het wordt een masker op deze manier, alle expressie is wegquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zei in het begin wel vaak iets over het belang van make-up maar dit is gewoon je gezicht weg schilderen
ja gaat gewoon wat lagen plamuur over, kan die big puist ook lekker van ademenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Totaal ander gezicht wordt compleet weg geverfd
[ afbeelding ]
Het is een masker, er niets meer wat echt in haar gezicht isquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt een masker op deze manier, alle expressie is weg
Als ervoor elke "ook maai kot" 100 euro uit de pot was gegaan hadden de bewoners al geld moeten toe leggen.quote:
Nou laten we hopen dat hij er deze week naast zit en we met zijn allen Tom naar zijn zus kunnen sturen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heel raar deze keer het verschil.
Deze poll was ook elke week goed tot nu toe.
Ashley en de ex dames smeerde net zoveel alleen werden die nuet in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja gaat gewoon wat lagen plamuur over, kan die big puist ook lekker van ademen
Alice moest verder plamuren zeker hahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:14 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/n12zo5
[ afbeelding ]
Nou laten we hopen dat hij er deze week naast zit en we met zijn allen Tom naar zijn zus kunnen sturen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heel raar deze keer het verschil.
Deze poll was ook elke week goed tot nu toe.
Is echt niet normaal dit,ziet er totaal niet uit ook.quote:
nou Alice smeert echt wel meer lagen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ashley en de ex dames smeerde net zoveel alleen werden die nuet in beeld gebracht
sabeau misschien, maar de andere dames echt niet zoveel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ashley en de ex dames smeerde net zoveel alleen werden die nuet in beeld gebracht
Ja hoor. Ashley is altijd zo klaar voor die spiegel. Hooguit een kwartiertje als ze lang bezig isquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
sabeau misschien, maar de andere dames echt niet zoveel.
dat vind ik dus redelijk asociaalquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Alice moest verder plamuren zeker haha
Ik zou er niet eens mijn bed voor uit komen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Alice moest verder plamuren zeker haha
Ja joh, dat is totaal niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Alice smeert echt wel meer lagen hoor
Is niet alleen dat spul,eerst gaan er al twee andere lagen over heen die doorzichtig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor spul heb het mij al die maanden al afgevraagd
Bij Ashley kan je het ook duidelijk zien helemaal als ze een keer zonder troep op haar gezicht in beeld isquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geloof dat ze wel even was kijken hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik dus redelijk asociaalNiet even naar buiten komen.
die plaatst zich echt wel boven de groep, ontbijt nooit mee, plamuurt in haar eentje, weg van de groep en is nu zelfs te belazerd om even naar het vliegtuigje te komen kijken.
Ash smeert ook aardigquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij Ashley kan je het ook duidelijk zien helemaal als ze een keer zonder troep op haar gezicht in beeld is
Ja dat weet ik, maar dat rode spul ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:18 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Is niet alleen dat spul,eerst gaan er al twee andere lagen over heen die doorzichtig zijn.
Dan de puisten apart en daarna pas de plamuur.
ik heb nooit makeup op( alleen als ik uit ga en dat is niet veel dus haha)quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens mijn bed voor uit komen.
Ja die smeert echt een hele dikke laagquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash smeert ook aardig
maar Alice spant wel echt de kroon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |