Think again...quote:
Wat is dat toch voor spul heb het mij al die maanden al afgevraagdquote:
Ik heb geen idee maar zoveel rommel op je gezicht is onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor spul heb het mij al die maanden al afgevraagd
Zouden ook gewoon Airport van The Motors kunnen instarten zoveel zijn het inmiddelsquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Er is nu een prijsvraag onder alle stagiaires, wie verzint de origineelste tekst waarmee we wéér een vliegtuig aan moeten gaan kondigen...
Te winnen prijs: 5 consumptiebonnen voor de soep van Annie en Hannie in de bedrijfskantine.
De febo weet het inmiddels niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze is meer dan een uur bezig met smeren laag over laagquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zoveel rommel op je gezicht is onbegrijpelijk![]()
[ afbeelding ]
de live is vanavond pas hequote:Op zaterdag 6 april 2024 09:56 schreef marky het volgende:
Denk niet dat Ty in de live is. Aan zijn insta te zien was hij laat nog stappen.
Ik kijk niet iedere dag meer en als ik nu kijk hoe extreem Al haar gezicht om verft dan vind ik het wel triestigquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is meer dan een uur bezig met smeren laag over laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |