maar dit is zo suf. Dan was zelfs de glijbaan beter. Al was het in het begin nog beter omdat mensen onderdeel werden gemaakt van het ensemble.quote:Op maandag 15 april 2024 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Mee eens, het grapje wordt een beetje sleets. Teveel herhaling van wat goed scoort heeft uiteindelijk een eindtijd. De opzet blijft erg goed met deze combinatie van creatievelingen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben het er mee eens hoor dat de Post It grap veranderd mag worden. Dat is altijd het minste deel van het programma.
Je neemt het veel te serieus.quote:Op woensdag 17 april 2024 00:21 schreef kalinhos het volgende:
Vond t vooral suf dat zij alwetend was met het antwoord: “500-1000”.
In geen benaderingsvraag ter wereld word je níet gediskwalificeerd als je dat opschrijft. Doe gewoon 1 getal.
Het is wachten tot bij de volgende benadering iemand zegt: tussen de 3 en 18 miljoen.
Denk het wel, eind vorig jaar was er een muts die ''nee nee'' schudde toen ze de alwetende bleek te zijn, de runner up ging toen het bord op.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:38 schreef SiGNe het volgende:
Is dat ook wel een "echte" quiz?
Of is al vantevoren bekend wie er op de Post-it komt?
Da's makkelijk op te lossen als je niet wil, gewoon een fout antwoord geven.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Denk het wel, eind vorig jaar was er een muts die ''nee nee'' schudde toen ze de alwetende bleek te zijn, de runner up ging toen het bord op.
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's makkelijk op te lossen als je niet wil, gewoon een fout antwoord geven.
Maar de vraag die ze stellen moet toch wel een stoort van ingestudeerd zijn (tenzij ze dat van de autocue aflezen, moet je weer weten dat je iets op moet lezen..)
Enlighten us please!quote:Op zondag 14 april 2024 09:12 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik was erbij gisteren en het was geniaal! Het NPO item was achter de schermen nog meer genieten, met een rennende Derk Bolt als hoogtepunt en schaterende Anniko. Ik heb zo hard gelachen.
En de hele aflevering in 1 take he, dat is gewoon onwijs knap.
Ze hebben ook gewoon die kaartjes vast hequote:Op woensdag 17 april 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's makkelijk op te lossen als je niet wil, gewoon een fout antwoord geven.
Maar de vraag die ze stellen moet toch wel een stoort van ingestudeerd zijn (tenzij ze dat van de autocue aflezen, moet je weer weten dat je iets op moet lezen..)
De band is wel goedquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:24 schreef SiGNe het volgende:
Het liedje van Roberto Jacketti vond ik wat minder. normaal hebben ze scherpere teksten op de liedjes.
Het hele simpele liedje in 1 minuut is ook altijd erg sterk.quote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
De band is wel goed
Liedje over de Infor....mateurs was goed zeg
Altijd leuk maar de teksten maken ze met een team, Peter Heerschop is ook 1 van de tekstschrijvers.quote:Op zondag 21 april 2024 12:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het hele simpele liedje in 1 minuut is ook altijd erg sterk.
Ook erg knap dat ze wekelijks daar een andere tekst op moeten zingen en die teksten zijn soms niet echt makkelijk.
Het liedje maakt Van der Laan in zijn eentje in één nacht, heb ik een keer gelezen.quote:Op zondag 21 april 2024 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd leuk maar de teksten maken ze met een team, Peter Heerschop is ook 1 van de tekstschrijvers.
https://www.ad.nl/show/pe(...)je-ontslag~a2c302b7/
Je ziet Jeroen ook altijd een beetje struggelen, Niels is er beter in.quote:Op zondag 21 april 2024 12:41 schreef SiGNe het volgende:
Ook erg knap dat ze wekelijks daar een andere tekst op moeten zingen en die teksten zijn soms niet echt makkelijk.
'quote:Op zondag 21 april 2024 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd leuk maar de teksten maken ze met een team, Peter Heerschop is ook 1 van de tekstschrijvers.
https://www.ad.nl/show/pe(...)je-ontslag~a2c302b7/
quote:Even tot hier wordt gemaakt door Niels van der Laan en Jeroen Woe, samen met schrijvers Hans Riemens, Peter Capel, Peter Heerschop, Emilio Guzman, Owen Schumacher, Armèn Hakhverdian en Maarten Hopman
Even tot hier: liedje van een minuut is kwestie van gevoelquote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het liedje maakt Van der Laan in zijn eentje in één nacht, heb ik een keer gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Even tot hier: liedje van een minuut is kwestie van gevoelLeuk, over de vormgevers hoor je miet zo vaak iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Zelfde als bij DWHN. Wordt wel eens onderschat. Zou graag in zo'n team werken.quote:
Ja, lijkt mij ook mooi.quote:Op maandag 22 april 2024 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde als bij DWHN. Wordt wel eens onderschat. Zou graag in zo'n team werken.
Kortom, precies wat ik op FOK! al bijna 25 jaar doe.quote:Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook mooi.
Lekker werken onder nietsontziende druk, artiesten regelen, getackeld worden door de actualiteit. Lijkt me fantastisch
Ik wilde eigenlijk zeggen dat er nog niet eens 25 jaar interwebs bestaat maar da's wel zo. Voel ik me toch weer oud he.quote:Op maandag 22 april 2024 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kortom, precies wat ik op FOK! al bijna 25 jaar doe.
Mijn eerste post op FOK! was 3 december 2000.quote:Op maandag 22 april 2024 11:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat er nog niet eens 25 jaar interwebs bestaat maar da's wel zo. Voel ik me toch weer oud he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |