abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213090621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:43 schreef Chadi het volgende:
Verwacht eerder dat een hoge Israëlische ambassadeur of zo het loodje legt. De enige die baat heeft bij een oorlog is Israël.
Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran idd
Die ze niet zelf gaan uitvechten, maar het vuile werk overlaten aan de VS
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213090639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik weet heel goed wat de meesten zeggen, en daar voeg ik iets anders aan toe. ik dekn dat heel veel media de moeite niet neemt om uit te zoeken hoe het werkelijk zit.
[..]
jij hebt nog steeds de misvatting dat israelische sites net zoiets is als de hamas leugenachtige propaganda machine. daar moet je eerst even overheen.
respect betekend niet dat hij altijd gelijk heeft. en verder interesseert het me niet zoveel wat een opinie schrijver zegt. ik geef jou een gedegen onderzoek. maar dat negeer je liever.
Volgens mij zit je hier verkeerd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213090641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zie Israel Iran niet aanvallen met grondtroepen, daar is het land te groot voor. De Verliezen aan Israelische kant zullen groot zijn, en dat kunnen ze zich niet veroorloven.
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.

Neen het echte probleem is dat er heel wat landen tussen Israel en Iran liggen.
pi_213090663
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Volgens mij zit je hier verkeerd
waarom?
  donderdag 4 april 2024 @ 21:48:56 #55
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_213090669
twitter
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 4 april 2024 @ 21:49:18 #56
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_213090679
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Confetti het volgende:
Iran is een bananenrepubliek met een ditto leger. Die gaan echt geen risico's nemen. Hooguit wat drones op een verlaten parkeerplaats zodat ze het eigen volk dingen wijs kunnen maken.
https://www.globalfirepow(...)iran&country2=israel
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_213090695
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.

Ze hoeven ook geen grondtroepen te sturen. Israel heeft volledige luchtdominantie.
pi_213090699
Ik denk dat maar gaat investeren in staal en oorlog materiaal.
Dat gaat dadelijk hard lopen .
Basis voor oorlogs materialen.

Niks is zo goed als oorlog om geld mee te verdienen.
pi_213090733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
waarom?
Je quote iemand uit een andere topic

Dit hier gaat over een evt oorlog met Iran
pi_213090748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:50 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Ze hoeven ook geen grondtroepen te sturen. Israel heeft volledige luchtdominantie.
Iran is op het randje van de radius van de f35 en omliggende landen zullen geen zin in een luchtgevecht boven hun steden hebben.
  donderdag 4 april 2024 @ 21:52:55 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213090751
Als het echt oorlog is kom ik wel kijken. Zal wel een storm in een glas water zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213090754
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je quote iemand uit een andere topic

Dit hier gaat over een evt oorlog met Iran
Oh shit.
pi_213090802
Zal wel meevallen allemaal. Niemand die iets durft te riskeren.
  donderdag 4 april 2024 @ 21:55:36 #64
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213090804
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GewoonUitNL op 04-04-2024 22:15:58 (Overbodig.) ]
En Allah weet het het beste
pi_213090851
quote:
_O_

Wedden dat de Israelloevers dit even gaan negeren? Anders kunnen ze niet blijven roepen "Israel is groot!

Plus dat Iran door middel van proxy de reserves van Israel moe heeft gemaakt. Die kunnen Hezbollah dadelijk niet eens aan.
pi_213090862
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
dat dachten we ook 1967 toen isreal 5 landen uitschakelde in 6 dagen, ik zou de militaire capaciteit van israel niet onderschatten, dat hebben de arabieren in het verleden ook meerdere keren gedaan.
Je moet Israël ook zeker niet overschatten. Ze zijn sterk, maar het zijn echt geen goden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213090889
quote:

[..]

In de jaren stillkes ja...

Toen Israel "uit verdediging" de Egypte vliegvelden ging bombarderen voordat ze de oorlog verklaarden. Wat Duitsland deed bij Nederland zeg maar..
Oorlogsmisdaad was dat.
pi_213090893
quote:
84s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Starhopper het volgende:
Als het echt oorlog is kom ik wel kijken. Zal wel een storm in een glas water zijn.
Morgen dus c_/
Als je de Israëlische media moet geloven :P
pi_213090894
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
waarom?
oh kut, foutje..
pi_213090899
quote:
16s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran idd
Die ze niet zelf gaan uitvechten, maar het vuile werk overlaten aan de VS
Iran smeekt evengoed al 20 jaar om oorlog met Israël en de VS.
pi_213090929
Israël zo afgelopen als ze een zooi drones gaan sturen .
Bijna niet te stoppen en de schade is groot .

Oorlogs voering vandaag is niet het zelfde als 50jaar terug.
Zeker als ze drones pakken die dik 350klm per uur gaan en zeer laag onder de radar vliegen.

Vroeger kon je bang zijn van een kernbom.
Vandaag de dag van drones .
  donderdag 4 april 2024 @ 22:07:33 #72
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_213090996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
_O_

Wedden dat de Israelloevers dit even gaan negeren? Anders kunnen ze niet blijven roepen "Israel is groot!

Plus dat Iran door middel van proxy de reserves van Israel moe heeft gemaakt. Die kunnen Hezbollah dadelijk niet eens aan.
Oorlog moet voor niemand een reden zijn om enthousiast te worden. Uiteindelijk is het alleen de burgerbevolking die betaalt voor de machtsfantasieën van de regerende klasse.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_213091021
quote:

[..]

Logistiek is dat gewoon niet te doen voor de IDF. Het zal wel bij wat luchtaanvallen blijven als het uit de klauwen loopt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213091039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Oorlog moet voor niemand een reden zijn om enthousiast te worden. Uiteindelijk is het alleen de burgerbevolking die betaalt voor de machtsfantasieën van de regerende klasse.
Het ging om het feit dat mensen hier roepen "Iran is niks" word zo kapot gemaakt door Israel. En dan blijkt Israel een kleiner en slechter leger te hebben dan Iran.
Vooral qua aantallen, en met aantallen win je oorlogen (getuige de SU in WOII en Rusland in Oekraine)..

Wat gaan die mensen dan van een koude kermis thuiskomen.

En inderdaad, het zijn de gewone man met de pet die de dupe zijn van leiders die ruzie maken.
pi_213091045
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
Israël zo afgelopen als ze een zooi drones gaan sturen .
Bijna niet te stoppen en de schade is groot .

Oorlogs voering vandaag is niet het zelfde als 50jaar terug.
Zeker als ze drones pakken die dik 350klm per uur gaan en zeer laag onder de radar vliegen.

Vroeger kon je bang zijn van een kernbom.
Vandaag de dag van drones .
En je hoopt met deze post op veel uitlok reacties.. goed geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')