Jezussyndroomquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie ik ook ja, maar dat heb ik wel vaker
Een wijs iemand zei ooit: Als je je niets verbeeldt ben je niets.quote:
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijs iemand zei ooit: Als je je niets verbeeldt ben je niets.
Ik zie hier ook Jezus inquote:
In dat laatste zetjequote:
Zou goed kunnenquote:
Hmm lekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef pullup het volgende:
Omeletje aan het maken met met spinazie en aardappeltjes met room uit de oven
Duidelijk jaquote:
Als de Russen met hoog water komen lopen ze helemaal vast in onze regeltjesquote:Op donderdag 4 april 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is niet te hopen dat de Russen komen met hoog water
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de Russen met hoog water komen lopen ze helemaal vast in onze regeltjes
Eeeuh... Billy?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook een raad wie is dit ? Beetje film kennis nodig.
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Heb het ff gegoogeld maar dat had ik nooit geraden, want ik kan me dat niet herinneren.quote:
Die staat ook op mijn netflix lijstjequote:Op donderdag 4 april 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb het ff gegoogeld maar dat had ik nooit geraden, want ik kan me dat niet herinneren.
Ben ondertussen een serie aan het kijken... weet nog niet wat ik er van vind, maar kreeg de tip van mijn dochter:
3 Body Problem
Wel een beetje goed.quote:
Haha ook gegoogled anders had ik het nooit geradenquote:
Ik heb die film een paar weken geleden weer gekeken en toen vroeg ik me af hoe dat joch er uit zou zien (als hij nog leefde)quote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ook gegoogled anders had ik het nooit geraden![]()
Maar dat was een toffe film en scene
Met een jonge Burt Reynolds ookquote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die film een paar weken geleden weer gekeken en toen vroeg ik me af hoe dat joch er uit zou zien (als hij nog leefde)
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die film een paar weken geleden weer gekeken en toen vroeg ik me af hoe dat joch er uit zou zien (als hij nog leefde)
Clockwork Orange Die vond ik hard en ergens heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef pullup het volgende:
Volgens mij ooit in Desmet gezien die film, net als Clockwork Orange
Dat vond Domni wel smakenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Eieren in gele currysaus met roergebakken paksoi, pandanrijst en amandelschaafsel
Desmet nice ook vaak geweest zat tegenover mijn school wat nu het holocaust museum is geworden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef pullup het volgende:
Volgens mij ooit in Desmet gezien die film, net als Clockwork Orange
Die heeft er dit keer niet van mee kunnen genietenquote:
Ja daar jaquote:Op donderdag 4 april 2024 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Desmet nice ook vaak geweest zat tegenover mijn school wat nu het holocaust museum is geworden.
Wil ik wel weer eens zien. Zo heb ik ook weer Southern Comfort gekeken, door die film ben ik Canjun muziek gaan waarderen en destijds ook van cd's van gekocht.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Clockwork Orange Die vond ik hard en ergens heel ongemakkelijk
Best wel, het boek is overigens ook heel bijzonderquote:Op donderdag 4 april 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Clockwork Orange Die vond ik hard en ergens heel ongemakkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |