Dit zou helemaal niet aan de orde zijn als hij wit was geweest, Hans.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:32 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ja maar het is iemand met een kleurtje en die hebben het privilege om niet bespot te worden. Als het om een blanke Amsterdammer ging was er niets aan de hand.
Hiermee kun je alles wel bagatelliseren. Veel mensen zijn racistisch, dus het is oké?quote:Op woensdag 10 april 2024 11:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is wat lomp uitgedrukt maar veel mensen zullen toch wel hetzelfde gedacht hebben. Borrelpraat.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit zou helemaal niet aan de orde zijn als hij wit was geweest, Hans.
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb me even 10 minuten verdiept in alle ophef (omdat ik merk dat er wel heel veel behoefte is aan mijn input) en ik bestempel dit als een hoop ophef om niks.
Tot de volgende rel
Dit had ik al gezien. (Anders had ik wel gezegd dat ik me 9 minuten in de ophef had verdiept)quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 14:06 schreef BobW het volgende:
Wel bijzonder dat iedereen VI en Derksen zo serieus neemt dat het op de voorpagina van alle kranten staat.
Tijd voor actie!quote:BNNVARA-ster Tim Hofman is klaar met Johan. “En lachen aan die tafel hè. Kaars in een vrouw? Hilarisch! Zwarte man kan geen Fries zijn? Ook wel grappig! En dan verzamelt straks een redacteur tien van onze tweetjes, en wordt er vanavond aan tafel weer gejankt over cancelcultuur. Zíj zijn het slachtoffer. En een miljoen mensen knikken thuis mee.”
Ook Thijs Zeeman komt om de hoek kijkenquote:Frans Klein moet ingrijpen, vindt journalist Ton F. van Dijk, tevens oud-baas van Nederland 1. “Probleem is dat iedereen met een kleur in deze opvatting geen Nederlander is. En dat wordt niet in de kroeg verkondigd, maar op de vaderlandse TV. Onder verantwoordelijkheid van Frans Klein, die letterlijk ziel aan duivel heeft verkocht als ie dit laat passeren.”
quote:Ook Albert zei er niets over, merkt RTL-gezicht Thijs Zeeman op. “Dat Vandaag Inside is een soort Ajax dit seizoen… Net wanneer je denkt dat de absolute bodem wel is bereikt, blijkt het tóch nog n tandje erger te kunnen. Het argeloze racisme is t échte gif. Even uit de losse pols. En Albert maar lachen. Verdrietig dit.;
Enkel omdat nu alle linksgekkies weer uit hun hoekje komen maakt de opmerking van Johan niet opeens goed of niet-racistisch.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:26 schreef Dutch_view het volgende:
Tim doet ook een duit in het zakje
[..]
Tijd voor actie!
[..]
Ook Thijs Zeeman komt om de hoek kijken
[..]
THE CHAIN IS BROKENquote:Op woensdag 10 april 2024 14:26 schreef Dutch_view het volgende:
Tim doet ook een duit in het zakje
[..]
Tijd voor actie!
[..]
Ook Thijs Zeeman komt om de hoek kijken
[..]
OPEN JE OGENquote:Op woensdag 10 april 2024 14:02 schreef ISVV het volgende:
ALLEDAAGS RACISME
SLAVERNIJVERLEDEN
WITTE MENSEN
KETI KOTI
INSTITUTIONEEL
WEGKIJKEN
ACCEPTATIE
TOLERANTIE
MAN VAN KLEUR
Antisemitisme bestaat nietquote:Op woensdag 10 april 2024 14:02 schreef ISVV het volgende:
ALLEDAAGS RACISME
SLAVERNIJVERLEDEN
WITTE MENSEN
KETI KOTI
INSTITUTIONEEL
WEGKIJKEN
ACCEPTATIE
TOLERANTIE
MAN VAN KLEUR
Als iemand in volendam gaat wonen is het ook een Jas.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is letterlijk geadopteerd uit Ethiopië. Dat is toch ook gewoon import? Als hij uit Amsterdam of Groningen kwam zou ook niemand het een echte Fries vinden. Niet dat het verder ook maar iets uitmaakt.
Volendam gebruiken om te bewijzen dat iets geen racisme zou zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als iemand in volendam gaat wonen is het ook een Jas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |