Welkom terugquote:
Zijn gangetje, en met jou? Zin in weekend?quote:
Met mij ook okequote:Op vrijdag 5 april 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, en met jou? Zin in weekend?
Is het toch lekker schoon?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:11 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Met mij ook oke![]()
Ja en neega mijn moeder helpen in huis, ze zijn nog bezig met de renovatie, maar ze wil in huis ook een hele opknapbeurt doen
Ik woon niet bij mijn mamsquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het toch lekker schoon?Kan je fris wonen en zo
Schoon huis beste huisquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn mamsmaar ja dat wel, ben heel benieuwd hoe alles word.
Vanavond naar de bios, morgen een verjaardag (kinderenquote:
Oh leuk naar de bios! welke film??quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond naar de bios, morgen een verjaardag (kinderen), en voor de rest lekker niets.
Godzilla x Kongquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh leuk naar de bios! welke film??
Altijd leuk kinderverjaardag![]()
Oh die ken ik niet, heb het even opgezochtquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Godzilla x Kong
Ja, ik ben er geen fan van maar het moet
Verstand op 0 en kijken genotquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, heb het even opgezocht
Mailykequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Sproeit wat liefde in de rondte
Liefde & Nat ... Geweldige combiquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liefde & Nat ... Geweldige combi
Dit word een goed weekend!
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Ja, opbokken met die kut-TT!
Zie dat je de lapo hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef maarquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is vragen om billenkoek!
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
Ik snapte nooit hoe jullie dat deden met die spoilers
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Loving you is like loving the dead."quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had deze al eens hier gedaan... Maar deze TT laat me geen keuze om dit kunststuk nog een te plaatsen
< In happy mood.. gaat dat echnie klikken nie !quote:
n dat geval:quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< In happy mood.. gaat dat echnie klikken nie !
Ook niet op geklikt, je weet nooit waar je uiteindelijk op uitkomt hierquote:
Het is veilig, en vrolijk!quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet op geklikt, je weet nooit waar je uiteindelijk op uitkomt hier
Ja ja, en over een uurtje staat de AIVD voor mijn deur omdat ik op een link heb geklikt naar een web formulier om me aan te melden voor een terroristische organisatiequote:
Nou, toevallig heb ik daar laatst wel iets over gezien in het nieuws; was iets van een crypto site die Youtube filmpjes had gemaakt, volgens mij over witwassen en andere criminele zooi, en Youtube heeft alle gegevens van iedereen die op dat filmpje heeft geklikt, doorgegeven aan de politie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ja, en over een uurtje staat de AIVD voor mijn deur omdat ik op een link heb geklikt naar een web formulier om me aan te melden voor een terroristische organisatie
O wowquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik daar laatst wel iets over gezien in het nieuws; was iets van een crypto site die Youtube filmpjes had gemaakt, volgens mij over witwassen en andere criminele zooi, en Youtube heeft alle gegevens van iedereen die op dat filmpje heeft geklikt, doorgegeven aan de politie.
De hamvraag is of je vrijheid wil inleveren voor veiligheid.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow![]()
Maar het is toch allang algemeen bekend dat crypto tegenwoordig een veel gebruikt ding is voor criminele activiteiten, ook naast witwassen. Dingen zoals scammen en betalingen voor dingen op silk road achtige websites.
Dat was afgelopen maandagquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik daar laatst wel iets over gezien in het nieuws; was iets van een crypto site die Youtube filmpjes had gemaakt, volgens mij over witwassen en andere criminele zooi, en Youtube heeft alle gegevens van iedereen die op dat filmpje heeft geklikt, doorgegeven aan de politie.
quote:
?quote:
Eh, andere topic?quote:
Whut.quote:
Jammer dat hij het zo lui zingt, maar zijn stem is nog exact het zelfde!quote:
Sallyquote:
Mailykequote:
quote:
Dotquote:
Hey Lieffiequote:
Ik ga niet naar DTSquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie![]()
Jij nog niet terug naar DTS, zo langzaam komen ze allemaal weer terug. Heb alleen jou nog niet gezien.
Heb ik er meer zien typenquote:
Altijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik er meer zien typen
Maar jij bent een man van woord en daad
quote:
Wij zaten ook in de tuinquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:43 schreef Sally het volgende:
Helleu, ik zit lekker in een tuin, op een feestje. Niet per se heel zonnig, maar de temperatuur is aangenaam
Mini laten rennen met het groen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
ff de klimop gesnoeid, er ligt nog veel blad tussen de planten, maar dat ruim ik een volgende keer wel weer op!
De grootste puinzooi ligt in de groene container.
quote:
Mooi, rust in huis!quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal wel, maar hij zit nu lekker op straat te ravotten met andere kinderen.
Zoals Bertje zegt:quote:
Whehe!quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals Bertje zegt:
"Speen in de mond, vrede aan het front!"
Fijn tochquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Hij was helemaal uitgeput van die uurtjes bij het water, maar begon weer tot leven te komen en ineens wilde hij op straat gaan spelen; dat wilde hij juist het afgelopen jaar helemaal niet meer hier.
Vogeltjequote:
Hoi jijquote:
Ja, even rustquote:
Ja, nog een kleine 20 minuten.quote:
quote:
In Japan misschienquote:
F1quote:
Red Bull 1-2quote:
Lovkequote:
Alles wel?quote:
* TheStigsDutchCousin stuurt knuffelsquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stuurt knuffels
Ja hoor, straks met de motor op pad denk ik, lekker weer
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Heerlijk weer, gisteren ook aardig wat mensen op motoren gezien
Mailykequote:
Snap ik wel ja, beter dan nu de kans pakken en even tourenquote:Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Toen begon het wel te kriebelen
Zekerquote:Op zondag 7 april 2024 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, beter dan nu de kans pakken en even touren
Zo vies gemaakt?quote:
Lovely lovequote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely love![]()
[..]![]()
![]()
![]()
mag je hier ook even het bed komen afhalen![]()
jij kunt dat denk ik heul goed
Grey vergeet voor het gemak even dat Sainz een Red Bull coureur is geweest en geen Red Bull Racing coureur is geweestquote:
Okeeeequote:Op zondag 7 april 2024 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grey vergeet voor het gemak even dat Sainz een Red Bull coureur is geweest en geen Red Bull Racing coureur is geweest
Foutje maken magquote:Op zondag 7 april 2024 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grey vergeet voor het gemak even dat Sainz een Red Bull coureur is geweest en geen Red Bull Racing coureur is geweest
Ik zal de volgende keer de huidige en voormalige credentials gebruiken zodat jij het ook begrijptquote:Op zondag 7 april 2024 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook voor mij graagquote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de huidige en voormalige credentials gebruiken zodat jij het ook begrijpt
Je bent zellu- oh wacht.quote:
Als pompbediende bij een Shell tankstation zou je dan ook kunnen zeggen dat je samen werkt met de koninklijke familie omdat die groot aandeel houder zijn zekerquote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de huidige en voormalige credentials gebruiken zodat jij het ook begrijpt
Ric ook binnenkortquote:Op zondag 7 april 2024 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
En volgens mij is de halve F1 grid tegenwoordig ex Red Bull coureurs
Tijd voor jong bloed.quote:
Dani Ric hadden ze voor mijn part al aan het begin van het jaar uit de wagen mogen gooien en Lawson erin mogen zetten. Lawson dit jaar ervaring laten opdoen naast Tsunoda en misschien volgend jaar ook nog en als Perez zijn tijd echt voorbij is Lawson in de RBR zetten en hem opleiden tot de coureur wat Max Verstappen momenteel is.quote:
Ik weet bijna zeker dat we Lawson dit jaar in de RB zien.quote:Op zondag 7 april 2024 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dani Ric hadden ze voor mijn part al aan het begin van het jaar uit de wagen mogen gooien en Lawson erin mogen zetten. Lawson dit jaar ervaring laten opdoen naast Tsunoda en misschien volgend jaar ook nog en als Perez zijn tijd echt voorbij is Lawson in de RBR zetten en hem opleiden tot de coureur wat Max Verstappen momenteel is.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog vrij goed zou zijn om een paar jaar in een schaduw rol naast Max zou kunnen rijden in een langdurig contract zoals Max dat ook heeft momenteel en hij dat zou accepteren mits hij dat langdurig vertrouwen krijgt.
Sallyquote:Op zondag 7 april 2024 18:26 schreef Sally het volgende:
Goedemorgen, -middag en -avond inmiddels!
Net de race zitten kijken samen met iemand anders.
Leuke race gezien
Go Sainz!Laat ze maar een poepie ruiken, en voelen wat ze laten gaan
![]()
![]()
Als Red Bull verstandig naar de toekomst kijkt ga ik daar wel van uit. Lawson heeft 10 jaar op Dani Ric en veel plooibaarder qua loyaliteit richting het team.quote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat we Lawson dit jaar in de RB zien.
Precies. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen vorig jaar heb zien presterenquote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Red Bull verstandig naar de toekomst kijkt ga ik daar wel van uit. Lawson heeft 10 jaar op Dani Ric en veel plooibaarder qua loyaliteit richting het team.
En ook gewoon een bewezen goed coureur.
Hij heeft tussen karten en F1 geen noemenswaardige kampioenschappen gewoon, maar wel in heel verschillend materiaal vooraan meegevochten, podiums en overwinningen gehaald.quote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen vorig jaar heb zien presteren
Je hebt hem alleen vorig jaar gezien, of je vond hem alleen vorig jaar wat goeds doen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen vorig jaar heb zien presteren
Ja, ja en ja.quote:Op zondag 7 april 2024 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt hem alleen vorig jaar gezien, of je vond hem alleen vorig jaar wat goeds doen?
P.S. Het gaat over Lawson, toch?
Earl Greyskequote:
ToTGod!quote:
Whoop whoopquote:Op maandag 8 april 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Klusjesman is er, lek wordt gemaakt
Zekerquote:
Sallyquote:
Ja, bij Wijk bij Duurstede natuurlijk!quote:Op maandag 8 april 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Hij heeft de leiding al los en het lek gevonden. Hij is nu materialen halen voor de reparatie
Het lek was letterlijk boven!quote:
Maar het is dus zo opgelost?quote:Op maandag 8 april 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het lek was letterlijk boven!
Ik vermoed van wel. Daarna maakt hij een luik in de hal, hangt de spotjes terug (zitten in het plafond), en vervangt de plank onder de mat (die is best rot aan het worden). Hij hoopt in 1 dag klaar te zijnquote:
Ow meteen de boel goed aanpakken dus!quote:Op maandag 8 april 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Daarna maakt hij een luik in de hal, hangt de spotjes terug (zitten in het plafond), en vervangt de plank onder de mat (die is best rot aan het worden). Hij hoopt in 1 dag klaar te zijn
Ja, kan ik weer fatsoenlijk douchen zonder een emmer onder de spot te hoeven zettenquote:Op maandag 8 april 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow meteen de boel goed aanpakken dus!Beter!
Mooi manquote:Op maandag 8 april 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Hij heeft de leiding al los en het lek gevonden. Hij is nu materialen halen voor de reparatie
Ja, dat heb ik van mijn vader geleerdquote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi man
Saucijzenbroodje erbij is extra korting hè
Slimme manquote:Op maandag 8 april 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik van mijn vader geleerd
quote:Op maandag 8 april 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
quote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi man
Saucijzenbroodje erbij is extra korting hè
Zekerquote:
Ja, gelukkig welquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou hij verzet flink werkLek is al gedicht, nu maakt hij er een inspectieluik in
Ziet er naar uit dat het bijna klaar isquote:
Say that to the chickenquote:Op maandag 8 april 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
Zo, weer wezen sporten. Dat ging echt heerlijk positief deze keer!
Never skip leg day.
Mailykequote:
maily! je hebt een andere UI...!quote:
Ik denk steeds dat er iemand van bol.com in het topic is!quote:Op maandag 8 april 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
maily! je hebt een andere UI...!![]()
Ik herken je niet meer![]()
Ja... zoiets...quote:Op maandag 8 april 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat er iemand van bol.com in het topic is!
Ik zat ook aan een paasei te denken met die UI!quote:Op maandag 8 april 2024 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja... zoiets...
iig niet meer de lieflijke pastels van daarvoor
quote:Op maandag 8 april 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
maily! je hebt een andere UI...!![]()
Ik herken je niet meer![]()
Toine51 in 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen #32 Nooit weg doen meukquote:Op maandag 8 april 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat er iemand van bol.com in het topic is!
Een paas-UIquote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ook aan een paasei te denken met die UI!
Kan weer fatsoenlijk douchenquote:
Gelukkig, dan kan ik de spuitbus Brise weer uit het topic wegflikkeren.quote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan weer fatsoenlijk douchen
quote:Op maandag 8 april 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik de spuitbus Brise weer uit het topic wegflikkeren.
quote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dagSCHOTELquote:
HALLOquote:
Aah ik dacht alquote:Op maandag 8 april 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyskequote:
Je neus zit te dicht op je bovenlipquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ik dacht al
Wat is toch die geur die door de SC gaat
Nagemetenquote:Op maandag 8 april 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Je neus zit te dicht op je bovenlip
quote:
The Stig, de legendequote:
In bedquote:
* greysbones laat AMBER-alert weer intrekkenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones laat AMBER-alert weer intrekken
het regent toch onderwegquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom er zo aan, eerst even fatsoeneren:
[ afbeelding ]
Idd, normaal is Stiggy wel vroeg hier... 🤔🤔quote:
was zeker 'druk' vanmorgenquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, normaal is Stiggy wel vroeg hier... 🤔🤔
Dacht al dat je nu door het doucheputje gespoeld was, omdat je er nu extra lang onder kan staan...quote:
Op doordeweekse dagen...?quote:
Jij was erbijquote:
Greys?!!!! Waar was jij nou weerquote:
Ow, dacht al.quote:
Voelde wel heel echtquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Voelde je haar adem en zag je haar gezicht?
Alles wel?quote:
Ach, naar omstandigheden he.quote:
Jij dus lekker rust in de tent bij jou? Beter!quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, naar omstandigheden he.
Vanmorgen weer flink getraind, net als gisteren. Mini-ToT had maar een half dagje school en zit nu een hele tijd bij een buurmeisje te spelen, hartstikke leuk!
Redelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij dus lekker rust in de tent bij jou? Beter!
Ow.quote:
Haha ach ik hou er wel van, die vrolijke drukte in huis!quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Maar de koters zijn dan dit keer iig niet bij jou de tent aan het afbreken![]()
Positief puntje.
Ah okequote:Op dinsdag 9 april 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach ik hou er wel van, die vrolijke drukte in huis!
Ja, heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
Toen ik hem van school kwam ophalen, riep hij al vanuit de verte: "Papa? Heb je getraind?"
![]()
Foeiquote:
Dus je kan van de zomer niet meer posten in dat forum tijdens het EKquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je kan van de zomer niet meer posten in dat forum tijdens het EK
Volgens mij volg jij sowieso voetbal niet echt, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |