Hier verderquote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ik was best al begonnen hoor.
Oh hee trouwens, leuke tweet / X (alweer, zoveelste)
Maar, wat is eigenlijk jouw blik op de sucsessie van Iran of het idee van een breed gedragen Liga voor de Islam, inclusief het nieuw te benoemen land Palestina?
Goh. Dat is de hele functie van nieuwsquote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
Er komt heel veel nieuws binnen atm
En het ziet er niet goed uit
Net zoals Israël kan rekenen op steun van de VSquote:Op donderdag 4 april 2024 21:13 schreef Haags het volgende:
Die aanval van vandeweek was wel ff lekker. Mooi een paar van die haatbaarden naar de tering.
Houdoe.
Ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Confetti het volgende:
Iran is een bananenrepubliek met een ditto leger. Die gaan echt geen risico's nemen. Hooguit wat drones op een verlaten parkeerplaats zodat ze het eigen volk dingen wijs kunnen maken.
Wat is er met mijn was?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
Zou niet te vroeg juichen als ik jouw was
Als isreal zich gaat opmaken voor oorlog vind ik het wel een serieuze dreiging.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serieus:
Er gaat toch niks gebeuren, Iran zijn laffe honden die alleen blaffen. Die roepen al 40 jaar dat ze iets gaan doen
Papieren tijger. Iran werd vorig jaar nog in de pan gehakt door de Taliban in het Afghaanse grensgebied.quote:
Denk je nou echt dat dat de gemiddelde Nederlander iets zou boeien?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
Er komt heel veel nieuws binnen atm
En het ziet er niet goed uit
[ x ]
Israël zit nu politiek in een hoekje gedreven, die gebruiken dit als afleiding. Calimero shit om hun walgelijk handelen goed te pratenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als isreal zich gaat opmaken voor oorlog vind ik het wel een serieuze dreiging.
Schopje BNWquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht de VS betrokken raken in het conflict, dan zal het niet lang duren voordat Rusland en wellicht China in actie komen
[ x ]
Alleen de wappielander die de hele godganse dag op X aan het scrollen isquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat de gemiddelde Nederlander iets zou boeien?
Voor een land in het midden oosten zijn ze best aardig bewapendquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Papieren tijger. Iran werd vorig jaar nog in de pan gehakt door de Taliban in het Afghaanse grensgebied.
Je bedoeld Rusland? Ik denk dat die wel iets anders aan hun hoofd hebben momenteel, die kunnen er geen grootschalig conflict in het Midden Oosten bij hebben. En China zie ik zich hier ook niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net zoals Israël kan rekenen op steun van de VS
Zo ook heeft Iran grootmachten waar ze op terug kunnen vallen
Zou niet te vroeg juichen als ik jouw was
Wel als je beseft welke kettingreactie er zal volgenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja. Wanneer je nog meer mag afrekenen bij de pomp.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Iran kan Israel keihard raken vergis je daar niet in. Dit is geen Gaza 2.0.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:11 schreef Cilantro het volgende:
Iran wil kennelijk in een glasbak veranderd worden.
Weapons unknown to the world is natuurlijk een broodje aap verhaal van de bovenste plank. De Amerikanen weten precies wat ze hebben en waartoe ze in staat zijn.quote:
Ja benzine wordt duurderquote:Op donderdag 4 april 2024 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel als je beseft welke kettingreactie er zal volgen
Ze hebben alleen een hoop raketten maar daar ga je geen oorlog mee winnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor een land in het midden oosten zijn ze best aardig bewapend
Zo goed
Dan kun je in principe rustig spreken over WW3.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Nu China Taiwan nog en dan is de chaos helemaal compleet.
Already happeningquote:
China zal haar kans zien om toe te slaanquote:Op donderdag 4 april 2024 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Nu China Taiwan nog en dan is de chaos helemaal compleet.
Omdat ik geen behoefte voel om te praten over 7 October, de Gazanen en of Israel het wel of niet goed aanpaktquote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Huh? Why?![]()
Maar hee, tjah - kom je naar het topic terug?
een all out tegenaanval van isreal zou desastreus zijn voor Iran,quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Er lijkt wel wat serieus te gaan gebeuren. Het leger van Iran is niet zo indrukwekkend, maar hun kundigheid in verrassingsaanvallen of terreuraanslagen hebben ze wel bewezen.
Ik zie Israel Iran niet aanvallen met grondtroepen, daar is het land te groot voor. De Verliezen aan Israelische kant zullen groot zijn, en dat kunnen ze zich niet veroorloven.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een all out tegenaanval van isreal zou desastreus zijn voor Iran,
Dat kunnen ze niet eens. Weet je hoe groot Iran is? Alleen de VS zou zoiets kunnen, maar Israël zeker niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wellicht, maar een oorlog op meerdere fronten (Gaza, Syrië, Libanon en Iran) is ook voor Israël moeilijk vol te houden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dachten we ook 1967 toen isreal 5 landen uitschakelde in 6 dagen, ik zou de militaire capaciteit van israel niet onderschatten, dat hebben de arabieren in het verleden ook meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet eens. Weet je hoe groot Iran is? Alleen de VS zou zoiets kunnen, maar Israël zeker niet.
Hoe dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran iddquote:Op donderdag 4 april 2024 21:43 schreef Chadi het volgende:
Verwacht eerder dat een hoge Israëlische ambassadeur of zo het loodje legt. De enige die baat heeft bij een oorlog is Israël.
Volgens mij zit je hier verkeerdquote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik weet heel goed wat de meesten zeggen, en daar voeg ik iets anders aan toe. ik dekn dat heel veel media de moeite niet neemt om uit te zoeken hoe het werkelijk zit.
[..]
jij hebt nog steeds de misvatting dat israelische sites net zoiets is als de hamas leugenachtige propaganda machine. daar moet je eerst even overheen.
respect betekend niet dat hij altijd gelijk heeft. en verder interesseert het me niet zoveel wat een opinie schrijver zegt. ik geef jou een gedegen onderzoek. maar dat negeer je liever.
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie Israel Iran niet aanvallen met grondtroepen, daar is het land te groot voor. De Verliezen aan Israelische kant zullen groot zijn, en dat kunnen ze zich niet veroorloven.
https://www.globalfirepow(...)iran&country2=israelquote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Confetti het volgende:
Iran is een bananenrepubliek met een ditto leger. Die gaan echt geen risico's nemen. Hooguit wat drones op een verlaten parkeerplaats zodat ze het eigen volk dingen wijs kunnen maken.
Ze hoeven ook geen grondtroepen te sturen. Israel heeft volledige luchtdominantie.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.
Neen het echte probleem is dat er heel wat landen tussen Israel en Iran liggen.
Je quote iemand uit een andere topicquote:
Iran is op het randje van de radius van de f35 en omliggende landen zullen geen zin in een luchtgevecht boven hun steden hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:50 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen grondtroepen te sturen. Israel heeft volledige luchtdominantie.
Oh shit.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je quote iemand uit een andere topic
Dit hier gaat over een evt oorlog met Iran
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
https://www.globalfirepow(...)iran&country2=israel
Je moet Israël ook zeker niet overschatten. Ze zijn sterk, maar het zijn echt geen goden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dachten we ook 1967 toen isreal 5 landen uitschakelde in 6 dagen, ik zou de militaire capaciteit van israel niet onderschatten, dat hebben de arabieren in het verleden ook meerdere keren gedaan.
In de jaren stillkes ja...quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.
Morgen dusquote:Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Starhopper het volgende:
Als het echt oorlog is kom ik wel kijken. Zal wel een storm in een glas water zijn.
Iran smeekt evengoed al 20 jaar om oorlog met Israël en de VS.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran idd
Die ze niet zelf gaan uitvechten, maar het vuile werk overlaten aan de VS
Oorlog moet voor niemand een reden zijn om enthousiast te worden. Uiteindelijk is het alleen de burgerbevolking die betaalt voor de machtsfantasieën van de regerende klasse.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]![]()
Wedden dat de Israelloevers dit even gaan negeren? Anders kunnen ze niet blijven roepen "Israel is groot!
Plus dat Iran door middel van proxy de reserves van Israel moe heeft gemaakt. Die kunnen Hezbollah dadelijk niet eens aan.
Logistiek is dat gewoon niet te doen voor de IDF. Het zal wel bij wat luchtaanvallen blijven als het uit de klauwen loopt.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat mensen hier roepen "Iran is niks" word zo kapot gemaakt door Israel. En dan blijkt Israel een kleiner en slechter leger te hebben dan Iran.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oorlog moet voor niemand een reden zijn om enthousiast te worden. Uiteindelijk is het alleen de burgerbevolking die betaalt voor de machtsfantasieën van de regerende klasse.
En je hoopt met deze post op veel uitlok reacties.. goed geprobeerd.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
Israël zo afgelopen als ze een zooi drones gaan sturen .
Bijna niet te stoppen en de schade is groot .
Oorlogs voering vandaag is niet het zelfde als 50jaar terug.
Zeker als ze drones pakken die dik 350klm per uur gaan en zeer laag onder de radar vliegen.
Vroeger kon je bang zijn van een kernbom.
Vandaag de dag van drones .
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:00 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
In de jaren stillkes ja...
Toen Israel "uit verdediging" de Egypte vliegvelden ging bombarderen voordat ze de oorlog verklaarden. Wat Duitsland deed bij Nederland zeg maar..
Oorlogsmisdaad was dat.
Will it be a desert storm in a glass of water or is it walking completely out of hand? Time will teach!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Starhopper het volgende:
Als het echt oorlog is kom ik wel kijken. Zal wel een storm in een glas water zijn.
Inderdaad, die hybris vond ik ook nogal verbazingwekkend.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat mensen hier roepen "Iran is niks" word zo kapot gemaakt door Israel. En dan blijkt Israel een kleiner en slechter leger te hebben dan Iran.
Vooral qua aantallen, en met aantallen win je oorlogen (getuige de SU in WOII en Rusland in Oekraine)..
Wat heb je ineens?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]ach het arme Egypte zou nooit een verrassingsaanval doen!!
Dat debiele slachtoffercomplex van moslims heb ik nooit begrepen. Je moet toch wel een heel selectieve blik op de geschiedenis hebben en een compleet gebrek aan zelfreflectie hebben om het bovenstaande uit je toetsenbord te krijgen. Er is een reden dat het MO al honderden jaren het lachertje van de wereld is en je kan hem vinden in de spiegel.
Dat doet de VS toch helemaal zelf, als het zover komt?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran idd
Die ze niet zelf gaan uitvechten, maar het vuile werk overlaten aan de VS
Volgens mij is het conventionele arsenaal vuurpijlen van Iran aardig groot en heeft Israël niet heel veel middelen om zelf terug te slaan buiten de nukes. Geen enkel land gaat hierdoor eindigen, maar ik heb het idee dat Israël hier een beetje teveel leunt op het idee dat de Amerikanen wel komen helpen. Dat terwijl een grote oorlog daar niemand in het westen uitkomt. Levensgevaarlijke gok van een bejaarde loser die de gevangenis probeert te ontlopen door de jongeren van zijn land in de gehaktmolen te gooien. Bizar dat Bibi hier gewoon de kans voor krijgt.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Logistiek is dat gewoon niet te doen voor de IDF. Het zal wel bij wat luchtaanvallen blijven als het uit de klauwen loopt.
Het is je usernaam in combinatie met wat je post.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:15 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Wat heb je ineens?
ik ben een Nederlander, geboren in Drenthe en al tig generaties lang Nederlanders in de familie..
Dus waarom geef je moslims de schuld van het feit dat ik een andere geschiedenisblik heb dan jij?
En dit is overigens een manco die ik bij veel fokkers heb. Dat ik ineens verweten word "moslim" te zijn...
Echt, ga je schamen voor die post!
Dan heb je dat verkeerd. Mijn usernaam is een afgeleide van mijn echte naam..quote:Op donderdag 4 april 2024 22:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is je usernaam in combinatie met wat je post.
Hebben ze natuurlijk altijd al gehad.. Hun voorvaderen ook al, getuige de Thora en wat daar allemaal in staat. Om over de Talmoed maar te zwijgen..quote:Op donderdag 4 april 2024 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Israel heeft wel grootheidswaanzin hé
Nee het is de waarheidquote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Dr88 het volgende:
[..]
En je hoopt met deze post op veel uitlok reacties.. goed geprobeerd.
Maritieme blokkades zijn een oorlogshandeling en Egypte was daarmee begonnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:22 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd. Mijn usernaam is een afgeleide van mijn echte naam..
En wat ik post heb ik door het lezen van geschiedenis. Van de zesdaagse oorlog bijvoorbeeld. Ik weet dat er voordat Israel Egypte aanviel veel landen rondom Israel klaarstonden om aan te vallen. Maar "uit verdediging" een land aanvallen is gewoon een oorlogsmisdaad.
Dan zijn er mensen die heel stoer roepen "Israel heeft toen veel landen verslagen" maar als je de luchtmacht uitschakelt voordat je daadwerkelijk de oorlog hebt verklaard dan kan ieder land wel winnen. Want de luchtmacht is het meest belangrijk van allemaal.
Kortom, de eeuwige joodquote:Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Hebben ze natuurlijk altijd al gehad.. Hun voorvaderen ook al, getuige de Thora en wat daar allemaal in staat. Om over de Talmoed maar te zwijgen..
Okee Adolf.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Hebben ze natuurlijk altijd al gehad.. Hun voorvaderen ook al, getuige de Thora en wat daar allemaal in staat. Om over de Talmoed maar te zwijgen..
En ze hopen dat Amerika hen te hulp schiet, maar ik hoop dat Biden zegt "ja, wie zijn reet verbrandt moet op de blaren zitten"..
Denk dat china zich hier niet in gaat roeren, die zal eerder een kans pakken om in taiwan de boel over te nemen, want de rest is toch bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht de VS betrokken raken in het conflict, dan zal het niet lang duren voordat Rusland en wellicht China in actie komen
[ x ]
Valt wel mee vergeleken met de islamieten die al 1400 jaar pogroms plegen.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
En ze hopen dat Amerika hen te hulp schiet, maar ik hoop dat Biden zegt "ja, wie zijn reet verbrandt moet op de blaren zitten"..
gewoon de werkelijkheid. Heeft niks met de eeuwige jood te maken..quote:Op donderdag 4 april 2024 22:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kortom, de eeuwige jood
Treurig zo'n post
Denk dat de vs ze uiteindelijk wel te hulp schiet, de joodse lobby daar is gigantisch. Maar wat mij betreft zoeken ze het ook maar uitquote:Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Wat je beschrijft hebben islamieten nog 100x zo erg.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
gewoon de werkelijkheid. Heeft niks met de eeuwige jood te maken..
Als ex christen weet ik perfect wat er in de Thora staat, en dat is arrogantie ten top.. Dat mag best gezegd worden..
Anders verklaar je jezelf ook niet tot uitverkorenen..
Hoeveel israelers vandaag de dag zien zichzelf ook niet als uitverkorenen van de Enige Echte God?
Dat kan. Ik ken niks van de koran. Heb er een keer in gelezen maar legde het al na drie bladzijden weg. Las niet echt leuk zeg maar...quote:Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Valt wel mee vergeleken met de islamieten die al 1400 jaar pogroms plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |