Op 5 honderdsten. Geen giga schande in mijn opinie. Afhankelijk van hoe je Yuki inschat.quote:
Doet Ocon gewoon goed. Kan je veel over zeggen maar is goed. (Vind ik).quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:44 schreef Montov het volgende:
Ocon in q2!!! YEAHH
15e...
Alles zit wel dicht op elkaar, zelfs op deze complexe baan. Top.
Valt mee maar Ric ligt er wel uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op 5 honderdsten. Geen giga schande in mijn opinie. Afhankelijk van hoe je Yuki inschat.
P11 ja, Yuki pakt P10 als de rest fatsoenlijk rijdt, misschien top 9 met veel geluk.quote:
In q1 was het verschil wel heel wat groter. En het is structureel hè.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op 5 honderdsten. Geen giga schande in mijn opinie. Afhankelijk van hoe je Yuki inschat.
dan heeft hij wel weer een puntquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
P11 ja, Yuki pakt P10 als de rest fatsoenlijk rijdt, misschien top 9 met veel geluk.
Punten in Q3?quote:
de racequote:
dromenlandquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Perox het volgende:
"Mercedes have got a shot here." op F1TV... In welk universum dan?!
Je kan hopen, en het is koud.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Perox het volgende:
UKquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Perox het volgende:
Nu welquote:
wat gaat Lec doen, doet die een enorme boem uitdelen zo meteenquote:
Of hij doet boem als hij uit de bocht vliegtquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat gaat Lec doen, doet die een enorme boem uitdelen zo meteen
Neehquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat gaat Lec doen, doet die een enorme boem uitdelen zo meteen
Niet echt onrealistisch.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of hij doet boem als hij uit de bocht vliegt
van wie was ook alweer die beroemde uitspraak 'I am so stupid'quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of hij doet boem als hij uit de bocht vliegt
Geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2024 08:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
van wie was ook alweer die beroemde uitspraak 'I am so stupid'
heerlijkquote:
In de leeftijdquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ken je dat niet. dat je je rot zoekt naar die halve seconde, dan bestel je maar een nieuwe.
komt ie binnen en dan vind je opeens die oude halve seconde.
en dat voor de man die blijft.... hebben ze zich bij Ferrari nu al eens met een lange lat voor hun kop geslagen?quote:
En dat uit de mond van een 7x WKquote:
Kan ie het vast goed vinden met Lewis volgend jaarquote:
Wel verpest door Russell, maar dat is standaardquote:
Dat wordt wel team Depri als die auto niet heel goed gaat lopen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ie het vast goed vinden met Lewis volgend jaar
quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel verpest door Russell, maar dat is standaard
Of dat morgen ook zo blijftquote:
George zat hem in de wegquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. liet hier en daar nog wel wat liggen
daarvoor ging hij te laat naar buiten om 2 te doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:02 schreef Tijn het volgende:
Oh Leclerc laat het ook bij die ene run. Tja.
Lijkt me ook moeilijk om die scherpte te vinden als je met een wat minder rondje ook gewoon P1 haalt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. liet hier en daar nog wel wat liggen
mwa denk niet dat dat bij Max snel voor zal komenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Lijkt me ook moeilijk om die scherpte te vinden als je met een wat minder rondje ook gewoon P1 haalt.
als het niet hoeft ...quote:
dat is nooit echt een probleem geweest voor Maxquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Lijkt me ook moeilijk om die scherpte te vinden als je met een wat minder rondje ook gewoon P1 haalt.
Niet alles gegeven. Zoals een voetballer met schone kleren na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:03 schreef Tijn het volgende:
Die RBR ziet er ook retestrak uit, geen vuiltje, geen krasje, niks. Je zou niet zeggen dat-ie al een rondje gereden heeft, hij lijkt wel nieuw uit de fabriek.
Klopt. Inderdaad dominant.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:03 schreef Zorro het volgende:
Hoorde ik het goed, pas de derde keer in 6 jaar dat Red Bull de eerste rij bezet?
Dominante auto!
Max wil altijd winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is nooit echt een probleem geweest voor Max
Nee dat is Alesiquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:06 schreef Rianne84 het volgende:
Het geluid bij de interviews wordt met de week slechter lijkt het wel
Nou ik mag toch hopen dat hij zich inmiddels geschikt heeft in zijn rol. En dat dus de acceptatie er wel zou moeten zijn. En dat hij alleen als alles goed valt en het minder goed gaat voor Max dat hij sneller zal zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
lijkt me frustrerender voor Perez dat zelfs als max geen ideale ronde heeft hij er niet voorbij is
Dat is een beetje het idee van dominant inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest is gewoon niet goed genoeg
Juist op dit soort momenten zou hij de shine moeten kunnen pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat hij zich inmiddels geschikt heeft in zijn rol. En dat dus de acceptatie er wel zou moeten zijn. En dat hij alleen als alles goed valt en het minder goed gaat voor Max dat hij sneller zal zijn
Ik kan er gewoon stiekem enorm van genieten dat Lec het niet waar maakt wat Ferrari blijkbaar ziet in hem om hem wel langer vast te leggen en Sainz niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef pmponer het volgende:
Sai voelde zich natuurlijk al de koning, maar die high is nog niet op zo te zien
Die gaat morgen naar voren rijden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef pmponer het volgende:
Sai voelde zich natuurlijk al de koning, maar die high is nog niet op zo te zien
Dan moet je wel de snelheid hebben en dat zit er dan net niet in, het is meer Verstappen die het spannend maakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Juist op dit soort momenten zou hij de shine moeten kunnen pakken
net als in AUS
Genieten van iemand die het niet waar maakt.. tsja.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon stiekem enorm van genieten dat Lec het niet waar maakt
lekker selectief quotenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genieten van iemand die het niet waar maakt.. tsja.
Dat zou jij maar wat graag doen, maar is voor jou nu niet aan de orde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genieten van iemand die het niet waar maakt.. tsja.
Als die auto echt sneller wordt neem ik aan Leclerc er gewoon weer voor zit, dit is een beetje een Perez Verstappen verhaal in het klein.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon stiekem enorm van genieten dat Lec het niet waar maakt wat Ferrari blijkbaar ziet in hem om hem wel langer vast te leggen en Sainz niet.
Vind het gewoon jammer dat misgunnen naar andere rijders toe.quote:
en dan heeft hij volgend jaar TeamLewis als team genootquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
Leclerc lijkt mentaal echt helemaal op. En het seizoen is pas net begonnen.
Jij denkt dat het de auto is die Leclerc limiteert, terwijl Sainz er wel het meeste uithaalt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die auto echt sneller wordt neem ik aan Leclerc er gewoon weer voor zit, dit is een beetje een Perez Verstappen verhaal in het klein.
Ja man, daar heb ik echt iets mee nodig in mijn leven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat zou jij maar wat graag doen, maar is voor jou nu niet aan de orde.
Ja, er is iets aan de hand, ik heb geen idee wat, lijkt of de auto zich ontwikkelt in een richting die hem niet ligt o.i.d.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
Lec wordt veel meer ondersteunt door het team dan Saiquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die auto echt sneller wordt neem ik aan Leclerc er gewoon weer voor zit, dit is een beetje een Perez Verstappen verhaal in het klein.
Je vraagt je wel af wat Leclerc nog meer nodig heeft om z'n potentieel waar te maken, naast het feit dat Ferrari blijkbaar onvoorwaardelijk vertrouwen in hem heeft. Je zou zeggen dat het rust geeft in z'n hoofd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kinders, lief zijn voor elkaar op de vroege ochtend
Kunnen ze samen depri zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heeft hij volgend jaar TeamLewis als team genoot
of de ene week is de ene depri en de andere week de anderquote:
Ja, een beetje wat Verstappen had begin 22, al is Sainz een betere versie van Perez en Leclerc een mindere van Verstappen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat het de auto is die Leclerc limiteert, terwijl Sainz er wel het meeste uithaalt?
Lec is wmb teveel gepusht als mogelijk WKquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, een beetje wat Verstappen had begin 22, al is Sainz een betere versie van Perez en Leclerc een mindere van Verstappen.
Als zo’n behandeling benodigd is om te kunnen presteren zijn er andere dingen aan de hand zou ik denkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:31 schreef -XOR- het volgende:
LEC is een mooie en slimme jongon die geboren is met een gouden lepel in de mond. Aan tegenwind is hij niet gewend, daar wordt hij nerveus van. Wat Sjarrel nodig had was een pappa Jos die hem als kleuter na een wanprestatie bij een tankstation had gedropt.
Uiteraard, maar zijn mentale weerstand is wel de bottleneck bij LEC.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als zo’n behandeling benodigd is om te kunnen presteren zijn er andere dingen aan de hand zou ik denken
Kan op zich best. Aan de rijkunsten ligt het niet. Je zou eigenlijk moeten kijken wie maximaliseert het meeste uit zijn potentieel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zijn mentale weerstand is wel de bottleneck bij LEC.
Ik wel qua type, houden beiden van een "vaste" achterkant, al lijkt Sainz daar wel meer uit te halen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lec is wmb teveel gepusht als mogelijk WK
en Sainz te makkelijk afgeschreven
Ik zie met de beste wil ter wereld geen Perez in Sainz
Perez heeft gewoon vies veel mazzel gehad dat er op het juiste moment een stoeltje bij RBR kwamquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wel qua type, houden beiden van een "vaste" achterkant, al lijkt Sainz daar wel meer uit te halen.
Natuurlijk maar het gaat even over wanneer dit type coureurs snel zijn tov de normaliter snellere teamgenoot.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perez heeft gewoon vies veel mazzel gehad dat er op het juiste moment een stoeltje bij RBR kwam
anders had hij never nooit in een top team gereden
Sainz is niet dat typequote:Op zaterdag 6 april 2024 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het gaat even over wanneer dit type coureurs snel zijn tov de normaliter snellere teamgenoot.
Jawel in de zin dat ze beiden niet zo goed met overstuur overweg kunnen als hun teamgenoot en in de regel is een overstuur auto sneller.quote:
Ik weet niet hoor, Leclerc heeft op mij nog niet veel indruk gemaakt in de races. In de kwalificatie echt een absolute topper maar valt in de race toch vaak tegen. Getuige hiervan ook het beperkt aantal poles dat hij heeft weten om te zetten in winst. Sainz lijkt me de betere racer van de twee, in ieder geval constanter.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan op zich best. Aan de rijkunsten ligt het niet. Je zou eigenlijk moeten kijken wie maximaliseert het meeste uit zijn potentieel.
Niet om het een of ander, maar ook Sainz jr. is met een behoorlijke gouden lepel in de mond geboren (en een rits historische familienamen waar je een boek mee vol kunt schrijven).quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:31 schreef -XOR- het volgende:
LEC is een mooie en slimme jongon die geboren is met een gouden lepel in de mond. Aan tegenwind is hij niet gewend, daar wordt hij nerveus van. Wat Sjarrel nodig had was een pappa Jos die hem als kleuter na een wanprestatie bij een tankstation had gedropt.
Mooiquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:31 schreef -XOR- het volgende:
Silverstone '22quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, Leclerc heeft op mij nog niet veel indruk gemaakt in de races. In de kwalificatie echt een absolute topper maar valt in de race toch vaak tegen.
Hij overstijgt zijn eigen auto soms in kwali, wat verklaart waarom het aantal poles hoger ligt dan wins. Kijk maar naar de deg van de Ferrari tov de red bull bijvoorbeeld. Los van de motorblows van Ferrari. Charles maakte het Max moeilijk begin 2022 in racing.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, Leclerc heeft op mij nog niet veel indruk gemaakt in de races. In de kwalificatie echt een absolute topper maar valt in de race toch vaak tegen. Getuige hiervan ook het beperkt aantal poles dat hij heeft weten om te zetten in winst. Sainz lijkt me de betere racer van de twee, in ieder geval constanter.
Toen was Charles megagoed en z’n strat niet. Ook een factor die Charles soms de das omdoet.quote:
Klopt was een voorbeeld van een race waar LEC echt liet zien wat hij kon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen was Charles megagoed en z’n strat niet. Ook een factor die Charles soms de das omdoet.
gelukkig gebeurt dat bij Sainz nooitquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen was Charles megagoed en z’n strat niet. Ook een factor die Charles soms de das omdoet.
Oké en? Ik was een punt aan het maken over Charles.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig gebeurt dat bij Sainz nooit
Dat Sainz het al een tijdje beter doet in een heel race weekend is duidelijk maar wie de snellere van de 2 is heb ik geen twijfel over.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké en? Ik was een punt aan het maken over Charles.
Ik ook niet. Maar goed raw pace zegt niet alles, wat de rivaliteit tussen Charles en Carlos mooi weergeeft.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sainz het al een tijdje beter doet in een heel race weekend is duidelijk maar wie de snellere van de 2 is heb ik geen twijfel over.
Maar Sainz kwalificeert de laatste tijd ook beter dan Leclerc.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sainz het al een tijdje beter doet in een heel race weekend is duidelijk maar wie de snellere van de 2 is heb ik geen twijfel over.
Maar daarom is ook dat "de auto is voor hem gebouwd" een fabeltje, ze zetten aan het begin van het seizoen een basis neer en gaan vanuit die basis de auto sneller proberen te maken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed raw pace zegt niet alles, wat de rivaliteit tussen Charles en Carlos mooi weergeeft.
Benieuwd naar volgend jaar want Hamilton is dan natuurlijk het nieuwe paradepaardje van Ferrari. Ik zie Leclerc geen kampioen meer worden daar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Sainz kwalificeert de laatste tijd ook beter dan Leclerc.
Doorontwikkeling gaat misschien wel meer op basis van de driver feedback. Kijk naar 2022 en de RB18. Max kon er ineens veel meer uithalen dan Checo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar daarom is ook dat "de auto is voor hem gebouwd" een fabeltje, ze zetten aan het begin van het seizoen een basis neer en gaan vanuit die basis de auto sneller proberen te maken.
Maar dan komt dat doordat sommige coureurs dus beter aanvoelen wat er nodig is en zo helpen bij de doorontwikkeling van de auto.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorontwikkeling gaat misschien wel meer op basis van de driver feedback. Kijk naar 2022 en de RB18. Max kon er ineens veel meer uithalen dan Checo.
Tja... moet Lewis wel sneller dan Leclerc zijn. Ook geen gegevenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd naar volgend jaar want Hamilton is dan natuurlijk het nieuwe paradepaardje van Ferrari. Ik zie Leclerc geen kampioen meer worden daar.
Zelfs minder aannemelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja... moet Lewis wel sneller dan Leclerc zijn. Ook geen gegeven
Omdat Max de betere coureur is en een auto die sneller wordt in de regel meer overstuur heeft, tenzij je zoveel motorvermogen over hebt zoals Mercedes in de eerste jaren van het hybrid tijdperk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorontwikkeling gaat misschien wel meer op basis van de driver feedback. Kijk naar 2022 en de RB18. Max kon er ineens veel meer uithalen dan Checo.
Zoals de auto nu is denk ik dat ook Hamilton voor Leclerc zou zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja... moet Lewis wel sneller dan Leclerc zijn. Ook geen gegeven
In de Mercedes box wordt hierom weer hard gelachen...quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
5k boete voor Mercedes voor de unsafe release van Sjors
Weer een gratis lunch voor Mo Ben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
5k boete voor Mercedes voor de unsafe release van Sjors
Ik heb een Viaplay abbo, maar ik kijk alles via F1TVquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Reclameblokken van 10 minuten bij ViaplayTV tijdens de uitzending van de kwalificatie.
Viaplay TV. SBS dus. Uren later.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een Viaplay abbo, maar ik kijk alles via F1TV
Oh ja, dat meuk heb je ook nog.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay TV. SBS dus. Uren later.
Niet de live Viaplay stream.
Ik hoop dat Max en Checo in bocht 1 elkaar raken en Lando zijn eerste overwinning pakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een spannende race vooraan.
Ik doe dat ook. Het abonnement deel ik met m'n broer. Hij kijkt Viaplay, ik F1TV.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een Viaplay abbo, maar ik kijk alles via F1TV
Niks stiekems aan, gewoon openlijk genietenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon stiekem enorm van genieten dat Lec het niet waar maakt wat Ferrari blijkbaar ziet in hem om hem wel langer vast te leggen en Sainz niet.
https://www.f1maximaal.nl(...)chnische-weg-te-gaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus Perez kan blijkbaar met dezelfde instellingen enzo als Max wel goed rijden?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)chnische-weg-te-gaan
Vorig jaar was het verhaal dat hij Max rijstijl wilde kopiëren, maar blijkbaar heeft ie toen niet zijn setup overgenomen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus Perez kan blijkbaar met dezelfde instellingen enzo als Max wel goed rijden?
En daar komt ie nu achter, had hij eerder dat licht gezien hadden ze vorig jaar niet zo lang hoeven wachten met P2 veilig te stellen
Het lijkt er wel op al denk ik dat ook voor deze auto geldt dat als hij sneller wordt het verschil weer wat groter is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus Perez kan blijkbaar met dezelfde instellingen enzo als Max wel goed rijden?
En daar komt ie nu achter, had hij eerder dat licht gezien hadden ze vorig jaar niet zo lang hoeven wachten met P2 veilig te stellen
Inderdaad. Net als Lewis, die zich vaak openlijk aan de strategie ergert, maar altijd achteraf en niet pro-actief. Als je bepaalde banden wil dan vraag je erom. Als je een pitstop wil maken dan geef je dat aan. Ga niet achteraf zeuren over de banden die je hebt gekregen, alsof je zelf geen onderdeel van de beslissing bent.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat Sainz inmiddels wél slim doet tov Charles, zelf aan de strategie sleutelen als die hem niet bevalt, en op zijn strepen staan. Het werkt ook dus er is geen gemor in zijn kant van de pits. Charles protesteert wel, maar laat zich er vervolgens vaak toch in tuinen.
Ik vind dit goed nieuws.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)chnische-weg-te-gaan
Welke van de 4?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken of de Bull deze keer wel heel blijft.
Nou nouquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat die andere 3 prutsers doen interesseert me verder niet.
Sandbaggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is Max (en in zekere zin Perez) al wat meer voorzien van zelfvertrouwen? Aangezien ze denken dat het lastig gaat worden. Wel leuke race dan
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben thuis. Dat wordt morgen weer de hele dag knikkebollen, kutzooi
Maar ik zal er zijn.
Zeker!quote:
Hier ook, maar dan zonder Molquote:Op zondag 7 april 2024 01:44 schreef Eagles89 het volgende:
Ik kijk hem terug, 7 uur sochtends wordt te laat. Wel voordeel dat ik dan Mol perfect de hele race sync heb lopen, en af en toe om wat eten te pakken etc kan pauzeren
Ach, liever om deze tijd het ontbijt achter de kiezen hebben en bijna F1 gaan kijken dan, zoals morgen, om deze tijd al zo'n beetje de deur dicht trekken en naar het werk gaan.quote:
Rond deze tijd word ik net wakker. Kantoor op 10 minuten fietsafstandquote:Op zondag 7 april 2024 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, liever om deze tijd het ontbijt achter de kiezen hebben en bijna F1 gaan kijken dan, zoals morgen, om deze tijd al zo'n beetje de deur dicht trekken en naar het werk gaan.
Ze moeten ergens spanning creërenquote:Op zondag 7 april 2024 06:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV verwacht dus dat Norris de RB's bij kan houden en zelfs voor de winst kan gaan?
7 minuten.quote:Op zondag 7 april 2024 06:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rond deze tijd word ik net wakker. Kantoor op 10 minuten fietsafstand
Wacht eerst maar of Max er niet weer snel uitligt, met het benoemen of het een goede morgen is.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 06:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht eerst maar of Max er niet weer snel uitligt, met het benoemen of het een goede morgen is.
Maakt dat wat uit?quote:Op zondag 7 april 2024 06:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht eerst maar of Max er niet weer snel uitligt, met het benoemen of het een goede morgen is.
5 minutenquote:
Het was jouw schuld!quote:Op zondag 7 april 2024 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ontbijt gepakt. Ik zit er klaar voor.
Vorige keer was ik te laat en toen ging het mis bij Max. Vandaag ben ik wel op tijd.
Het is jouw schuld dat Maxipad uitvielquote:Op zondag 7 april 2024 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vorige keer was ik te laat en toen ging het mis bij Max. Vandaag ben ik wel op tijd.
Weekendquote:
Lays Paprika?quote:Op zondag 7 april 2024 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GMTAquote:Op zondag 7 april 2024 06:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat Maxipad uitviel
Daarom ga ik na de race verder met ikea meubels in elkaar zettenquote:Op zondag 7 april 2024 06:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoop dat dat voor iedereen hier geldt
Jappen zijn gek op vis.quote:
Daarna ga je om 13:00 uur kijken bij viaplaytv ?quote:
Albers is het OV gewend.quote:Op zondag 7 april 2024 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Albers noemt de laatste bocht de busstop.
Dan zou het Tunada zijnquote:
Van Stroll en Sargeant verwacht ik veel om zulke acties uit te voerenquote:Op zondag 7 april 2024 06:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of we kamikaze acties gaan zien
Wie zegt dat 'ie kan spellen?quote:
Of Russell.quote:Op zondag 7 april 2024 06:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van Stroll en Sargeant verwacht ik veel om zulke acties uit te voeren
Sargeant gaat sowieso crashen.quote:Op zondag 7 april 2024 06:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van Stroll en Sargeant verwacht ik veel om zulke acties uit te voeren
Earl Greyskequote:
Bij de eerste klanken al overgeschakeld naar F1TV commentaarquote:Op zondag 7 april 2024 06:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Heel vroeg in Nederland."
Australië al vergeten.
Poesquote:
Rustig aan jonguhquote:Op zondag 7 april 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even volmaken deze, zodat we bij de start een nieuw topic hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |