De wind maakt het ook wel lekker ja, hier al de hele ochtend een lekker tochtje in huisquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Van dat strakblauwe is weinig meer over, begint nu fink dicht te trekken met bewolking, al schijnt de zon er wel doorheen (nog).
Maar dat was hier althans toch al voorspeld.
Redelijke wind.
Maar een zeer aangename temperatuur
Toen het in 2019 40 graden werd, kwam er een collega van mij op werk in zo'n dikke vuilniszak jas.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt er net zo'n idioot met een winterjas het speeltuintje op
wollah is cultuur manquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen het in 2019 40 graden werd, kwam er een collega van mij op werk in zo'n dikke vuilniszak jas.
Ah, het gebruikelijke gezeik over kleding is weer begonnen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wanneer is hemdje + winterjas ooit een goed idee?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, het gebruikelijke gezeik over kleding is weer begonnen.![]()
Misschien draagt die man daaronder wel een hemdje of is hij net ziek geweest.
Wanneer is bemoeien met een outfit een goed idee?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wanneer is hemdje + winterjas ooit een goed idee?
Had ik vanmiddag ook aan naar de supermarkt. Met windkracht 5 is het hier nog behoorlijk fris. In de luwte is het wel aangenaam verder.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ach, dat zal ook wel niet uitkomen. Tot ergens eind oktober zitten de liefhebbers van 20+ weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:42 schreef DemonRage het volgende:
En vervolgens zie je dit in de pluim:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Weer 48 graden in Deelenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:31 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Daar issie dan, de 25°C.
En hoe zien de kaarten voor Donderdrecht uit?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:14 schreef aloa het volgende:
Woensdrecht 18 graden.
En zon![]()
[ afbeelding ]
Schoppen aas, klaveren boer, harten twee en ruiten zes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe zien de kaarten voor Donderdrecht uit?
Mijn troefkaart zit er inquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
Schoppen aas, klaveren boer, harten twee en ruiten zes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |