Op 5 honderdsten. Geen giga schande in mijn opinie. Afhankelijk van hoe je Yuki inschat.quote:
Doet Ocon gewoon goed. Kan je veel over zeggen maar is goed. (Vind ik).quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:44 schreef Montov het volgende:
Ocon in q2!!! YEAHH
15e...
Alles zit wel dicht op elkaar, zelfs op deze complexe baan. Top.
Valt mee maar Ric ligt er wel uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op 5 honderdsten. Geen giga schande in mijn opinie. Afhankelijk van hoe je Yuki inschat.
P11 ja, Yuki pakt P10 als de rest fatsoenlijk rijdt, misschien top 9 met veel geluk.quote:
In q1 was het verschil wel heel wat groter. En het is structureel hè.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op 5 honderdsten. Geen giga schande in mijn opinie. Afhankelijk van hoe je Yuki inschat.
dan heeft hij wel weer een puntquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
P11 ja, Yuki pakt P10 als de rest fatsoenlijk rijdt, misschien top 9 met veel geluk.
Punten in Q3?quote:
de racequote:
dromenlandquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Perox het volgende:
"Mercedes have got a shot here." op F1TV... In welk universum dan?!
Je kan hopen, en het is koud.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Perox het volgende:
UKquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Perox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |