Kokosnootkaas!?!?!? Wtf?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Groente gaan verkopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
de groentewinkel hier heeft na heropening schappen vol allerlei soorten kaas en nu heeft de kaaswinkel aan de overkant helemaal geen klandizie
Dan was het ook geen goede kaasquote:Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
de groentewinkel hier heeft na heropening schappen vol allerlei soorten kaas en nu heeft de kaaswinkel aan de overkant helemaal geen klandizie
Ja, denken in oplossingen.quote:
Bedoel je niet gewoon kokosbrood?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Is wel een wat duurdere kaaswinkel en die groenteboer heeft hele tijd aanbiedingenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod was
[ link | afbeelding ]
Berenkaasquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod was
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bierkaas.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee dusquote:
is wel een lekker merk kaas!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Goede kaas verkoopt gewoonquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel een wat duurdere kaaswinkel en die groenteboer heeft hele tijd aanbiedingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |