ja precies..hij brabbelt maar wat in het Vlaamsquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige keer dat ik hem spontaan zag lachen terwijl hij niet mocht lachen was op de slaapkamer tijdens freeze......1keer in al die maanden.
Ik hoop dat Ty zijn fans op Randy stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:24 schreef engine het volgende:
Glenn en Randy wandelen in de tuin. Nu komt toch de spanning.
Ja dat hoop ik ook. Vind hem wel grappig met zijn opmerkingenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:26 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ty zijn fans op Randy stemmen.
Mooi figuur echt een man.....maar totaal geen echte man in het echt......quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ben benieuwd voor de uitslag, hoop dat den Tom eruit gaat. Randy is voor mij de laatste weken de enige geweest die leuk was. Aan Tom me het meest geërgerd met al zijn ik-speeches naar de camera. En Glenn zo tegenvallend met zijn slaafse houding bij Ashley.
hij laat zijn 3 honden ook in huis poepen, dat zegt ook genoeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi figuur echt een man.....maar totaal geen echte man in het echt......
Humorloze lakei..Hoe is die door de casting gekomen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi figuur echt een man.....maar totaal geen echte man in het echt......
Huh? serieus?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij laat zijn 3 honden ook in huis poepen, dat zegt ook genoeg.
Samen met den Dannyquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Humorloze lakei..Hoe is die door de casting gekomen?
ja hij vertelde dat tegen Ashley..3 chihuahua's die hij alleen in de zomer mee naar buiten neemt en in de winter poepen ze op poepmatjes. triestquote:
Echt hé, als ie de kamer uit zou lopen om een scheet te laten doet ie dat natuurlijk ook voor de kijkersquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:25 schreef Roxiebb het volgende:
Ongelooflijk weer een speech van Tom voor Alice en Jimmy, maar meer voor de kijkers natuurlijk. Zo nep.
fonteintjesquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:32 schreef Adat231 het volgende:
regent het daar nou of wat is dat geluid?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja hij vertelde dat tegen Ashley..3 chihuahua's die hij alleen in de zomer mee naar buiten neemt en in de winter poepen ze op poepmatjes. triest
Ze hebben sinds vandaag 3 fonteinen in de tuinquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:32 schreef Adat231 het volgende:
regent het daar nou of wat is dat geluid?
Gatverdamme en hij heeft toch ook kinderen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij laat zijn 3 honden ook in huis poepen, dat zegt ook genoeg.
wtf.........quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja hij vertelde dat tegen Ashley..3 chihuahua's die hij alleen in de zomer mee naar buiten neemt en in de winter poepen ze op poepmatjes. triest
Van mij mag hij! Ik kijk ernaar uit!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:30 schreef Hznootje het volgende:
Jimmy is alvast in drama modus, voor het geval Tom gaat vertrekken
goede vraagquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Gatverdamme en hij heeft toch ook kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |