Komt vast een deel 2.quote:
Ik ben de opdrachtgever en het kwam uit mijn budget. Maar vanwege de omvang van het project, wordt het uitgevoerd door de facilitaire afdeling. Zij huren een externe contractor die vervolgens het werk aan een subcontractor uitbesteed. Dan mag ik toch hopen dat iemand dat opvalt. Maar iedereen nam aan dat de electricien wel wist wat hij deed...quote:Op donderdag 4 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar zo gaat dat vaak natuurlijk?
Als het je opvalt, dat er iets fout in is gegaan, gelijk zeggen, dat is slim idee.... niet om andere af te zeiken, maar om ongelukken te voorkomen wel.
quote:Op donderdag 4 april 2024 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het met je eigen broer doen hoort niet.
owh doe ik wel hoor, maar in huizen is ff anders als in industrie toch wel. iets minder risico, maar zelfde principe is het eigenlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het met je eigen broer doen hoort niet.
Dan doe je het met je zus?quote:Op donderdag 4 april 2024 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
owh doe ik wel hoor, maar in huizen is ff anders als in industrie toch wel. iets minder risico, maar zelfde principe is het eigenlijk.
typisch zoals het ook bij ons gaat. maar nee. ook als jou het opvalt dan moet je er wat van zeggen.... lokaal vertrouw je mensen, het is beter te zeggen iets, voordat het fout gaat.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben de opdrachtgever en het kwam uit mijn budget. Maar vanwege de omvang van het project, wordt het uitgevoerd door de facilitaire afdeling. Zij huren een externe contractor die vervolgens het werk aan een subcontractor uitbesteed. Dan mag ik toch hopen dat iemand dat opvalt. Maar iedereen nam aan dat de electricien wel wist wat hij deed...
mwjah grappenmaker, als ik het met haar doet weet ik zeker dat er iemand onder stroom komt te staan. LOLquote:
Ze is nogal onhandig?quote:Op donderdag 4 april 2024 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
mwjah grappenmaker, als ik het met haar doet weet ik zeker dat er iemand onder stroom komt te staan. LOL
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het Den Bolk virus ook te pakken, heeft de lepels achter zich gelaten
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat was idd een hoop lolMaar goed, dit is maar voor één maandje, daarna kunnen we weer gaan lepelen
nou ze is heel leuk wel en foto doe ik niet, maar daarmee vertrouwen, denk het niet he????/quote:
Puzzie.quote:
Maar dan krijg ik jou er ook bij.dus nee bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:16 schreef kree het volgende:
jullie zouden mijn zusje nl wel leuk vinden, maar die heeft andere talenten en zeker is dat niet in technische vak. hahaha
quote:
hahaha doe niet zo negatief, zo erg ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik jou er ook bij.dus nee bedankt.
Ze heeft toch al iemand?quote:Op donderdag 4 april 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha doe niet zo negatief, zo erg ben ik ook weer niet.
quote:
jaaaah daarom, maar afgezien daarvan gaat het me niet om. mss zou ze onwijs overeenkomen met jou he.quote:
Wat zeg je nu?quote:Op donderdag 4 april 2024 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaah daarom, maar afgezien daarvan gaat het me niet om. mss zou ze onwijs overeenkomen met jou he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |