Doe nou niet. Gaat weer nergens over. Dat internetplaatje kennen we nu wel. Haal eerder Mario aan. Die ook als de beste van z'n generatie werd beschouwd. Z'n imago hem in de weg stond. Op een andere manier dan bij Seedorf. Je kunt beter dan open deuren nat maken.quote:
Omdat de Feijenoorders waterdragers waren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zijn de obers erbij gaan zitten?
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zijn de obers erbij gaan zitten?
Wat kon de Goeij nou gebeuren toen Branco schoot ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot?
Dat interview wat jij plaatst hebben we nog niet gezien wil je zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat internetplaatje kennen we nu wel.
Geef eens een link naar waar ik het al eerder heb gepost. Blijf lekker negatief reageren. Ik wacht met smart op je eerste positieve bijdrage.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat interview wat jij plaatst hebben we nog niet gezien wil je zeggen
Er is leven er is leven na de doodquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot?
Zou je het aanraden?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent er ook bij op 20 april in het olympisch stadion?
Vanaf het begin mag ik 'm. Op jonge leeftijd al een eigen mening en persoonlijkheid. Dan gaat je kop er af in Nederland. Het waren geen praatjes voor de vaak. Sterker nog, hij werd door anderen als groot talent neergezet, waarna hij dat weer bagataliseerde. De zogenaamde praatjes maakte hij waar. Dus nog meer reden hem te schofferen. Hij zal het nooit goed kunnen doen. Liever hebben ze de popie Jopies. De Dick Advocaatjes, Beenhakkertjes en andere rariteiten.quote:
Grappig dat de rechts extremisten overal hun keutels leggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Geboren in Paramaribo, die zal daar al wel een jaar of 25 zijn geweest, geen 16 iig
Ik heb hem live gezien uit tegen België. Hij maakte een briljant doelpunt. Seedorf was een geweldige speler in oranje. Ik weet nog dat van Basten de voorkeur gaf aan Nicky Hofs boven Seedorf. Omdat Seedorf te veel praatjes zou hebben. Vorige week zei van Basten weer dat-ie Seedorf niks vond door z'n zogenaamd grote mond. van Basten is één van m'n voetbalhelden. Als mens is het een grote zak stront.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:07 schreef Cupfighter het volgende:
Hij was ook zo goed in Oranje
Onrust stoker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |