Welkom terugquote:
Zijn gangetje, en met jou? Zin in weekend?quote:
Met mij ook okequote:Op vrijdag 5 april 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, en met jou? Zin in weekend?
Is het toch lekker schoon?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:11 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Met mij ook oke![]()
Ja en neega mijn moeder helpen in huis, ze zijn nog bezig met de renovatie, maar ze wil in huis ook een hele opknapbeurt doen
Ik woon niet bij mijn mamsquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het toch lekker schoon?Kan je fris wonen en zo
Schoon huis beste huisquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn mamsmaar ja dat wel, ben heel benieuwd hoe alles word.
Vanavond naar de bios, morgen een verjaardag (kinderenquote:
Oh leuk naar de bios! welke film??quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond naar de bios, morgen een verjaardag (kinderen), en voor de rest lekker niets.
Godzilla x Kongquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh leuk naar de bios! welke film??
Altijd leuk kinderverjaardag![]()
Oh die ken ik niet, heb het even opgezochtquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Godzilla x Kong
Ja, ik ben er geen fan van maar het moet
Verstand op 0 en kijken genotquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, heb het even opgezocht
Mailykequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Sproeit wat liefde in de rondte
Liefde & Nat ... Geweldige combiquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liefde & Nat ... Geweldige combi
Dit word een goed weekend!
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Ja, opbokken met die kut-TT!
Zie dat je de lapo hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef maarquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is vragen om billenkoek!
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
Ik snapte nooit hoe jullie dat deden met die spoilers
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Loving you is like loving the dead."quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had deze al eens hier gedaan... Maar deze TT laat me geen keuze om dit kunststuk nog een te plaatsen
< In happy mood.. gaat dat echnie klikken nie !quote:
n dat geval:quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< In happy mood.. gaat dat echnie klikken nie !
Ook niet op geklikt, je weet nooit waar je uiteindelijk op uitkomt hierquote:
Het is veilig, en vrolijk!quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet op geklikt, je weet nooit waar je uiteindelijk op uitkomt hier
Ja ja, en over een uurtje staat de AIVD voor mijn deur omdat ik op een link heb geklikt naar een web formulier om me aan te melden voor een terroristische organisatiequote:
Nou, toevallig heb ik daar laatst wel iets over gezien in het nieuws; was iets van een crypto site die Youtube filmpjes had gemaakt, volgens mij over witwassen en andere criminele zooi, en Youtube heeft alle gegevens van iedereen die op dat filmpje heeft geklikt, doorgegeven aan de politie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ja, en over een uurtje staat de AIVD voor mijn deur omdat ik op een link heb geklikt naar een web formulier om me aan te melden voor een terroristische organisatie
O wowquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik daar laatst wel iets over gezien in het nieuws; was iets van een crypto site die Youtube filmpjes had gemaakt, volgens mij over witwassen en andere criminele zooi, en Youtube heeft alle gegevens van iedereen die op dat filmpje heeft geklikt, doorgegeven aan de politie.
De hamvraag is of je vrijheid wil inleveren voor veiligheid.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow![]()
Maar het is toch allang algemeen bekend dat crypto tegenwoordig een veel gebruikt ding is voor criminele activiteiten, ook naast witwassen. Dingen zoals scammen en betalingen voor dingen op silk road achtige websites.
Dat was afgelopen maandagquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik daar laatst wel iets over gezien in het nieuws; was iets van een crypto site die Youtube filmpjes had gemaakt, volgens mij over witwassen en andere criminele zooi, en Youtube heeft alle gegevens van iedereen die op dat filmpje heeft geklikt, doorgegeven aan de politie.
quote:
?quote:
Eh, andere topic?quote:
Whut.quote:
Jammer dat hij het zo lui zingt, maar zijn stem is nog exact het zelfde!quote:
Sallyquote:
Mailykequote:
quote:
Dotquote:
Hey Lieffiequote:
Ik ga niet naar DTSquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie![]()
Jij nog niet terug naar DTS, zo langzaam komen ze allemaal weer terug. Heb alleen jou nog niet gezien.
Heb ik er meer zien typenquote:
Altijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik er meer zien typen
Maar jij bent een man van woord en daad
quote:
Wij zaten ook in de tuinquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:43 schreef Sally het volgende:
Helleu, ik zit lekker in een tuin, op een feestje. Niet per se heel zonnig, maar de temperatuur is aangenaam
Mini laten rennen met het groen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
ff de klimop gesnoeid, er ligt nog veel blad tussen de planten, maar dat ruim ik een volgende keer wel weer op!
De grootste puinzooi ligt in de groene container.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |