je kan gewoon in de tuin werken, wel voldoende drinkenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
25 graden zaterdag, wtf
Van normale temperaturen (maar nat) in één klap naar te warm om fatsoenlijk in de tuin te werken
Ik werk al maanden in de tuin, kan prima. Zaterdag gewoon zonder t-shirt en met ijsjesquote:Op donderdag 4 april 2024 22:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan gewoon in de tuin werken, wel voldoende drinken
Nou, WeatherPro premium is wel een soort van ingestort.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:Salina Ik gebruik WeatherPro als app. Doet het zowel in Nederland als het buitenland best heel goed qua voorspellingen.
Geen zon, valt mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
25 graden zaterdag, wtf
Van normale temperaturen (maar nat) in één klap naar te warm om fatsoenlijk in de tuin te werken
Nee, wolken. Net als vandaag.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dat weer vanwege Saharazand in de lucht?
Ik volg niks anders dan temperatuur, wind en regen, dus voor mij volstaat het.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:17 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nou, WeatherPro premium is wel een soort van ingestort.
Hoe ze van de beste weerapp ooit zo’n baggerprodukt hebben kunnen maken is een wonder.
HR neerslagbeelden zijn weg, en je account doet het niet meer (lijkt het althans) als je opnieuw inlogt. Dat is ook zo aangekondigd omdat WP stopt.
Ik heb nog wel 14 dagen vooruitzicht (premium) maar verder ziet het er uitgekleed uit.
In de ochtend als het goed is gewoon voldoende zon en begin van de middag ook nog wel. Later wel meer bewolking en stof/zand in de lucht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dat weer vanwege Saharazand in de lucht?
Nee, dat scheelt een hoop. Hele dag al zonquote:
Ik had echt moeten bijhouden hoeveel dagen het geregend heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt een hoop. Hele dag al zon. Vanaf begin oktober klopt mijn 80% grijze natte treurnis toch wel redelijk, vind ik.
Morgen gelukkig warm en hopelijk ook genoeg zon
Nee.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:59 schreef noodgang het volgende:
Ik heb Netflix ondertussen wel uit, t mag wel eens stoppen met regenen
Dat het droog was is makkelijkerquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik had echt moeten bijhouden hoeveel dagen het geregend heeft.
Dat is gemiddeld vijf per maand. Ik betwijfel of het er wel zoveel zijn geweest...quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat het droog was is makkelijker. Ben je zo klaar. Sinds 10 oktober denk ik max 30 dagen
Geheel landelijk allicht niet. Ik pak even De Bilt:quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld vijf per maand. Ik betwijfel of het er wel zoveel zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |