Oh dat ken ik niet!! Meteen ff genoteerd!! thnx!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Skyshowtime is geweldig maar 7 euro per maand..
vind netflix ook tegenvallen momenteelquote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind videoland eigenlijk helemaal niets aan , dus na BB zeg ik het weer op
En dan volgend jaar BB neem ik weer een abo voor een paar maanden
Ik heb nu een halfjaar VL maar ik kijk nooit , was zelfs vergeten dat ik het had![]()
Maar het is wel meer dan 10 eurie per maand . dus zonde van het geld . Netflix is leuker
Er is zoveel tegenwoordig, teveel wmbquote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind netflix ook tegenvallen momenteel
Ja geweldige series o.a yellowstonequote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet!! Meteen ff genoteerd!! thnx!
Is ook zonde als je er niet naar kijkt. Ik heb Netflix samen met mijn buurman, het lukt nog steeds om dat gratis te doen. Geef ik hem af en toe iets wat ik gebakken heb en we zijn allebei blij.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet het geld voor meerdere diensten maar VL vind ik helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat ik het toen BB begon. maar dat is het enige waar ik dan gebruik van maak . dat vind ik toch wel zonde
wmb? haha maar idd vind die beter als netflix ook tegenwoordig evenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is zoveel tegenwoordig, teveel wmb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is het punt. Ze legt het zowel op stream als in de uitzending bij zichzelf en niet bij Ashley (of een ander)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de eerst keer zei ze ik had de behoefte niet om hem uit haar handen te trekken, nou dan geef je het toch ook zelf op en dat ligt dan toch niet aan Ash
Lukt hier niet meer, neem af en toe een aanbieding en kijk wat ik wil zien en zeg dan weer op.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zonde als je er niet naar kijkt. Ik heb Netflix samen met mijn buurman, het lukt nog steeds om dat gratis te doen. Geef ik hem af en toe iets wat ik gebakken heb en we zijn allebei blij.
Ik had het eerst via mijn zoon maar toen Netflix besloot dat je niet mee gratis mee kon kijken hield het op. Belachelijk gedoequote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zonde als je er niet naar kijkt. Ik heb Netflix samen met mijn buurman, het lukt nog steeds om dat gratis te doen. Geef ik hem af en toe iets wat ik gebakken heb en we zijn allebei blij.
Dat is ook wel kinderachtig van Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy maakt geen vrienden
Tom liep voorbij en Jimmy zegt kijk daar loopt nog iemand met een masker
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy maakt geen vrienden
Tom liep voorbij en Jimmy zegt kijk daar loopt nog iemand met een masker
Ohja en als je ziggo hebt dan is het gratisquote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet!! Meteen ff genoteerd!! thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |