40quote:Op donderdag 4 april 2024 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn?
Op straat trek krijgen maar thuis gaan eten, toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat flirt jij met anderen voor mijn neus
Ook wat oudjesquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa zijn best jongkies bij nu
Ja maar fok is toch niet op straatquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Op straat trek krijgen maar thuis gaan eten, toch?
Mooie vergelijking.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt de flessenautomaat tussen de middag wel
Ik moet een andere metafoor bedenkenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar fok is toch niet op straat
Ik hoor veel positieve verhalen over streetfood andersquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Op straat trek krijgen maar thuis gaan eten, toch?
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoor veel positieve verhalen over streetfood anders
Soort van Google streetview.quote:
Ftfyquote:Op donderdag 4 april 2024 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Internetcookies toestaan maar alleen bij Monsterkoekie inschuiven.
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Internetcookies toestaan maar alleen bij Monsterkoekie aanschuiven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan @SwJ die opnemen in de dts gebodenquote:
quote:
Is een YT.quote:
@ikbenookeenklantquote:
Vind bijna alles wel lekker jong jonng belegen oud etcquote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Allea behalve belegen want das zo net niet kaas
Wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat in jouw buikje stoppen
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
heb je een kaaswinkelquote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Kokosnootkaas!?!?!? Wtf?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Groente gaan verkopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
de groentewinkel hier heeft na heropening schappen vol allerlei soorten kaas en nu heeft de kaaswinkel aan de overkant helemaal geen klandizie
Dan was het ook geen goede kaasquote:Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
de groentewinkel hier heeft na heropening schappen vol allerlei soorten kaas en nu heeft de kaaswinkel aan de overkant helemaal geen klandizie
Bedoel je niet gewoon kokosbrood?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb heel veel kaas!
Ook kokosnootkaas
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod wasquote:
Is wel een wat duurdere kaaswinkel en die groenteboer heeft hele tijd aanbiedingenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod was
[ link | afbeelding ]
Berenkaasquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Per ongeluk pakket kaas op vakantieveilingen gewonnen, ik plaatste bod om de veiling te volgen, maar had niet door dat het al best een hoog bod was
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bierkaas.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee dusquote:
is wel een lekker merk kaas!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |