Ik dacht even dat ik niet de enige was die het niet snaptequote:
Tieten?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
Ik ben nu even afgeleid door een verhandeling over jodelenGebaseerd op die Focus video
bell ff danquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
Ik ben nu even afgeleid door een verhandeling over jodelenGebaseerd op die Focus video
Leuk meisje maar het gaat net niet over tietenquote:
Huh? Wat wil je dan zeggen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk meisje maar het gaat net niet over tieten
Zie bovenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Wat wil je dan zeggen?
quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
The lights went outquote:
Ja! Lekker hè!quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The lights went out
And Nikki started 2 grind
Heerlijk nummer, ik had hem vorige week nog op staan in de autoquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Lekker hè!
Zo'n heerlijk geil nummer
Huh?quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie nemen alvast een voorschot op koningsdag met een linkjesregen!
Ik ken hem door mijn zus... was zelf nog best jong toen ... maar ergens blijven plakkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, ik had hem vorige week nog op staan in de auto
Tof album, Purple Rainquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken hem door mijn zus... was zelf nog best jong toen ... maar ergens blijven plakken
Dit heb ik echt al 100 jaar niet gehoord. Tof!quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
Deze vind ik altijd wel tof. Zingend in nep engels
Dat verklaart deze ttquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
Ik ken een Zweedse
die als kind bij de ABBA's over de vloer kwam
Oftewel, je kletst alles wat krom is weer rechtquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik brei het gewoon weer rond ... aan elkaar
Oh ja die was ook topquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
< Haaltffademzetkoffiekijkteensrondgaaptenzoektderumquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oftewel, je kletst alles wat krom is weer recht
Ik had ook die single en nu snap ik niet waarom???quote:
Daar zijn echt hele leuke van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vrijdagavond vibesquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:39 schreef chufi het volgende:
te lange vinger voor de toets maar wel gewoon into space
quote:
Morguh,quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:04 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag logeerhond ophalen, daarna twee weken twee honden. En een enkel keertje drie (op de oppasdagen van de oppashond).
Halve birdies?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:09 schreef Puzzie het volgende:
Laden gaat wat moeilijk , halve Birdies gezien![]()
Maar thnx!
Heb wel eens een half haantje gezien maar verder geen halve vogeltjesquote:
Bij mij laadden de plaatjes slecht tot nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wel eens een half haantje gezien maar verder geen halve vogeltjes
O op die manier. Dat ie vervelend, maar het kan wel eens gebeuren als er veel filmpjes of foto's staan maar deze topic is net begonnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij laadden de plaatjes slecht tot niet
In dat RLS topic is dat ook, daarom kom ik er niet veel , het laden duurt een eeuwigheidquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Dat ie vervelend, maar het kan wel eens gebeuren als er veel filmpjes of foto's staan maar deze topic is net begonnen
Gaat precies zo met Twitter berichten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dat RLS topic is dat ook, daarom kom ik er niet veel , het laden duurt een eeuwigheid
In SC zet ik ze na een paar dagen onder een spoiler dan gaat het laden ook weer snellerquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dat RLS topic is dat ook, daarom kom ik er niet veel , het laden duurt een eeuwigheid
Dat werkt idd beterquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In SC zet ik ze na een paar dagen onder een spoiler dan gaat het laden ook weer sneller
In de COS heb ik et nog nooit ervaren dat het laden langzaam gaat
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had op wkn een topic met twitter berichten. Was echt niet te doen
Oh daar kom ik ook regelmatig , maar ligt er misschien aan welk topic , want in het Vulkanen topic heb ik daar geen last vanquote:
Het topic wat ik bedoel was alleen twitter berichten. Duurde een eeuwigheid voor alles was ingeladen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh daar kom ik ook regelmatig , maar ligt er misschien aan welk topic , want in het Vulkanen topic heb ik daar geen last van
Ah ik ben niet zo van Twitterquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Het topic wat ik bedoel was alleen twitter berichten. Duurde een eeuwigheid voor alles was ingeladen.
In het vulkanen topic valt het mee idd.
Dit ziet er serieus creepy uitquote:
Ik niet iggquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nog iemand die op uitbarsten staat vandaag ?
Op welk vlak?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hier niet. Wellicht in BNW of NWS.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het is idd lekker buiten , zo maar even boodschappen doen en weer verder relaxenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier nu ook weer. Het volgt elkaar wat op. Wel warm...dat is wel ff wennen
Zo veel. Ik leef altijd intensief. Daar weet jij alles van. Gisteren heb je me nog tot rust gemaand. Ha ha ha. Hielp even. Vanochtend weer aan het vuren, qua muziek, nieuwe topics en gevatte opmerkingen op FOK! en Face Book. Kan het niet laten. straks weer bek af. Maar m'n ouevre is weer rijker.quote:
Niks mis met intensief leven, maar dat kan je op vele manieren doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo veel. Ik leef altijd intensief. Daar weet jij alles van. Gisteren heb je me nog tot rust gemaand. Ha ha ha. Hielp even. Vanochtend weer aan het vuren, qua muziek, nieuwe topics en gevatte opmerkingen op FOK! en Face Book. Kan het niet laten. straks weer bek af. Maar m'n ouevre is weer rijker.
Neuken ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis met intensief leven, maar dat kan je op vele manieren doen
"best"quote:
Dit dus. gelijk verontwaardigd met smileys. Laat maar zitten. FF pissen. Staand.quote:
Dat zal 'best'quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
"best"
Zo omschrijf je FOK!-helden niet. Ik ben ook geen scheetje.
FF pissen.
Met je smileyquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. gelijk verontwaardigd met smileys. Laat maar zitten. FF pissen. Staand.
Je mag het laatste woord hebben. Succes met je smileys.quote:
Nu wel wat meer bewolkt maar wel warmquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
Veel bewolking hier. Ben maar even gaan computeren binnen
Geen enkele.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:31 schreef chufi het volgende:
Zit er ook nog een dieper liggende gedachte achter ?
Jazeker! Had zomaar gekund.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:11 schreef sigme het volgende:
M’n ramsschedels en de hoorns hebben een plek gevonden.
[ afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:11 schreef sigme het volgende:
M’n ramsschedels en de hoorns hebben een plek gevonden.
[ afbeelding ]
Ik kan een poging doen de vaste lathyrus die in de beukenhaag groeit erheen te leiden. Maar anders komt er niks anders omhoog dan die beukenhaag totdat die gesnoeid wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Gaaf!!
Gaat daar nog iets langs groeien?
Maar ik vond het een leuke koers ..quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt er beroerd bij ook al is het droog
Dank uquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
laat het je smaken .. had ik gistren al
Ik ben vandaag niet 2x opgepakt door de politiequote:Op zaterdag 6 april 2024 19:20 schreef sly-nl het volgende:
Zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen, dat Sweeds juffertje.
[ afbeelding ]
Ik kan het nog, maar rook al lang niet meer. Als het goed vriest lukt hetquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:43 schreef chufi het volgende:
tis me vroeger toen ik nog rookte wel eens gelukt ...
Doe je goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet 2x opgepakt door de politie
Leuk kind. Filmpje is wel skattig (als ze de bus in wordt geduwd door de pliesie).quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet 2x opgepakt door de politie
De eerste keer heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk kind. Filmpje is wel skattig (als ze de bus in wordt geduwd door de pliesie).
Haha, ook wel treurig als je zo'n agentje bent dat met 2 andere padvinders stoer kijkt wanneer ie een meiske bij haar benen vasthoudt omdat ze van de natuur houdtquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik ook gezienwel echt een kind nog. Niet zo moeilijk om die (letterlijk) op te pakken.
Ja ik vond het ook wel een grappig gezicht maar vergeet niet dat het dezelfde mensen zijn die er ook staan als een demonstratie uit de hand loopt. Dan is Greta oppakken op een zonnige dag een leuke werkdag denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ook wel treurig als je zo'n agentje bent dat met 2 andere padvinders stoer kijkt wanneer ie een meiske bij haar benen vasthoudt omdat ze van de natuur houdt
True.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel een grappig gezicht maar vergeet niet dat het dezelfde mensen zijn die er ook staan als een demonstratie uit de hand loopt. Dan is Greta oppakken op een zonnige dag een leuke werkdag denk ik
alsof ze knap isquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:18 schreef aloa het volgende:
Niet de meest mooie foto die de NOS dan plaatst...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hulloquote:
Lekker hequote:
Heb een hoop gezien van achter een raamquote:
Koper of kopertape schijnt ook goed te werken maar dat vind ik zonde van mijn koperquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef sigme het volgende:
Wie had er ook al weer last van slakken?
Ik kocht mij vandaag een setje slakkenkragen:
[ afbeelding ]
Ik zal er dit jaar m'n pompoenplantjes in zetten, eens kijken of het de slakken weerhoudt.
Voor je het weet wordt het weer gejat ..quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koper of kopertape schijnt ook goed te werken maar dat vind ik zonde van mijn koper
Ik heb een koperticquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt het weer gejat ..
Nee joh!!quote:
OK... Ik herinner me dat we op een geven moment gewoon oude netwerkkabels inzamelden om naar de koper boer te brengen en soms haalden we 100¤ de man binnen ..quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh!!Maar ik haalde het wel uit apparaten die ik bij het vuil vond
Mja dat soort dingen deed ik ook , maar dan voor mezelf . PC's slopen , zitten mooie glimmers inquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik herinner me dat we op een geven moment gewoon oude netwerkkabels inzamelden om naar de koper boer te brengen en soms haalden we 100¤ de man binnen ..
allerlei metalen .... iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen deed ik ook , maar dan voor mezelf . PC's slopen , zitten mooie glimmers in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Peper-munt, met @:Aoibhin (eerder op de avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Die wacht de volgende mooie dag af ...quote:Op zondag 7 april 2024 07:28 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Nog steeds geen nieuwe lammetjes![]()
Ik zit te wachten tot de laatste ooi lammert, maar die heeft geen haast.
Vandaag dus hoop ikquote:
F1 ligt even stil? Zal wel niet op SBS 9 te zien zijnquote:Op zondag 7 april 2024 07:34 schreef chufi het volgende:
[..]
wedstrijddag ... ja mag mooi weer worden ..
Prettige wedstrijd en succesquote:Op zondag 7 april 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
Ik heb een wedstrijd midden in het land met veel weilanden eromheen dus ook wel kans op een stel lammetjes te spotten![]()
Wij gaan winnen alleen met hoeveel dat is de vraagquote:
Dat vroeg ik al min of meerquote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Wij gaan winnen alleen met hoeveel dat is de vraag
Matje hoop ik jaquote:Op zondag 7 april 2024 16:03 schreef chufi het volgende:
Gelukkig hebben we Matje en Max die wel kunnen winnen
En Jeffreyquote:Op zondag 7 april 2024 16:03 schreef chufi het volgende:
Gelukkig hebben we Matje en Max die wel kunnen winnen
Ik ook al nietquote:
Mijn Utrechtse vrouwen wonnen het hoofdnummer maar mijn Amsterdamse mannen hebben het na 9 10 van de race makkelijk te hebben voorgelegen zich net dioor een mishaal laten passeren op het laatste stukje.quote:Op zondag 7 april 2024 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog wat gewonnen daar op het Amsterdan Rijnkanaal?
Gefeliciteerd dan toch maarquote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn Utrechtse vrouwen wonnen het hoofdnummer maar mijn Amsterdamse mannen hebben het na 9 10 van de race makkelijk te hebben voorgelegen zich net dioor een mishaal laten passeren op het laatste stukje.
Was ook bijna te mooi geweest
Ja dat ging heel lang top, nu toch wat zuurquote:
De vrouwen redden je ietwatquote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn Utrechtse vrouwen wonnen het hoofdnummer maar mijn Amsterdamse mannen hebben het na 9 10 van de race makkelijk te hebben voorgelegen zich net dioor een mishaal laten passeren op het laatste stukje.
Was ook bijna te mooi geweest
Ja vele live streams van her en der ... hoe laat ook al weer ? vanaf 1600 ?quote:Op zondag 7 april 2024 20:42 schreef pullup het volgende:
Aftellen naar de solar eclips dan maar, samen met Pris
Nog zo lang aftellenquote:Op zondag 7 april 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vele live streams van her en der ... hoe laat ook al weer ? vanaf 1600 ?
Heb je een ban in onzin?quote:Op zondag 7 april 2024 20:53 schreef kree het volgende:
hoi. kwam hier wel vaker, maar ben gebande nu omdat ik zo een onwijze klootzak was in ONZ....
T zal wel ben het er niet mee eens, maar mss is het hiet gezelliger?
heyquote:
Leuke binnenkomer kreequote:Op zondag 7 april 2024 20:53 schreef kree het volgende:
hoi. kwam hier wel vaker, maar ben gebande nu omdat ik zo een onwijze klootzak was in ONZ....
T zal wel ben het er niet mee eens, maar mss is het hiet gezelliger?
weet wel val iedereen lastig met DM enzo..... dikke lul. niks van waar. maarja.
Niet makkelijk maar we hebben er gek genoeg hier meer vanquote:
hahahahaha. ja.... naja maakt niet uit hier is het ook gezellig.quote:
quote:
Ja ja, 40+ schijnt een beetje een KLB voor gebanden te zijn, maar ik heb daar niet zo'n zin in.quote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
hey
zucht echt jullie kennen me toch onderhand of niet? kan zeikerig zijn maar zou nooit iemand kwaad doen. goed maakt niet uit tis maar voor dag of 5 maar toch vind ik dit niet terecht maar heb geen zin om bij admin nu te gaan kijken nog.
owh vertel waar dan?quote:Op zondag 7 april 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, 40+ schijnt een beetje een KLB voor gebanden te zijn, maar ik heb daar niet zo'n zin in.
Ik was laatst wel in je woonplaats om een visje te eten
Wij hebben hier raketjes dus dat kan niet veel beterquote:
Ik heb wel lammetjes gezienquote:Op zondag 7 april 2024 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De vrouwen redden je ietwat![]()
Daarmee gefeliciteerd
Mn dochter zit in Airbussenquote:Op zondag 7 april 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]Wat een rommel, alsof er een stel dronken Italianen die boel in elkaar zetten
Dat is dan safer denk ikquote:
Ik zag vandaag een inimini piepklein lammetjequote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel lammetjes gezienDie waren niet eens zo klein meer
Nee dit was mijn eerste keer. Het was die dag prachtig weer, dus een heerlijk stuk langs het strand gewandeld.quote:
Is het al een beetje bollenseizoen? Ik heb morgen een dag vrij en dan ga ik er een fietstochtje van makenquote:Op zondag 7 april 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit was mijn eerste keer. Het was die dag prachtig weer, dus een heerlijk stuk langs het strand gewandeld.
Jazeker, de tulpen staan er weer prachtig bij, hier tussen Hellevoetsluis en Oudenhoorn ook weer hele velden vol. Het wordt morgen volgens mij een heerlijke dag voor een goed fietstochtje.quote:Op zondag 7 april 2024 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het al een beetje bollenseizoen? Ik heb morgen een dag vrij en dan ga ik er een fietstochtje van maken
Als dit nog steeds over je ban gaat ga ik je toch vragen om daarmee te kappen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:25 schreef kree het volgende:
lol moest ff in en uit ademen hoor, want kan hier zo pissed over worden.
leuk? altijd welkom in mijn dorpje... wat vond je de hoogte punten?quote:Op zondag 7 april 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit was mijn eerste keer. Het was die dag prachtig weer, dus een heerlijk stuk langs het strand gewandeld.
akkoord, snap. moest ff kwijt, zal er niet meer over posten....quote:Op zondag 7 april 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dit nog steeds over je ban gaat ga ik je toch vragen om daarmee te kappen.
Al je posts hierover ga ik vanaf nu verwijderen hoor.
Uiteraard de lekkerbek en de vlakke duinen, ik woon ook vlakbij de duinen, maar die zijn veel hoger, bijzonder om toch die verschillen te zien.quote:Op zondag 7 april 2024 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
leuk? altijd welkom in mijn dorpje... wat vond je de hoogte punten?
Toppie!! thnxquote:Op zondag 7 april 2024 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, de tulpen staan er weer prachtig bij, hier tussen Hellevoetsluis en Oudenhoorn ook weer hele velden vol. Het wordt morgen volgens mij een heerlijke dag voor een goed fietstochtje.
ja maar toch meer naar het noorden dan?quote:Op zondag 7 april 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard de lekkerbek en de vlakke duinen, ik woon ook vlakbij de duinen, maar die zijn veel hoger, bijzonder om toch die verschillen te zien.
Met het huidige klimaat weet je het maar nooit ,,quote:Op zondag 7 april 2024 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het al een beetje bollenseizoen? Ik heb morgen een dag vrij en dan ga ik er een fietstochtje van maken
Heb je al een idee waar je fietstocht naartoe gaat?quote:
Zeker, nu is de tijdquote:Op zondag 7 april 2024 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik woon naar het zuiden, wal langs de kust.quote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar toch meer naar het noorden dan?
Want over het algemeen vlak, maar echt. haha leuk dat je ff in mijn dorp kwam
Eerst naar Heemstede en dan zak ik wat af richting Lisse, Langs de Ringvaart terug danquote:Op zondag 7 april 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al een idee waar je fietstocht naartoe gaat?
Mooie tochtje, en tussen Hillegom en Lisse zijn er helemaal genoeg tulpen te zien.quote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst naar Heemstede en dan zak ik wat af richting Lisse, Langs de Ringvaart terug dan
Héé kreequote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar toch meer naar het noorden dan?
Want over het algemeen vlak, maar echt. haha leuk dat je ff in mijn dorp kwam
Post je hier dan morgen bloemen ipv vogels?quote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst naar Heemstede en dan zak ik wat af richting Lisse, Langs de Ringvaart terug dan
Ja dat is wel een zekerheidquote:Op zondag 7 april 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie tochtje, en tussen Hillegom en Lisse zijn er helemaal genoeg tulpen te zien.
Goed planquote:Op zondag 7 april 2024 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Post je hier dan morgen bloemen ipv vogels?
Asperges... mjom mjom mjom..quote:Op zondag 7 april 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is wel een zekerheid![]()
Asperges voor het avondeten dan maar![]()
Helemaal lenteachtig allemaal
Asperges, ja ze zijn er weerquote:Op zondag 7 april 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag ze ook al liggenquote:Op zondag 7 april 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Asperges... mjom mjom mjom..
Zag ze al liggen in de winkel... ben me nog mentaal aan het voorbereiden
Was je de Mol?quote:Op zondag 7 april 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Asperges, ja ze zijn er weer![]()
Die heb ik vandaag ook heel veel gezien, ze zaten nog wel in de grond.
van de Appie aan de overkant zekerquote:Op zondag 7 april 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier veel kwekers in de buurt. Vind het altijd wel wat extra hebben idd om ze bij een boer te halen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag ze ook al liggen
Vaak neemt mijn zus ze vers van de boer mee maar daar ga ik eens niet op wachten
Denk het jaquote:
Geschrapt en alquote:
Ja het heeft wel de voorkeurquote:Op zondag 7 april 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier veel kwekers in de buurt. Vind het altijd wel wat extra hebben idd om ze bij een boer te halen.
Al ben ik soms lui en komen ze weleens uit de winkel )
De zonsondergang was zó mooi vandaagquote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
Hier nog ff een laatste view of de Day
[ afbeelding ]
Het was sowieso een heerlijke dag hier. Veel beter als gisteren.quote:
Fijne nacht Hutquote:Op zondag 7 april 2024 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
OOO OOO DDD III GGG H H t
O O O O D D I G H H t
ggg O O O O D D nnn I G GG HHHH ttt
g g O O O O D D n n I G G H H t
ggg OOO OOO DDD n n III GGG H H tt
g
ggg
ja dat gaat meestal niet vanzelfquote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb dat wel moeten vragen bij begeleid werk en dagbesteding.
Mooie show momenteelquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef chufi het volgende:
Die krater zie aardig vol wel...
[ afbeelding ]
Snap ik ja.quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb dat wel moeten vragen bij begeleid werk en dagbesteding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |