Ik heb zo 123 geen idee welke je bedoelt. Ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:25 schreef Hathor het volgende:
Als ik een abbo bij Belsimpel zou hebben, zou die huidige reclame van ze een uitstekende reden zijn om het op te zeggen. Ze huren gewoon een kerel in die piept alsof iemand hem keihard in zijn ballen aan het knijpen is. Vreselijk irritant.
Ze hebben ook een website waar je kan reageren en het regent daar boze reacties en mensen die hun abbo opzeggen vanwege dit. Hebben ze daar geen commercieel manager die beseft dat ze zo de plank volledig mis slaan?
Mag ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:47 schreef vipergts het volgende:
[..]
Een hengst met een end hout bedoel je?
Hoe kan je die gemist hebben? Hij komt minstens 30 keer per dag voorbij, ongeacht welke zender je op hebt staan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb zo 123 geen idee welke je bedoelt. Ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb zo 123 geen idee welke je bedoelt. Ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.
Ik kijk niet zoveel tv. En bij reclame ga ik vaak wat anders doen of heb het opgenomen en kijk terug dan hoef je geen reclame te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kan je die gemist hebben? Hij komt minstens 30 keer per dag voorbij, ongeacht welke zender je op hebt staan.
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kan je die gemist hebben? Hij komt minstens 30 keer per dag voorbij, ongeacht welke zender je op hebt staan.
Kijk je nooit tv?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt.
Raar, als je s'ochtends om 8 uur je tv aanzet en s'avonds om 11 uur weer uit, heb je hem minstens 30 keer gezien. En dan maakt het niet uit welke Nederlandse zender je opzet, per uur heb je twee a drie keer een reclameblok.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en ik de reclame waar je het over hebt niet.
Vreselijk iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Hathor het volgende:
Dit is hem trouwens
En dan komt er na de volgende commercial altijd nog een trailer achteraan met hetzelfde gepiep.
Welke reclame zit ze in?quote:Op maandag 15 april 2024 21:22 schreef nostra het volgende:
Wat een verschrikkelijke stem heeft die Femke Bol.
Ik vind haar normaal altijd wel cute, maar de reclame nog niet gezienquote:Op maandag 15 april 2024 21:22 schreef nostra het volgende:
Wat een verschrikkelijke stem heeft die Femke Bol.
Moet je maar happen!quote:Op maandag 22 april 2024 12:26 schreef quirina het volgende:
HelloFresh is weer bezig op een rete irritante manier zieltjes aan het winnen.
Steeds bellen van 085 nummers, mailen,sms’jes sturen. En anders per post.
Heb je het ene geblokkeerd, heeft HelloFresh wel weer een andere manier gevonden om je lastig te vallen met hun kroppen sla.
Ze zijn verdomme nog erger dan de Jehova’s getuigen!
Wat vroeg hij dan? " Heb je last van een verhoogde oogdruk?;quote:Op maandag 22 april 2024 12:17 schreef tong80 het volgende:
'Hij keek me in de ogen en ik denk dat-ie me gaat vragen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |