quote:
Nope. Hij zei wat ik net schreef. Hij ging op Alice stemmen en niet op Jimmy. Als hij daardoor Jimmy zo ver had gekregen om niet op hem te stemmen dan had Jimmy op de bank gezeten en niet hij. Het is gewoon een uitgekookte.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen Jimmy horen zeggen op de stream dat hij altijd Alice zou shaven
Een sport setje..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
wat heeft Alice aan? sorry maar dit broekje is wel een beetje overdreven. je ziet letterlijk alles zitten
Ze kunnen er wel mooi van meegenietenquote:
En dan Jimmy die van te voren heeft zitten verrekenen hoe hij moest stemmen om te zorgen dat hij er niet op zou komen. Ze spelen allemaal voor hun zelf en als je uit zo'n kleine vijver moet vissen zijn je maatjes de lul.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope. Hij zei wat ik net schreef. Hij ging op Alice stemmen en niet op Jimmy. Als hij daardoor Jimmy zo ver had gekregen om niet op hem te stemmen dan had Jimmy op de bank gezeten en niet hij. Het is gewoon een uitgekookte.
Scheelt stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
wat heeft Alice aan? sorry maar dit broekje is wel een beetje overdreven. je ziet letterlijk alles zitten
Ik vind voetbal een sneue Tokkiesportquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel mooi van meegenieten
Eehhmm.. je ziet haar nu voor de eerste keer??quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy stond er in ieder geval niet glashard over te liegen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan Jimmy die van te voren heeft zitten verrekenen hoe hij moest stemmen om te zorgen dat hij er niet op zou komen. Ze spelen allemaal voor hun zelf en als je uit zo'n kleine vijver moet vissen zijn je maatjes de lul.
Ashley heeft ook Tom genomineerd terwijl ze gezegd had dat niet te doen.
dit broekje is wel heel extreem.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. je ziet haar nu voor de eerste keer??![]()
Ze loopt altijd zo??
Schijnbaar heeft Alice net mogen spelen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Alle houden jullie eens je mond dicht, oh krijgen we nu SL voor het coin spel ook al?
Kwam door zijn autisme.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy stond er in ieder geval niet glashard over te liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |