Ja niet normaal wat zei allemaal vertelt haar kinderen kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
Het gaat nu weer over seks geloof ik... hoorde nu iets over een Odol
Niet? Ik vind het nog steeds wel echt Karen.. alleen nu met een cavia op haar hoofdquote:
Geef mij maar een woknok.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
Glenn heeft een cheesecake pakket gekocht in het winkeltje voor 5 coinsquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze een taart gemaakt ofzo? Heb ik gemist geloof ik
Ja een cheesecake gekocht in de bb shop voor 5 coinsquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze een taart gemaakt ofzo? Heb ik gemist geloof ik
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ze ligt ff uit te leggen dat ze dertien was toen ze met sex begon.. ja ik was er vroeg bij zegt ze met een lachquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:14 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bart, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor.
Wat zullen ze trots zijn op mamaquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja niet normaal wat zei allemaal vertelt haar kinderen kijken
Oh thanks..ze wachten er op begreep ikquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glenn heeft een cheesecake pakket gekocht in het winkeltje voor 5 coins![]()
De decoratie is al voor de helft verdwenen in de slokdarm van Ashley...
Ja hij moest zoveel uur opstijven in de koelkast ofzo... of afkoelen. Weet ik veel...quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh thanks..ze wachten er op begreep ik
Hij moet eerst opstijven in de koelkast. Het liefst de hele nacht, maar zij doen maar een paar uurquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh thanks..ze wachten er op begreep ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kon ik dus niet
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Misschien eerst een kijken op insta van Karenquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De invloed van de Generaal reikt zelfs tot buiten de muren van het BB-huis.
dat is toch bijna afgelopen dacht ik of niet?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef bull-sjitt het volgende:
ik zag net dat chelsea van vorig jaar meedoet in de bondgenoten
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef danaqui het volgende:
Dit hoort hier niet maar zeg het toch, Gerrit van utopia komt maandag in de bondgenoten
Laten we het ook maar in bondgenoten houden of in de scquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef bull-sjitt het volgende:
ik zag net dat chelsea van vorig jaar meedoet in de bondgenoten
Arme Bartquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:14 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bart, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |