Ouders moeten consent geven ..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:06 schreef schizolientje het volgende:
willen die kinderen wel zichtbaar in BB nu, is er geen privacy wet die dat verbied????? We hebben je ma gezien, en ze vertelde dit en dat.....................hahahahahaha
Noem haar eens gewoon bij de naam.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:03 schreef Witborst het volgende:
Altijd zo geweest.
Eigenlijk *** Mod Edit ook hoor.
Zodra ze op dat scherm staan en op de bank, hebben ze een gezicht als onweer en of lullen ze maar wat in de ruimte.
Ja maar zo word ze ook op het werk en meeste mensen bij naam genoemd as.quote:
Wen er maar aan dan.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:18 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar zo word ze ook op het werk en meeste mensen bij naam genoemd as.
Dus moet even wennen. 😅
Dat heb ik ook altijd, dat ik gelijk heb als ik niet weet wat er aan de hand isquote:Op donderdag 4 april 2024 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wat er aan de hand is, kom net binnen, maar Ash heeft helemaal gelijk...
Ok duidelijk, nee dan klopt het; Ash heeft helemaal gelijk in deze. Hypocriet gedrag.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
Ashley heeft hier zo gelijk. Dit is gewoon onbeschoft. Ze komen niet eens even naar die foto's kijken. Ze zijn niet komen kijken toen ze dat ticket kreeg. Alice heeft haar niet eens gefeliciteerd met het winnen van dat spel en Tom mompelde wat. Alice en Tom zijn onbeschofte, kinderachtige, jaloerse figuren. Laat het maar goed in beeld komen op tv wat voor soort mensen dat zijn.
Erg he als je elkaar niet ligt wat moet je dan met die foto's van haar te bekijken.quote:
Wat is dat wat hij in de hand heeft?quote:
Een fles schoonmaakspul voor de aanrechtquote:Op donderdag 4 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat wat hij in de hand heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |