Same. Zelfs niet als ik uit ga.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb nooit makeup op( alleen als ik uit ga en dat is niet veel dus haha)
hoe kom je er nu bij dan dat hij bij het huis stondquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Ty stond er dus buiten het huis bij. Zou hij wat geroepen hebben? Vandaar de SL
Dat weet je dus niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonde wat zonder is het ook een mooie dame
dat heeft hij snel gedaan, ik had ook gekeken en toen was er nog niets op zijn instaquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat weet ik welquote:
Het is ook heel slecht voor je huid. Dat zie je ook wel als Alice haar bed uitkomt. En dan plamuurt ze die kraters nog een extra dicht en ze zit erin te knijpen. Die loopt de rest van haar leven met putten in haar gezicht. Geen wonder dat ze de aandacht afleidt door in haar onderbroek rond te lopen_O-quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb nooit makeup op( alleen als ik uit ga en dat is niet veel dus haha)
Natuurlijk wel.quote:
Zeker weten, maar ze is echt blond ook haar wimpers zijn bijna wit en dan hele lichte ogen.....Dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze heel wat moet doen om dat sprekender te maken en dan een hele slechte huid.....Ze kan niet zoals Ashley even wat zelfbruiner op haar gezicht smeren.....wat dan weer meer oranje wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonde wat zonder is het ook een mooie dame
Kijk op zijn Insta staat het filmpje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom je er nu bij dan dat hij bij het huis stond
in de omtrek kun je het zien
Of hij heeft ook streamsquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien was de banner al gemaakt..quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef spapaars het volgende:
Snap niet dat ze die tekst niet hebben aangepast, Ty is volkomen irrelevant..
nee vandaar dat ze fillers en botox en siliconen heeftquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet.
[..]
Ashley maakt zich niet zo druk hoe ze er in de ochtend uitziet.
dat is dr jongere zusjequote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel
want als je de streams kijkt
zie je haar ook wel eens zonder
je zou het zeker wel vermoeden trouwens dat hij wat geschreeuwd heeft hij hoeft niet meer te luisteren naar BB hahhaquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Ook buiten het huis zijn er bepaalde regels waar ze zich aan moeten houdenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je zou het zeker wel vermoeden trouwens dat hij wat geschreeuwd heeft hij hoeft niet meer te luisteren naar BB hahha
of je leest even iets terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |