Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran iddquote:Op donderdag 4 april 2024 21:43 schreef Chadi het volgende:
Verwacht eerder dat een hoge Israëlische ambassadeur of zo het loodje legt. De enige die baat heeft bij een oorlog is Israël.
Volgens mij zit je hier verkeerdquote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik weet heel goed wat de meesten zeggen, en daar voeg ik iets anders aan toe. ik dekn dat heel veel media de moeite niet neemt om uit te zoeken hoe het werkelijk zit.
[..]
jij hebt nog steeds de misvatting dat israelische sites net zoiets is als de hamas leugenachtige propaganda machine. daar moet je eerst even overheen.
respect betekend niet dat hij altijd gelijk heeft. en verder interesseert het me niet zoveel wat een opinie schrijver zegt. ik geef jou een gedegen onderzoek. maar dat negeer je liever.
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie Israel Iran niet aanvallen met grondtroepen, daar is het land te groot voor. De Verliezen aan Israelische kant zullen groot zijn, en dat kunnen ze zich niet veroorloven.
https://www.globalfirepow(...)iran&country2=israelquote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Confetti het volgende:
Iran is een bananenrepubliek met een ditto leger. Die gaan echt geen risico's nemen. Hooguit wat drones op een verlaten parkeerplaats zodat ze het eigen volk dingen wijs kunnen maken.
Ze hoeven ook geen grondtroepen te sturen. Israel heeft volledige luchtdominantie.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.
Neen het echte probleem is dat er heel wat landen tussen Israel en Iran liggen.
Je quote iemand uit een andere topicquote:
Iran is op het randje van de radius van de f35 en omliggende landen zullen geen zin in een luchtgevecht boven hun steden hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:50 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen grondtroepen te sturen. Israel heeft volledige luchtdominantie.
Oh shit.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je quote iemand uit een andere topic
Dit hier gaat over een evt oorlog met Iran
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
https://www.globalfirepow(...)iran&country2=israel
Je moet Israël ook zeker niet overschatten. Ze zijn sterk, maar het zijn echt geen goden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dachten we ook 1967 toen isreal 5 landen uitschakelde in 6 dagen, ik zou de militaire capaciteit van israel niet onderschatten, dat hebben de arabieren in het verleden ook meerdere keren gedaan.
In de jaren stillkes ja...quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israel heeft al wel vaker veel grotere landen verslagen. Terrorisme kunnen ze wel in het MO, maar staten die gaan vechten is altijd een shitshow van incompetentie.
Morgen dusquote:Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Starhopper het volgende:
Als het echt oorlog is kom ik wel kijken. Zal wel een storm in een glas water zijn.
Iran smeekt evengoed al 20 jaar om oorlog met Israël en de VS.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze smeken al 20 jaar om een oorlog met Iran idd
Die ze niet zelf gaan uitvechten, maar het vuile werk overlaten aan de VS
Oorlog moet voor niemand een reden zijn om enthousiast te worden. Uiteindelijk is het alleen de burgerbevolking die betaalt voor de machtsfantasieën van de regerende klasse.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]![]()
Wedden dat de Israelloevers dit even gaan negeren? Anders kunnen ze niet blijven roepen "Israel is groot!
Plus dat Iran door middel van proxy de reserves van Israel moe heeft gemaakt. Die kunnen Hezbollah dadelijk niet eens aan.
Logistiek is dat gewoon niet te doen voor de IDF. Het zal wel bij wat luchtaanvallen blijven als het uit de klauwen loopt.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat mensen hier roepen "Iran is niks" word zo kapot gemaakt door Israel. En dan blijkt Israel een kleiner en slechter leger te hebben dan Iran.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oorlog moet voor niemand een reden zijn om enthousiast te worden. Uiteindelijk is het alleen de burgerbevolking die betaalt voor de machtsfantasieën van de regerende klasse.
En je hoopt met deze post op veel uitlok reacties.. goed geprobeerd.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
Israël zo afgelopen als ze een zooi drones gaan sturen .
Bijna niet te stoppen en de schade is groot .
Oorlogs voering vandaag is niet het zelfde als 50jaar terug.
Zeker als ze drones pakken die dik 350klm per uur gaan en zeer laag onder de radar vliegen.
Vroeger kon je bang zijn van een kernbom.
Vandaag de dag van drones .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |