Jezussyndroomquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie ik ook ja, maar dat heb ik wel vaker
Een wijs iemand zei ooit: Als je je niets verbeeldt ben je niets.quote:
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijs iemand zei ooit: Als je je niets verbeeldt ben je niets.
Ik zie hier ook Jezus inquote:
In dat laatste zetjequote:
Zou goed kunnenquote:
Hmm lekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef pullup het volgende:
Omeletje aan het maken met met spinazie en aardappeltjes met room uit de oven
Duidelijk jaquote:
Als de Russen met hoog water komen lopen ze helemaal vast in onze regeltjesquote:Op donderdag 4 april 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is niet te hopen dat de Russen komen met hoog water
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de Russen met hoog water komen lopen ze helemaal vast in onze regeltjes
Eeeuh... Billy?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook een raad wie is dit ? Beetje film kennis nodig.
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Heb het ff gegoogeld maar dat had ik nooit geraden, want ik kan me dat niet herinneren.quote:
Die staat ook op mijn netflix lijstjequote:Op donderdag 4 april 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb het ff gegoogeld maar dat had ik nooit geraden, want ik kan me dat niet herinneren.
Ben ondertussen een serie aan het kijken... weet nog niet wat ik er van vind, maar kreeg de tip van mijn dochter:
3 Body Problem
Wel een beetje goed.quote:
Haha ook gegoogled anders had ik het nooit geradenquote:
Ik heb die film een paar weken geleden weer gekeken en toen vroeg ik me af hoe dat joch er uit zou zien (als hij nog leefde)quote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ook gegoogled anders had ik het nooit geraden![]()
Maar dat was een toffe film en scene
Met een jonge Burt Reynolds ookquote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die film een paar weken geleden weer gekeken en toen vroeg ik me af hoe dat joch er uit zou zien (als hij nog leefde)
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die film een paar weken geleden weer gekeken en toen vroeg ik me af hoe dat joch er uit zou zien (als hij nog leefde)
Clockwork Orange Die vond ik hard en ergens heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef pullup het volgende:
Volgens mij ooit in Desmet gezien die film, net als Clockwork Orange
Dat vond Domni wel smakenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Eieren in gele currysaus met roergebakken paksoi, pandanrijst en amandelschaafsel
Desmet nice ook vaak geweest zat tegenover mijn school wat nu het holocaust museum is geworden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef pullup het volgende:
Volgens mij ooit in Desmet gezien die film, net als Clockwork Orange
Die heeft er dit keer niet van mee kunnen genietenquote:
Ja daar jaquote:Op donderdag 4 april 2024 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Desmet nice ook vaak geweest zat tegenover mijn school wat nu het holocaust museum is geworden.
Wil ik wel weer eens zien. Zo heb ik ook weer Southern Comfort gekeken, door die film ben ik Canjun muziek gaan waarderen en destijds ook van cd's van gekocht.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Clockwork Orange Die vond ik hard en ergens heel ongemakkelijk
Best wel, het boek is overigens ook heel bijzonderquote:Op donderdag 4 april 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Clockwork Orange Die vond ik hard en ergens heel ongemakkelijk
Ik heb nog wat te kijkenquote:
Oh ja klopt, maar zeker de moeite waardquote:Op donderdag 4 april 2024 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog wat te kijken
Wist van die film maar heb hem nooit gezien.
( ik heb dat fragment maar afgezet want werd in de comments gewaarschuwd dat het spoilers bevatte )
Ik vond het prachtige beelden en de film geweldig, ik hou wel van dat soort absurdequote:Op donderdag 4 april 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
Poor Things is ook best wel een absurde film met veel AI filmbeelden
vanmiddag ff gekeken...
Idemquote:Op donderdag 4 april 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het prachtige beelden en de film geweldig, ik hou wel van dat soort absurde
Deze is ook heel bijzonder.quote:
Genoteerdquote:
BB is wel afgelopen zaak nu saaie bedoeningquote:
Ja echt triest wel .. en dan zijn er nog mensen die er fanatiek mee bezig zijn .. Als je andere BBs kijkt uit het buitenland is het tig keer minder saai als in Nederland en dat is al sinds het begin van de restartquote:Op donderdag 4 april 2024 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
BB is wel afgelopen zaak nu saaie bedoening
Ik kijk nog wel nu en danquote:Op donderdag 4 april 2024 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt triest wel .. en dan zijn er nog mensen die er fanatiek mee bezig zijn .. Als je andere BBs kijkt uit het buitenland is het tig keer minder saai als in Nederland en dat is al sinds het begin van de restart
niets gemistquote:Op donderdag 4 april 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
ik heb BB nog geen seconde gezien dit jaar2 jaar terug wel maand gevolgd maar ik vond het geen schim van wat het ooit was
Het gaat redelijk Koenquote:
Ach ik vond het wel weer een leuk tijdverdrijf. En een beetje cossen met alle narigheid ook daarquote:
Daar hou ik me nooit mee bezig ...quote:Op donderdag 4 april 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik vond het wel weer een leuk tijdverdrijf. En een beetje cossen met alle narigheid ook daar
Dat maakt het juist leuk, zonder fok zou ik allang afgehaakt zijn.quote:
Ja ok dat dan weer wel ... alleen kijken en zonder commentaar is wel erg triest , maar ze zullen er zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk, zonder fok zou ik allang afgehaakt zijn.
Jij moest het blijkbaar meer van een afstandje bekijken?quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:40 schreef chufi het volgende:
aH NU PAS ZIE ik een man met baard in dat groene..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het is helaas weer een best beroerde natte week geweest ja.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:32 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Druilerig weer hier. Ik sliep niet zo best maar werd wel getroost door het geluid van een uil
Wij hadden eigenlijk dit voorjaar een of twee bomen willen (laten) omzagen. Maar die vallen dan op een vrij laaggelegen stukje land. Met deze nattigheid gaat dat niet lukken; de bomen verdwijnen gewoon onder het maaiveld denk ik. Volgend jaar beter..?quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helaas weer een best beroerde natte week geweest ja.
Geen uilen hier helaas
Ik lees dit maar begrijp de situatie niet helemaalquote:Op vrijdag 5 april 2024 07:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hadden eigenlijk dit voorjaar een of twee bomen willen (laten) omzagen. Maar die vallen dan op een vrij laaggelegen stukje land. Met deze nattigheid gaat dat niet lukken; de bomen verdwijnen gewoon onder het maaiveld denk ik. Volgend jaar beter..?
Oh jaquote:
Als de bomen nu vallen (omdat we ze omzagen) dan vallen ze op een weiland dat zo nat is dat de boom *in* het weiland valt en niet *op* het weiland. Dus de boom slaat een gat ter grootte van de boom en verdwijnt daar in.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees dit maar begrijp de situatie niet helemaal![]()
Dat vallen gaat niet lukken? Waaronder verdwijnen ze en waarom is dat dan beter volgend jaar te doen ?
Ah duidelijk dan zal het volgend jaar moeten als je de boom verder wil verzagenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de bomen nu vallen (omdat we ze omzagen) dan vallen ze op een weiland dat zo nat is dat de boom *in* het weiland valt en niet *op* het weiland. Dus de boom slaat een gat ter grootte van de boom en verdwijnt daar in.
Als het weiland niet zo nat is valt de boom netjes *op* het weiland, op het gras dus. En dan kunnen we de liggende boom in kleinere stukken zagen.
Hopelijk hebben we volgend jaar een minder nat voorjaar, en is het weiland droog genoeg om de bomen om te zagen. Het is laaggelegen grond dus altijd vrij nat, we gaan ervan uit dat we ook als we een boom durven omzagen, nadat de boom gevallen is nog moeten wachten tot de zomer voordat we met rijdend materieel dat weiland in kunnen om het hout af te voeren.
Oh ja, en we zouden dus ook in de zomer of herfst een boom kunnen omzagen, dan is het land wel droog genoeg. Maar dat mag niet tussen 15 maart en 15 september van de wet.
Ik zie de training ook meestal niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja
Kan ik het ook een keertje zienAl; 2 jaar geen seconde kunnen volgen
Lokaal heet dit 'onland'.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:21 schreef pullup het volgende:
Als die hele boom er in verdwijnt kan je het beter een meer noemen
Het is weer grijs en net, net als de rest van de weekquote:
Hoop dat je er niet aan gehecht bentquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is weer grijs en net, net als de rest van de week
Ja die is flink aan het groeienquote:
Maakt toch niks meer uit dit jaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
Jezus!! Dat dacht ik vast gisteren na het 93e tegendoelpunt van Ajax dit seizoen na weer een flater.
Desalniettemin een goedemorgen
Ik ook netquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Interessant.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Onland
‘The shell is connected to the turtle’s spine and ribcage.’quote:
Jaquote:
Als je met die kaart moet navigeren ga je verdwalen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
* pullup ochtendje thuis blijft
Is het al zo laat?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heb ergens op Cap* gedruktquote:
Ik hoorde hem net al iddquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heb ergens op Cap* gedruktMaar die wolk zit er nu ook wel hoor
Oehhh dat ziet er niet lekker uitquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Fake newsquote:
Elk tegendoelpunt blijft pijnlijk. Ookal gaat het idd nergens meer over. Al hoop ik nog wel op plek 5 en bekerwinst Feyenoord zodat we wat Europese avondjes hebben nog.quote:
Dat zou wel de redding zijn iddquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Elk tegendoelpunt blijft pijnlijk. Ookal gaat het idd nergens meer over. Al hoop ik nog wel op plek 5 en bekerwinst Feyenoord zodat we wat Europese avondjes hebben nog.
Mag hopen dat die gewoon in de cel belandquote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag hopen dat die gewoon in de cel beland
Handel in voorkennisquote:
Is dat al bewezen dan?quote:
Ondertussen hadden ze ook voor geen crimineel kunnen kiezenquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Maar de soap is nog lang niet over. De bestuursraad schijnt hem te willen houden. En die kan de RVC weer wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |