Ja, maar zijn vriendin en hij werken snachts, dus slapen bij opa en oma de kinderen en die haalt hij dan bij hun op om ze naar school te brengen en hun kunnen dan slapen denk ik. Volgens mij gaan de kinderen dan weer voor het avond eten naar opa en oma.....Maar kan het helemaal fout hebben maar zo zie ik het een beetje voor me.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Gatverdamme en hij heeft toch ook kinderen?
klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:35 schreef -river- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:35 schreef -river- het volgende:
[..]
En Tom heeft meer met Alice dan Jimmy, die dan ook een stem kreeg van Tom.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:30 schreef Hznootje het volgende:
Jimmy is alvast in drama modus, voor het geval Tom gaat vertrekken
En poepen die kids dan bij opa en oma op van die matjes of wah?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar zijn vriendin en hij werken snachts, dus slapen bij opa en oma de kinderen en die haalt hij dan bij hun op om ze naar school te brengen en hun kunnen dan slapen denk ik. Volgens mij gaan de kinderen dan weer voor het avond eten naar opa en oma.....Maar kan het helemaal fout hebben maar zo zie ik het een beetje voor me.
Zo zielig voor die hondjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar zijn vriendin en hij werken snachts, dus slapen bij opa en oma de kinderen en die haalt hij dan bij hun op om ze naar school te brengen en hun kunnen dan slapen denk ik. Volgens mij gaan de kinderen dan weer voor het avond eten naar opa en oma.....Maar kan het helemaal fout hebben maar zo zie ik het een beetje voor me.
Ik denk dat de kinderen gewoon de wc mogen gebruiken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En poepen die dan bij open en oma op van die matjes of wah?
Ik heb ooit drie afstands chihuahua's opgenomen die gewend waren alles op de kattenbak te doen. Ik vond het reuze handig, want ik hoefde ze dus alleen voor mijn en hun plezier uit te laten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja hij vertelde dat tegen Ashley..3 chihuahua's die hij alleen in de zomer mee naar buiten neemt en in de winter poepen ze op poepmatjes. triest
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En poepen die kids dan bij open en oma op van die matjes of wah?
Ik heb het niet gezien hij zei dat hij het niet zou doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke en had Glenn der haar gedaan dan ?
Wat moet Randy daarquote:
Tis een beetje de verbitterde weduwe die net te horen heeft gekregen dat haar zojuist gestorven 98 jarige echtgenoot zijn hele fortuin heeft nagelaten aan de bejaardenbingo...quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:43 schreef -river- het volgende:
[..]
-schuift een zeikmatje- Doe je ding schat.
inderdaad, de borsten gaan ook steeds in kleinere bh's en de benen steeds bloter.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef Roxiebb het volgende:
Ashley heeft haar best gedaan: borsten en billen bloot. Normaal is het een van de twee als het nog wat klasse moet uitstralen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis een beetje de verbitterde weduwe die net te horen heeft gekregen dat haar zojuist gestorven 98 jarige echtgenoot zijn hele fortuin heeft nagelaten aan de bejaardenbingo...
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis een beetje de verbitterde weduwe die net te horen heeft gekregen dat haar zojuist gestorven 98 jarige echtgenoot zijn hele fortuin heeft nagelaten aan de bejaardenbingo...
Volgens mijn partner vertelde Ashley vanmiddag dat ze bewust de grootste prothese maat gekozen heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
inderdaad, de borsten gaan ook steeds in kleinere bh's en de benen steeds bloter.....
Altijd Boss boven Boss inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:46 schreef mangalie het volgende:
Bart heeft Hugo Boss pakken, heel mooi. Je verwacht het niet he...?
Ze kletst een heleboel onzn volgens mij..Tig operaties voor zware borsten en tig keer operatie voor hernia..Volgens mij klopt hier iets niet...Maar ik kan het mis hebben natruurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mijn partner vertelde Ashley vanmiddag dat ze bewust de grootste prothese maat gekozen.
Dat vindt ze mooi
Krijg bijna het idee dat Big Brother denk dat zijn kijkers een beetje triest zijn die ze heel goed in de maling kunnen nemen....quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
Ashley 4x spel gedaan, Ran en Alice 3 en Tom 2...
Er wordt haar écht helemaal niks gegund....
Ze heeft ze in etappes laten vergroten vertelde ze. haar protheses zijn de Mercedes onder de prothesesquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mijn partner vertelde Ashley vanmiddag dat ze bewust de grootste prothese maat gekozen heeft.
Dat vindt ze mooi
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg bijna het idee dat Big Brother denk dat zijn kijkers een beetje triest zijn die ze heel goed in de maling kunnen nemen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik hoop toch nog dat hij mag blijven.
En dan loopt er zo iets naast hem.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:46 schreef mangalie het volgende:
Bart heeft Hugo Boss pakken, heel mooi. Je verwacht het niet he...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |