SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Calandquote:Hoe is het toch met Klassiekerheld John Guidetti? ‘Nog eenmaal als speler die Kuip in, het is een droom’
Guidettigodquote:Op donderdag 4 april 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-een-droom~abc4f83f/
[..]
@:Caland
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:56 schreef CR7 het volgende:
We moeten vanavond winnen. In theorie kan Ajax ons nog inhalen.
Ieder jaar vlak voor de Klassieker weer het standaard Guidetti-interviewtje, genot.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-een-droom~abc4f83f/
[..]
@:Caland
Guidetti is eigenlijk best een engnek met al zijn populistische interviewtjes om de supporters maar te paaien.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ieder jaar vlak voor de Klassieker weer het standaard Guidetti-interviewtje, genot.
Blijf het wel grappig vinden want hij had zo'n beetje ieder jaar na zijn afscheid bij ons terug kunnen komen als ie echt had gewild
Guidetti is absoluut een vermoeiende demagoog.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Guidetti is eigenlijk best een engnek met al zijn populistische interviewtjes om de supporters maar te paaien.
Bedankt voor dat ene leuke jaartje, maar verder is het toch wel uit het oog, uit het hart.
Wel een oprechte demagoog. Zat weinig act bijquote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Guidetti is absoluut een vermoeiende demagoog.
Toch genoten van zijn knotsgekke act in 11/12 toen hij ons langs alle topclubs schoot toen we dood en begraven leken. Blijf hem altijd dankbaar. En die goal daar in de ufo voor Celta was ook wel hilarisch
Jammer dat je voor een jaar of tien daarna altijd weer mensen kreeg die het Guidetti-gerucht wilden aanslingeren.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een oprechte demagoog. Zat weinig act bij
Bijna net zo vermakelijk als Bellamy.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat je voor een jaar of tien daarna altijd weer mensen kreeg die het Guidetti-gerucht wilden aanslingeren.
'ja we hebben een spits nodig en Guidetti wil zo graag!!1'
Volgens mij vond jij dat heel leuk altijd
'We moeten Elia terughalen' was ook wel vermakelijk in de jaren dat hij in de krochten van de Turkse competitie voetbalde.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna net zo vermakelijk als Bellamy.
Was wel leuk toen, in een paar weken tegen de topclubs thuis en allemaal winnen in bizarre wedstrijden. Tegen Twente 2 goals in 2 minuten ofzo, Ajax over de knie, meer te genieten was er ook niet maar goed het was al beter dan je jaren ervoorquote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Guidetti is absoluut een vermoeiende demagoog.
Toch genoten van zijn knotsgekke act in 11/12 toen hij ons langs alle topclubs schoot toen we dood en begraven leken. Blijf hem altijd dankbaar. En die goal daar in de ufo voor Celta was ook wel hilarisch
Gelukkig hebben we vlak voor zijn voetbal pensioen SantiGod HattrickGenot klaarstaan om het klassiekerinterview over te nemen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ieder jaar vlak voor de Klassieker weer het standaard Guidetti-interviewtje, genot.
Blijf het wel grappig vinden want hij had zo'n beetje ieder jaar na zijn afscheid bij ons terug kunnen komen als ie echt had gewild
Giannichedda en Tymoschchuk erachter. Genieten.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:50 schreef De_Kraam het volgende:
Bellamy - Guidetti - Vagner Love
---------- Babovic
De ultieme voorhoede.
Gnonto op de plek van Babovic en we hebben een deal.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:50 schreef De_Kraam het volgende:
Bellamy - Guidetti - Vagner Love
---------- Babovic
De ultieme voorhoede.
Nog best aardig voor iemand die na dat ene seizoen bij Feyenoord feitelijk 100% medisch afgekeurd wasquote:Op donderdag 4 april 2024 15:14 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet lullig doen. Even opgezocht. Maar Guidetti heeft in 16 jaar betaald voetbal, als spits, in maar 3 seizoenen meer dan 5 competitie doelpunten gemaakt. 20 bij Feijenoord en 1x 7, en 1x8 voor Celtic. Zijn toch absurde cijfers ?
Dan heeft-ie het lang volgehouden idd. Maar dan nog is z'n gemiddelde per wedstrijd erg laag.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog best aardig voor iemand die na dat ene seizoen bij Feyenoord feitelijk 100% medisch afgekeurd was
3 goals gemiddeld tegen Ajaxquote:Op donderdag 4 april 2024 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heeft-ie het lang volgehouden idd. Maar dan nog is z'n gemiddelde per wedstrijd erg laag.
Santi gunt onze lieve Japanse vriend gewoon een hattrickje tegen Ajax.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In welke minuut krijgt Santi geel?
Ik zeg minuut 67.
Dat is al heel lang zo om geen vrijbrief te geven voor professionele overtredingen. (Ik vind het ook debiel gedoe)quote:Op donderdag 4 april 2024 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Wat is dat voor debiel gedoe trouwens dat gele kaarten van de laatste paar speelrondes worden meenomen naar het nieuwe seizoen.
Laat ze dan na een half seizoen vervallen ofzo, dit slaat nergens opquote:Op donderdag 4 april 2024 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo om geen vrijbrief te geven voor professionele overtredingen. (Ik vind het ook debiel gedoe)
Ik zal het aan de KNVB doorgeven dat hun regels nergens op slaan, doorgaans passen ze het dan snel aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat ze dan na een half seizoen vervallen ofzo, dit slaat nergens op
Pinda Ruud van Os in de mud.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne heeft Moussa even goed de waarheid gezegd wat betreft zijn verbeterpunten.
Dit gaat een grandioos succes worden
Ik handel met voorkennis.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd als jij zulke uitspraken doet wordt het een zeer taaie pot.
0-1.
Oostrom fluit dus allebei.quote:
Geen lijnen, Volendam wordt duidelijk benadeeld.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:53 schreef Caland het volgende:
Fijn dat ze dat beeld even stopzetten, was op het randje
Welnee.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:59 schreef bbuddybb het volgende:
Net pijn in mijn hart moet ik zeggen dat er weinig over is gebleven van Santi.
Tot nu toe klopt dit.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd als jij zulke uitspraken doet wordt het een zeer taaie pot.
0-1.
Altijd positief.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke is heel voorspelbaar.
Je hebt geen ongelijk 😅quote:Op donderdag 4 april 2024 18:59 schreef bbuddybb het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat er weinig over is gebleven van Santi.
Eensquote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Pistolero het volgende:
Met dit tempo mag je al blij zijn als je winst maakt op Santi aankomende zomer. Zelden een speler zo snel zien aftakelen na zo'n goede seizoenshelft.
Dacht ouwe lul, ouwe lulquote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zingt dat publiek kankerlul kankerlul ?
Nee.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zingt dat publiek kankerlul kankerlul ?
Zoals ik al zei: in deze vorm mis je hem toch niet, dan liever Sauer zoals iemand anders al zei.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben ze giminez niet verteld dat hij op scherp staat
gvd voor die wedstrijd tegen 020....
Je zou het haast denken idd, jeetje, wat slecht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:30 schreef fetX het volgende:
Hebben ze gisteren allemaal gezopen of zo?
Dat waren ze in oktober, sindsdien is het kut.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Kerftminister het volgende:
Zoveel van die kansloze passes voorin die niet begrepen worden. Vind dat echt onbegrijpelijk, je bent toch ingespeeld ondertussen?
Beelen mist sowieso wat voetballend vernuft. Wordt ook altijd vrij gelaten.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef Kerftminister het volgende:
Hancko moet naar linksback. Nu kan die niet aanvallen, want Beelen lukt het niet in zn eentje.
Normaal wel maar hij is het kwijt 😅quote:Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Gimenez toch…. Zo’n bal moet toch gewoon op doel.
Elftal hangt met tape aan elkaar.quote:
Per ongeluk ja.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij af op Paixao.
Niet bewust.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij af op Paixao.
Eens ja. Voor Beelen of voor Lopez?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Feyenoord kan wel een Nieuwkoop gebruiken.
Dat ik dit ooit zou zeggen.
Leek mij ook ja.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het leek mij anders wel een zeer bewuste maar ook onverwachte voorzet.
Arne heeft hem dat geleerd.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een splijtende opening van Ondrej.
En dan waren er users die zeiden dat hij niet kan voetballen.
Ze kunnen er zo nog zeven maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef fetX het volgende:
En de voorspellingen van @:gurneyisbestoke nemen we vanaf nu niet meer serieus.
We mogen blij zijn als ze er 1 maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze kunnen er zo nog zeven maken.
Na 20:00 hoeft het niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef H.FR het volgende:
Geeft te pas en te onpas kaarten, maar nu niet?
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zeer prettig deze doordeweekse avonden. @:coco
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog zeven goals
Dat wordt een dijk van een laatste kwartier
Ik word met de minuut bozer.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog zeven goals
Dat wordt een dijk van een laatste kwartier
Zou wat zijn als we moesten klappen na elke post die jij plaatst.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
PAXAIO WEER met zijn debiele applaus na zo een slechte bal
wanneer kapt die er mee
elke post van mij verdien een like en die ga jij vanaf nu geven andersquote:Op donderdag 4 april 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we moesten klappen na elke post die jij plaatst.
Je hebt dus helemaal gelijk.
Samen met Timber echt zo walgelijk slecht.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Beelen is echt verschrikkelijk vanavond, wel meerdere maar pfff.
Arne zou eens moeten luisteren naar mij.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Beelen is echt verschrikkelijk vanavond, wel meerdere maar pfff.
Meer spitsen hebben we niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Arne van 22/23 had nu een spits ingebracht voor een verdediger.
Tempo zit niet op de bank!quote:
Wie had die 0-7 dan gemaakt?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist vandaag vooral een type die de 0-1 scoort
Nee, die moeten ze kopen van de zomer.quote:
Slory.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie had die 0-7 dan gemaakt?
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist vandaag vooral een type die de 0-1 scoort
Het is Oostrom.quote:
Toch ligt het niet aan Zerrouki dat hij niet kan voetballen maar aan Arne Slotquote:
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch ligt het niet aan Zerrouki dat hij niet kan voetballen maar aan Arne Slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |