SPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 09-04-2024 13:29:03 ]
Davey zat ook heftig met zijn hoofd te schudden naar Bo, omdat hij twijfelde.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Beste aflevering tot nu toe. Dapper van Bo om voor Erik te kiezen, vele andere zouden toch voor de ''Beau heeft het recht om in de finale te staan'' retoriek bezwijken.
Mel zag het al helemaal voor zich. Met Beau samenwonen met 100K op de bankquote:Op vrijdag 5 april 2024 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Melanie gilde het hardst omdat ze hoopte samen met hem de wijde wereld in te trekken. In plaats daarvan moet ze straks vanaf de bank thuis zien hoe hij zich gaat vermaken met andere vrouwen...
Ik denk dat Melanie een groter aandeel in deze negatieve uitkomst heeft voor Beau dan zij en Beau zich beseffen. Hij had er veel beter voor gestaan zonder haar. Steeds dat gezeur en geschreeuw in de loods en iedereen die constant niet naar hun eigen kamers konden, omdat Melanie elke keer seks met Beau wilde voor validatie daarmee hopend dat het een echte relatie zou worden, terwijl hij steeds zegt dat het gewoon voor daar is. Gelukkig zijn we en hij volgende week van haar af.quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Melanie gilde het hardst omdat ze hoopte samen met hem de wijde wereld in te trekken. In plaats daarvan moet ze straks vanaf de bank thuis zien hoe hij zich gaat vermaken met andere vrouwen...
Kan niet wachten!!quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat Melanie een groter aandeel in deze negatieve uitkomst heeft voor Beau dan zij en Beau zich beseffen. Hij had er veel beter voor gestaan zonder haar. Steeds dat gezeur en geschreeuw in de loods en iedereen die constant niet naar hun eigen kamers konden, omdat Melanie elke keer seks met Beau wilde voor validatie daarmee hopend dat het een echte relatie zou worden, terwijl hij steeds zegt dat het gewoon voor daar is. Gelukkig zijn we en hij volgende week van haar af.
Met febo wordt 'de productie' bedoeld. Stamt nog uit de tijd van een andere RLS waar deelnemers 'achter bij de productie' snacks kregen te eten. Die gingen dan 'even naar de febo'.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:22 schreef TowtjeMar het volgende:
Heb t ff gemist denk ik, maar wie is nou Febo? Is dat Davey of wat ik dacht, Robert* en waarom dan?
En waarom is Kaine opeens Kanye?
Ik vraag me verder af of we de partner van Erik gaan zien. Ik blijf het gek vinden hoe dat gelopen is met zijn vrouw/vriendin, die niet in beeld wilt komen.
Waarom nou niet en zou ze hem toch opzoeken als hij bleef? Begrijpelijk natuurlijk dat hij dit door ongemak verder wil vermijden en waarschijnlijk had hij niet eens meegedaan als haar schuwheid vooraf duidelijk was. Ik denk iig, als hij wederom niet wint, is het toch haar karma.
Ik verwacht vandaag 3 finalespelen, dan reclame, dan het 4de spel, met de uiteindelijke uitslag als clifhanger voor maandag. Maar ik hoop dat we vandaag de hele finale zien en het vertrek van iedereen die aangegeven heeft te willen vertrekken, inclusief Eduardo. Denk dat dat ijdele hoop is....quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Finale is dus op zondag 31 maart gespeeld, op eerste paasdag, nieuwe inwoners kwamen op maandag 1 april binnen.
Weet niet wanneer alle quitters nu vertrekken eigenlijk.
Is dat zeker dat Edu niet gaat? Wie zegt dat de febo hem niet houdt aan zijn voorgenomen vertrek?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Edu gaat niet, dat is de grote verrassing. Hij heeft het wel een aantal mensen daar gezegd maar dat mag niet doorverteld worden.
Dit is allemaal een opgezet plannetje tussen Edu en de Febo net als het op een gelijke stand bij de stemming te doen laten komen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dat zeker dat Edu niet gaat? Wie zegt dat de febo hem niet houdt aan zijn voorgenomen vertrek?
Als ik de productie zou zijn, en iemand kondigt aan te willen vertrekken, dan zou ik het niet accepteren dat die dit daarna weer verandert.
Ik weet wel dat de voice over al direct erbij vermeldde dat dit een scheme was van Edu, maar die wordt er vermoedelijk pas vlak voor de uitzending erin gemonteerd. Toen, dag later, wist de Febo van het plannetje van Edu.
Dus of ze akkoord gaan met dit 'terugkomen op willen vertrekken', durf ik niet te zeggen. Hoop het niet. Weg met die afgunstige oude nicht.
Geloof ik niet zo in. Denk echt dat Bo twijfelde op het laatst. Omdat Davey zo heftig nee zat te schudden, durfde hij niet voor Beau te kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is allemaal een opgezet plannetje tussen Edu en de Febo net als het op een gelijke stand bij de stemming te doen laten komen.
Yup, was eigenlijk al bang dat ze het zover zouden rekken tot na het weekend, valt meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |