Think again...quote:
Wat is dat toch voor spul heb het mij al die maanden al afgevraagdquote:
Ik heb geen idee maar zoveel rommel op je gezicht is onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor spul heb het mij al die maanden al afgevraagd
Zouden ook gewoon Airport van The Motors kunnen instarten zoveel zijn het inmiddelsquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Er is nu een prijsvraag onder alle stagiaires, wie verzint de origineelste tekst waarmee we wéér een vliegtuig aan moeten gaan kondigen...
Te winnen prijs: 5 consumptiebonnen voor de soep van Annie en Hannie in de bedrijfskantine.
De febo weet het inmiddels niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze is meer dan een uur bezig met smeren laag over laagquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zoveel rommel op je gezicht is onbegrijpelijk![]()
[ afbeelding ]
de live is vanavond pas hequote:Op zaterdag 6 april 2024 09:56 schreef marky het volgende:
Denk niet dat Ty in de live is. Aan zijn insta te zien was hij laat nog stappen.
Ik kijk niet iedere dag meer en als ik nu kijk hoe extreem Al haar gezicht om verft dan vind ik het wel triestigquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is meer dan een uur bezig met smeren laag over laag
ik vraag me wel afquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk niet iedere dag meer en als ik nu kijk hoe extreem Al haar gezicht om verft dan vind ik het wel triestig
Ik heb gisteren even in de gaten gehouden, op een paar minuten na was ze bijna een uur bezig en toen ze uit beeld ging was ze nog niet klaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk niet iedere dag meer en als ik nu kijk hoe extreem Al haar gezicht om verft dan vind ik het wel triestig
Iedereen die voor de camera's staat krijgt een lading op het gezicht.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:59 schreef Jockari het volgende:
Eigenlijk zijn Alice 2 bewoners. Voor en na de plamuur.
meestal iets van anderhalf uurquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even in de gaten gehouden, op een paar minuten na was ze bijna een uur bezig en toen ze uit beeld ging was ze nog niet klaar.
DUs geen idee hoelang ze daarna nog door is gegaan
Ze zei in het begin wel vaak iets over het belang van make-up maar dit is gewoon je gezicht weg schilderenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me wel af
of ze het ook zou blijven doen als ze al het commentaar erop leest
Zonde wat zonder is het ook een mooie damequote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zei in het begin wel vaak iets over het belang van make-up maar dit is gewoon je gezicht weg schilderen
Ja dat behoorlijk ziekelijk gedragquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even in de gaten gehouden, op een paar minuten na was ze bijna een uur bezig en toen ze uit beeld ging was ze nog niet klaar.
En overdag gaat die soms nog bijplamuren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Alice iig NIET zichzelf is gebleven in het huisquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
ze heeft direct in de eerste week al gezegd dat ze dit thuis alleen doet als ze gaat stappen
Het is meer grime dan gewoon even make-up op doenquote:
hij is nog jong hequote:Op zaterdag 6 april 2024 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Na meer dan 80 dagen niet echt zuipen...
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is meer grime dan gewoon even make-up op doen
Die heeft waarschijnlijk een extra powerbank gekregen omdat ie vol moet houden tot na de liveshow ivm interviews in de studio.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef Jockari het volgende:
Is er een batterijwissel geweest ? Want Randy blijft bewegen.
Zou er nog maar niet te zeker van zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
In de poll van Salarrr heeft Tom 29 procent en Randy 26 procent en Glenn 45
nee ze heeft een staart en daar ligt ze opquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, vogelnest is weer van haar hoofd af??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |