Chelsea zit in de premier Leaguequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef bull-sjitt het volgende:
ik zag net dat chelsea van vorig jaar meedoet in de bondgenoten
Gaan teveel met Ashley om, dat is besmettelijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft glenn er ook jeuk aan
Die loopt de hele dag in zijn kruis te trekken.
ja die had geloof geschoren haha maar dacht gisteren nou weet ik dat even niet zeker of vanmorgenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft glenn er ook jeuk aan
Die loopt de hele dag in zijn kruis te trekken.
Vanmorgenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die had geloof geschoren haha maar dacht gisteren nou weet ik dat even niet zeker of vanmorgen
Ja.. dat is de laatste week van BBquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:43 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe kunnen ze dit nou nog een hele week doortrekken, er gebeurd helemaal niks meer
oja kloptquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanmorgen
Hij heeft zelfs zijn moedervlek op zijn borst half verwijderd
Je denkt toch niet serieus dat ik ook nog alle sm van die lui ga volgen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien eerst een kijken op insta van Karen
Dan zie je dat ze eigenlijk altijd extensions heeft
Dan niet van die uitspraken doenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik ook nog alle sm van die lui ga volgen?
Wat een vreselijk slechte verliezers zijn die Tom en Alice. Mooi dat ze dat goed in de uitzending laten zien.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou tom het was geen geluk hebben ( finalespel TV) ze heeft eerlijk gewonnen jij moest ook laatste balletje maar ja je was te laat
Dit is toch gewoon puur geluk hebben dat je balletje in het juiste bakje valt. Had niks met tactiek te makenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou tom het was geen geluk hebben ( finalespel TV) ze heeft eerlijk gewonnen jij moest ook laatste balletje maar ja je was te laat
ja is maar een vrijstelling hequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slechte verliezers zijn die Tom en Alice. Mooi dat ze dat goed in de uitzending laten zien.
je moet toch flipperen nah anders heb je die planken niet nodig he hahaquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hallo Ashley 2??
Dit is toch gewoon puur geluk hebben dat je balletje in het juiste bakje valt. Had niks met tactiek te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |