Ssssstttquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:51 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Champignons en andere paddenstoelen zoals shii-takes en enoki kun je het beste verhitten voordat je ze eet. We raden aan om ze niet rauw te eten omdat op rauwe paddenstoelen ziekmakende bacteriën kunnen zitten. Bovendien zit in rauwe paddenstoelen de gifstof agaritine. Door verhitten breekt die stof deels af.
Niks mis met goedkope kleding als je het leuk vindt dan vindt je het leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, het is allemaal goedkoop![]()
zeeman, shein, primark enz.
Dacht dat ik een vuilbak was als het op eten aankwamquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Wist ik ook niet![]()
Ik eet die vaak rauw
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat ik een vuilbak was als het op eten aankwam![]()
Vind die rauw niet te nassen, zelfs paddo's eet je met een sausje
Geloof ik, heb ik eens gehoord van een vriend, ofzo, of gelezen?![]()
Ja komt omdat ze de dan de hele tijd kan snoepen van de decoratie van de taart.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ik hoor Randy verbaasd zeggen: Ashley in de keuken????
Oeps! In positieve zin dan, niks mis met goeie etersquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je noemt me indirect een vuilbak
![]()
Rauw en warm vind ik het![]()
![]()
![]()
Ik eet altijd een aantal rauw op als ik ze ga bakken ook.
paddo's met een sausje? ook nog nooit van gehoord
Ja potje is al leeg voor het op de taart moetquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja komt omdat ze de dan de hele tijd kan snoepen van de decoratie van de taart.
Nu klopt ie welquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:00 schreef bull-sjitt het volgende:
ligt het aan mij
of vinden meer mensen hier Tom erg ( gemaakt ) vrolijk ?
zingen , banners maken , steeds contact met Ash zoeken
ik typ wat ik typquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Je stelt een vraag, dus geef ik antwoord dmv een aangepaste quotequote:Op vrijdag 5 april 2024 17:22 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik typ wat ik typ
en ik vind het gemaakt
zeker vergeleken met de afgelopen dagen
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:22 schreef Ireth het volgende:
Wait! Wat? Whut!?!?!?Vond haar dat korte haar veel leuker staan, net als bij Ashley dat korte haar leuker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
okquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, dus geef ik antwoord dmv een aangepaste quote![]()
Scheelt mij weer typen
Eens, is weer een groot verschil met gisterenquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:22 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik typ wat ik typ
en ik vind het gemaakt
zeker vergeleken met de afgelopen dagen
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:22 schreef Ireth het volgende:
Wait! Wat? Whut!?!?!?Lijkt wel dat ze jaloers was op Ash als ze er nu zo uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |