Hier verderquote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ik was best al begonnen hoor.
Oh hee trouwens, leuke tweet / X (alweer, zoveelste)
Maar, wat is eigenlijk jouw blik op de sucsessie van Iran of het idee van een breed gedragen Liga voor de Islam, inclusief het nieuw te benoemen land Palestina?
Goh. Dat is de hele functie van nieuwsquote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
Er komt heel veel nieuws binnen atm
En het ziet er niet goed uit
Net zoals Isral kan rekenen op steun van de VSquote:Op donderdag 4 april 2024 21:13 schreef Haags het volgende:
Die aanval van vandeweek was wel ff lekker. Mooi een paar van die haatbaarden naar de tering.
Houdoe.
Ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Confetti het volgende:
Iran is een bananenrepubliek met een ditto leger. Die gaan echt geen risico's nemen. Hooguit wat drones op een verlaten parkeerplaats zodat ze het eigen volk dingen wijs kunnen maken.
Wat is er met mijn was?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
Zou niet te vroeg juichen als ik jouw was
Als isreal zich gaat opmaken voor oorlog vind ik het wel een serieuze dreiging.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serieus:
Er gaat toch niks gebeuren, Iran zijn laffe honden die alleen blaffen. Die roepen al 40 jaar dat ze iets gaan doen
Papieren tijger. Iran werd vorig jaar nog in de pan gehakt door de Taliban in het Afghaanse grensgebied.quote:
Denk je nou echt dat dat de gemiddelde Nederlander iets zou boeien?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
Er komt heel veel nieuws binnen atm
En het ziet er niet goed uit
[ x ]
Isral zit nu politiek in een hoekje gedreven, die gebruiken dit als afleiding. Calimero shit om hun walgelijk handelen goed te pratenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als isreal zich gaat opmaken voor oorlog vind ik het wel een serieuze dreiging.
Schopje BNWquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht de VS betrokken raken in het conflict, dan zal het niet lang duren voordat Rusland en wellicht China in actie komen
[ x ]
Alleen de wappielander die de hele godganse dag op X aan het scrollen isquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat de gemiddelde Nederlander iets zou boeien?
Voor een land in het midden oosten zijn ze best aardig bewapendquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Papieren tijger. Iran werd vorig jaar nog in de pan gehakt door de Taliban in het Afghaanse grensgebied.
Je bedoeld Rusland? Ik denk dat die wel iets anders aan hun hoofd hebben momenteel, die kunnen er geen grootschalig conflict in het Midden Oosten bij hebben. En China zie ik zich hier ook niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net zoals Isral kan rekenen op steun van de VS
Zo ook heeft Iran grootmachten waar ze op terug kunnen vallen
Zou niet te vroeg juichen als ik jouw was
Wel als je beseft welke kettingreactie er zal volgenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja. Wanneer je nog meer mag afrekenen bij de pomp.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Iran kan Israel keihard raken vergis je daar niet in. Dit is geen Gaza 2.0.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:11 schreef Cilantro het volgende:
Iran wil kennelijk in een glasbak veranderd worden.
Weapons unknown to the world is natuurlijk een broodje aap verhaal van de bovenste plank. De Amerikanen weten precies wat ze hebben en waartoe ze in staat zijn.quote:
Ja benzine wordt duurderquote:Op donderdag 4 april 2024 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel als je beseft welke kettingreactie er zal volgen
Ze hebben alleen een hoop raketten maar daar ga je geen oorlog mee winnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor een land in het midden oosten zijn ze best aardig bewapend
Zo goed
Dan kun je in principe rustig spreken over WW3.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Nu China Taiwan nog en dan is de chaos helemaal compleet.
Already happeningquote:
China zal haar kans zien om toe te slaanquote:Op donderdag 4 april 2024 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Nu China Taiwan nog en dan is de chaos helemaal compleet.
Omdat ik geen behoefte voel om te praten over 7 October, de Gazanen en of Israel het wel of niet goed aanpaktquote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Huh? Why?![]()
Maar hee, tjah - kom je naar het topic terug?
een all out tegenaanval van isreal zou desastreus zijn voor Iran,quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Er lijkt wel wat serieus te gaan gebeuren. Het leger van Iran is niet zo indrukwekkend, maar hun kundigheid in verrassingsaanvallen of terreuraanslagen hebben ze wel bewezen.
Ik zie Israel Iran niet aanvallen met grondtroepen, daar is het land te groot voor. De Verliezen aan Israelische kant zullen groot zijn, en dat kunnen ze zich niet veroorloven.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een all out tegenaanval van isreal zou desastreus zijn voor Iran,
Dat kunnen ze niet eens. Weet je hoe groot Iran is? Alleen de VS zou zoiets kunnen, maar Isral zeker niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wellicht, maar een oorlog op meerdere fronten (Gaza, Syri, Libanon en Iran) is ook voor Isral moeilijk vol te houden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dachten we ook 1967 toen isreal 5 landen uitschakelde in 6 dagen, ik zou de militaire capaciteit van israel niet onderschatten, dat hebben de arabieren in het verleden ook meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet eens. Weet je hoe groot Iran is? Alleen de VS zou zoiets kunnen, maar Isral zeker niet.
Hoe dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |