Van wat ik begrepen heb over de uitleg over het spel hier is dat als je de zandloper in handen hebt je constant door moet praten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:26 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb de uitzending van gisteren ook gekeken, en ik snap echt niet dat ze allemaal zo tam de zandloper bij ash hebben gelaten. Totaal geen strijd.
Erg vreemd in de laatste fase van het spel.
Ik was echt verbaasd over hoe dat ging.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb over de uitleg over het spel hier is dat als je de zandloper in handen hebt je constant door moet praten.
Niet iedereen is daar goed in denk ik. Zodra je dan stopt met praten mag een ander dan ding uit je handen trekken. Schijnt het. Maar ja...hoe werkt dat dan.
Is het al in de tv uitzending geweest? sorry niet goed gelezen![]()
Ja, was gisteren in de uitzending, ze gunde hem allemaal aan Ash Ik heb gezien dat Jimmy hem even had, maar die was zo aan het slijmen. Ash was nooit wat gegund en bla bla bla en hij wist niet hoe snel hij hem weer aan haar moest gevenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb over de uitleg over het spel hier is dat als je de zandloper in handen hebt je constant door moet praten.
Niet iedereen is daar goed in denk ik. Zodra je dan stopt met praten mag een ander dan ding uit je handen trekken. Schijnt het. Maar ja...hoe werkt dat dan.
Is het al in de tv uitzending geweest? sorry niet goed gelezen![]()
komt matt ookquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja vanavond een feestje met het Nickske
Klopt, niemand pakte hem en Jimmy hield snel een betoog dat niemand haar wat gegund had en hij het haar gunde. Ik vond hem zo slijmbal in dat stukje. Hij wist ook niet hoe snel hij hem terug moest gevenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Ashley gaf ze ruimschoots de kans om de zandloper te pakken. Ze hield haar mond en stak de zandloper uit met de woorden: "Er is nog tijd over!". Dat was duidelijk te zien in de uitzending.
Vandaag wordt de Rotband weer geleverd en aangevuld.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Alice klaar met plamuren, nu is het de beurt aan Ash.
ja, ik begreep van alice op streams dat ze hem stevig vasthield. maar dat was totaal niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Ashley gaf ze ruimschoots de kans om de zandloper te pakken. Ze hield haar mond en stak de zandloper uit met de woorden: "Er is nog tijd over!". Dat was duidelijk te zien in de uitzending.
Moest erg lachen om de grote van de zandloperquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, niemand pakte hem en Jimmy hield snel een betoog dat niemand haar wat gegund had en hij het haar gunde. Ik vond hem zo slijmbal in dat stukje. Hij wist ook niet hoe snel hij hem terug moest geven
Klopt, dus dat is toch raar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Die is ook niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja, ik begreep van alice op streams dat ze hem stevig vasthield. maar dat was totaal niet zo
Ik wou het maar even zeggen. Want als er nu iemand leest dan wordt de indruk gewekt dat Ashley bleef praten om die zandloper vast te houden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, niemand pakte hem en Jimmy hield snel een betoog dat niemand haar wat gegund had en hij het haar gunde. Ik vond hem zo slijmbal in dat stukje. Hij wist ook niet hoe snel hij hem terug moest geven
Ze hadden zoveel kans, maar het leek er op alsof ze allemaal besloten dat zij hoe dan ook dat ticket zou krijgen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou het maar even zeggen. Want als er nu iemand leest dan wordt de indruk gewekt dat Ashley bleef praten om die zandloper vast te houden.
en ty was er blij meequote:Op vrijdag 5 april 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
Jimmy gaf ash met nog 10 seconden in de loper
en weg was Ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |