Kokosnootkaas!?!?!? Wtf?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Groente gaan verkopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
de groentewinkel hier heeft na heropening schappen vol allerlei soorten kaas en nu heeft de kaaswinkel aan de overkant helemaal geen klandizie
Dan was het ook geen goede kaasquote:Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
de groentewinkel hier heeft na heropening schappen vol allerlei soorten kaas en nu heeft de kaaswinkel aan de overkant helemaal geen klandizie
Bedoel je niet gewoon kokosbrood?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod wasquote:
Is wel een wat duurdere kaaswinkel en die groenteboer heeft hele tijd aanbiedingenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod was
[ link | afbeelding ]
Berenkaasquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod was
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bierkaas.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee dusquote:
is wel een lekker merk kaas!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Goede kaas verkoopt gewoonquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel een wat duurdere kaaswinkel en die groenteboer heeft hele tijd aanbiedingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |