luxemburg is goedkoper, kun je ook meteen je tank volmikkenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:01 schreef Gobledygook het volgende:
Als steevast peukiespaffer die het beetje beu is in de kont genaaid te worden door de nederlandse overheid, denk ik erover binnenkort een roadtrippie naar Deutschland te doen om een voorraadje in te slaan. Vraag is alleen, welke plaats/soort winkel kan je het beste heen? Kan je sloffen gewoon kopen bij elk willekeurig pompstation? Ik woon best ver van de grens maar zou chill zijn als ik de reistijd (enkele reis) onder 2u kan houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuid-Hollandquote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef sp3c het volgende:
Hoe moeten wij dat nou weten als we niet weten waar je woont?
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:36 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
luxemburg is goedkoper, kun je ook meteen je tank volmikkenZal wel meevallen heb een zuinig bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zo'n hoge snelheids trein pakken op amsterdam cs ofzoquote:
zit blijkbaar niet zo veel verschil inquote:Op donderdag 4 april 2024 14:39 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Zal wel meevallen heb een zuinig bakkie
En dan meteen je voordeel weer kwijt zijn aan parkeren, zekerquote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hoge snelheids trein pakken op amsterdam cs ofzo
hoezo betaal jij voor het parkeren van de trein?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dan meteen je voordeel weer kwijt zijn aan parkeren, zeker
Nou ja, hij moet toch vanuit Zuid-Holland naar Amsterdam zien te komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo betaal jij voor het parkeren van de trein?
iemand zit je te bedriegen
en dat moet per se met de auto?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, hij moet toch vanuit Zuid-Holland naar Amsterdam zien te komen.
Mijn opa is 92 en rookt al z’n hele levenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:45 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
zit blijkbaar niet zo veel verschil in
een 50 gram buil shag kost
nl: 25 euro
be: 19 euro
de: 10 euro
lu: 9 euro
of je stopt met paffen, nog goedkoper en je leeft nog langer ook
verschil is 15 euro, pak gewoon de trein, laad heel je rugzak vol en tel uit je winstquote:Op donderdag 4 april 2024 14:45 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
zit blijkbaar niet zo veel verschil in
een 50 gram buil shag kost
nl: 25 euro
be: 19 euro
de: 10 euro
lu: 9 euro
of je stopt met paffen, nog goedkoper en je leeft nog langer ook
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dan meteen je voordeel weer kwijt zijn aan parkeren, zeker
is 5 pakjes, keer 15 euro winstquote:Op donderdag 4 april 2024 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
250 gram is het maximum wat je mag meenemen anders ben je een terrorist
1 kilo mag je meenemenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
250 gram is het maximum wat je mag meenemen anders ben je een terrorist
quote:
quote:U mag dit belastingvrij meenemen vanuit een EU-land:
800 sigaretten (4 sloffen), en
200 sigaren, en
1 kilo tabak, en
400 cigarillo's (kleine sigaartjes van maximaal 3 gram)
wij houden het zeer goed in de gatenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
is 5 pakjes, keer 15 euro winst
is nog steeds winst enorme amateur die je er bent
Zo werkt winst niet, winst is geld dat je verdient min de kosten, niet geld dat je hypothetisch misschien had uit kunnen geven maar wat je in je zak houdt.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
is 5 pakjes, keer 15 euro winst
is nog steeds winst enorme amateur die je er bent
dat is wel veel, staatsgevaarlijkquote:
Kun je nagaan, met 5 pakjes pak je 15 euro winst, laat de trein 50 euro kostenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zo werkt winst niet, winst is geld dat je verdient min de kosten, niet geld dat je hypothetisch misschien had uit kunnen geven maar wat je in je zak houdt.
Anders ga ik even vele miljoenen winst maken door geen privejet te kopen maar gewoon te fietsen.
ik ga er ff vanuit dat hij niet probeert te starten met roken en dus sowieso pakjes shag wil kopenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zo werkt winst niet, winst is geld dat je verdient min de kosten, niet geld dat je hypothetisch misschien had uit kunnen geven maar wat je in je zak houdt.
Anders ga ik even vele miljoenen winst maken door geen privejet te kopen maar gewoon te fietsen.
Rook alleen sigaretten (ik kan niet rollen)quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga er ff vanuit dat hij niet probeert te starten met roken en dus sowieso pakjes shag wil kopen
zelfde verhaalquote:Op donderdag 4 april 2024 15:38 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Rook alleen sigaretten (ik kan niet rollen)
Dan kun je beter naar Luxemburg rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:40 schreef Gobledygook het volgende:
Ben nog niet gegaan, heb eigenlijk geen zin om dat hele eind te rijden voor peuken
Gewoon ff heen en weer naar Bulgarije vliegen. Een knaak voor een pakkie peuken daar. Maak je er gelijk een leuk weekendje van.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:40 schreef Gobledygook het volgende:
Ben nog niet gegaan, heb eigenlijk geen zin om dat hele eind te rijden voor peuken
shag?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:36 schreef junkiesietze het volgende:
ik zit vlakbij duitsland nu, maar hoe noem je shag in het duits?
Bij de utopie van ons vrij verkeer van goederen heeft de eu stiekem toch de hoeveelheid tabak tussen landen wel gereguleerd, maximaal 4 sloffen.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
verschil is 15 euro, pak gewoon de trein, laad heel je rugzak vol en tel uit je winst
Je kunt ook de winkelbus nemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:40 schreef Gobledygook het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon ff heen en weer naar Bulgarije vliegen. Een knaak voor een pakkie peuken daar. Maak je er gelijk een leuk weekendje van.
Inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2024 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las ergens op internet dat er mensen waren die goedkoop ryanair vliegticket boeken naar een land waar de sloffen erg goedkoop zijn zoals Bulgarije
Kwam het nog goedkoper uit
In mijn geval: ein slof Gauloises Blondequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:09 schreef Gobledygook het volgende:
hoe zeg je eigenlijk een slof sigaretten in het engels/duits?
denk dat kleef de beste optie is, is ong. 1 uur en 45 min rijden vanaf mijn woonplaats
Just ask them for one slipper of smoke.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:09 schreef Gobledygook het volgende:
hoe zeg je eigenlijk een slof sigaretten in het engels/duits?
denk dat kleef de beste optie is, is ong. 1 uur en 45 min rijden vanaf mijn woonplaats
is die goed? ik had voorheen altijd marlborotjes maar ben toen overgestapt op L&M omdat die goedkoper is. probeer eigenlijk een prijslijst te vinden voor verschillende merken in duitsland, maar schijnt moeilijk te zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In mijn geval: ein slof Gauloises Blonde
Je kunt natuurlijk bij je eerste Duitsland reis gewoon van elk merk een pakje kopen en dan testen dan weet je waarvan je de volgende keer wat sloffen wilthalen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:27 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
is die goed? ik had voorheen altijd marlborotjes maar ben toen overgestapt op L&M omdat die goedkoper is. probeer eigenlijk een prijslijst te vinden voor verschillende merken in duitsland, maar schijnt moeilijk te zijn
bro…quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk bij je eerste Duitsland reis gewoon van elk merk een pakje kopen en dan testen dan weet je waarvan je de volgende keer wat sloffen wilthalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |