ok gaat ik zeker even doenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:33 schreef Rhosyn het volgende:
Skyshowtime 6,99 per maand en als je Ziggo hebt is het gratis.
[..]
Yep..google er anders ff op.
quote:
Hallo herenquote:
Hoi Dotquote:
Morguh Lonnequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:11 schreef lonneberga het volgende:
Gm,er is hier meer leven dan in de cos,alles slaapt daar nog
Hey Duyvisquote:
Ariana denk ikquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Welke stem zal ze vandaag wakker maken? We gaan het zo horen, de lampen zijn aan
Ik typte het, maar eerst in de SC de verkeerdequote:
Morguhquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag geen ballen draaien meer, maar toch heel druk.
Ja hij verveeld zich alquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Is weer even wennen natuurlijk op vrijdag geen ballen draaien. Denk voor je vriend/kennis helemaal wennen dat hij ineens geen zaak meer heeft
O dat is minder, maar fijn dat hij weer thuis komt. Hopelijk was het niet te ernstigquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij verveeld zich al
Voor mij is het op zich prima, zeker nu. (Zoon van mijn partner is van de week aangereden op de fiets, en komt vandaag uit het ziekenhuis)
Gebroken bovenbeen en pols, verder de nodige kneuzing en schrammenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, maar fijn dat hij weer thuis komt. Hopelijk was het niet te ernstig
O best heftig dus. Hopelijk hersteld hij snel en kan hij zijn bezigheden weer oppakkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gebroken bovenbeen en pols, verder de nodige kneuzing en schrammen
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 april 2024 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 april 2024 11:38 schreef -river- het volgende:
[..]
De uitstoot.
nee dat was te verwachten toen FF weer toegang tot ONZ kreegquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Hellohet is knap rustig hier
@:Freshfruit heeft ons ook in de steek gelaten die zien we ook niet mer
@:Frummeltje zien we ook niet meer
Ja, inderdaad, zie zijn dag en nacht ritme ook weer naar de knoppen gaanMaar goed het is een volwassen man ( in leeftijd danquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat was te verwachten toen FF weer toegang tot ONZ kreeg![]()
En hoi Dott
quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, zie zijn dag en nacht ritme ook weer naar de knoppen gaanMaar goed het is een volwassen man ( in leeftijd dan)
Dat dusquote:
Ik heb haar al een paar dagen niet gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
@:frummelie blijft sowieso ook beter even uit de cos nu ze taart maken op streams.
De lekkerste taarten en ideeën komen voorbij, omnomnom
Nee was er nog niet echt geweest. Maar er is ook zo weinig op de streams te doen dat dat al snel gebeurdquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
Nog niet met je mooie bolide door de Cos gegaan merk ik. Was op een moment de SC daar.
Ik probeer er zelf op te letten, maar vergaloppeer me ook soms daar.
Nope kan je er niet aan helpen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even heel iets anders. Is er toevallig iemand hier die het boek Mindf*ck Challenges van Victor Mids en Oscar Verpoort heeft?
Dat hoeft ook niet want ik heb dat boek. Maar Victor was gisteren op TV en hij heeft een leuke challenge. Hij heeft ergens in Nederland iets verstopt t.w.v. ¤1000. En met dat boek zou je kunnen uitvissen waar. Snapte?quote:
A op die manier. Ga je het opzoeken?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet want ik heb dat boek. Maar Victor was gisteren op TV en hij heeft een leuke challenge. Hij heeft ergens in Nederland iets verstopt t.w.v. ¤1000. En met dat boek zou je kunnen uitvissen waar. Snapte?
Spannend. Wens je heel veel succes.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar het is heel moeilijk en een uitdaging
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Zit bondgenoten te kijken en zie die shelsea van vorig jaar bb in de vooruitblik binnen stappen
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef bull-sjitt het volgende:
ik zag net dat chelsea van vorig jaar meedoet in de bondgenoten
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa zag het net wordt weer een drukke maand als ze nog zo hysterisch is
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:31 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zag het ook als ze maar niet gaat zingen dan.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is toch bijna afgelopen dacht ik of niet?
Goed getwijfelt 🤣quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Twijfelde om het in de cos te zetten, terecht dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |