SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Welterusten aRd. Fijn dat je even mee kon luisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal
Ja, mee eens hoor. Maar ik dacht echt even dat je een moderne versie van Flappie ging draaien (voor zover mogelijk)quote:Op woensdag 3 april 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het loopje leek er inderdaad een beetje op.De rest van het nummer is echt heel anders...
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier was peaceman groot fan van, met posters en al
Hoezo gaat die niet gedraaid worden dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in de uitzending: een gepland nummer dat ik toch maar niet ga draaien () én een verrassend fraaie, nieuwe uitvoering van een nummer dat vorig jaar in de hogere regionen van m'n jaarlijst stond.
Jij kent alleen Only in my dreams?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink. Mij totaal onbekend. Het nummer, bedoel ik dan.Debbie Gibson - Foolish Beat
Dat heeft een specifieke reden die ik straks uitlegquote:Op woensdag 3 april 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo gaat die niet gedraaid worden dan?
Ehhhquote:Op woensdag 3 april 2024 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij kent alleen Only in my dreams?
Knap gedaanquote:Op woensdag 3 april 2024 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een heel moeilijk plaatje.. bijna hogere wiskunde… (poging tot een bruggetje)
Zo, die komt van heel ver weer binnen in mijn geheugen.quote:
+1 scherp Theoquote:
Ik zal het 99 van de 100 x niet door hebben beloof ik je.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherp TheoSoms stop ik grapjes in de uitzending, zoals mijn Lingo-jingle gevolgd door een nummer gezongen door Nance.
Soms hebben mensen dat door, soms niet.
America - A Horse With No Name
Het is een tikje chaotisch, maar het heeft wel wat.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Noch Theo Thee noch ik heb dit vooraf gehoord. Toch is het een verzoekjeFever Ray - Kandy
Ik zat naar een Youtube-kanaal te kijken die speakers in de wat hogere prijsklasse reviewt, en in 1 review hadden ze o.a. dit album gebruikt om de speakers uit te testen.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Noch Theo Thee noch ik heb dit vooraf gehoord. Toch is het een verzoekjeFever Ray - Kandy
Qua sound snap ik dat wel. Ik mis wel een beetje haar typerende zang; dit wel erg laag allemaal.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat naar een Youtube-kanaal te kijken die speakers in de wat hogere prijsklasse reviewt, en in 1 review hadden ze o.a. dit album gebruikt om de speakers uit te testen.
Klopt ja, maar ik denk dat haar strot ook wat ouder geworden is, net als met Maria Franz die het ook allemaal niet meer zo aan kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Qua sound snap ik dat wel. Ik mis wel een beetje haar typerende zang; dit wel erg laag allemaal.
Ik blijk twee nummers met Lullaby in de songtitel te hebben klaargezet voor vanavond en dat is onbewust gebeurdquote:Op woensdag 3 april 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lammetje heeft ook een leuk slaapliedje!
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik blijk twee nummers met Lullaby in de songtitel te hebben klaargezet voor vanavond en dat is onbewust gebeurd
Redelijk hoog in je Top 2000?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit zouden we eind 2024 in de laatste uitzending van het jaar wel eens behoorlijk laat kunnen terughoren. De goede verstaander weet wat dat betekent.Alfie Jukes - Not Quite Gone
Prima hoor. Kom je daarna nog wel even terug?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
Shit, Mini-ToT moet naar bed!Even dit nummer verder luisteren en dan krijgt hij een rotschop!
Dit zou mijn lijfspreuk moeten zijn. Helaas lukt het me niet.quote:
Mij ook niet hoor. Ik blijf me soms gewoon aan dingen ergeren en over dingen zorgen maken. Het is niet anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zou mijn lijfspreuk moeten zijn. Helaas lukt het me niet.
Oh, dit begint in ieder geval heel veelbelovend.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Maar even een nieuwe dan
Het Amerikaanse indiepop-trio SHAED levert met "Rocket In The Sky" een fraaie, melodieuze ballad af.SHAED - Rocket In The Sky
Mooi hoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
En meteen nog maar eentje, dan schiet het ook een beetje op.Ze passen prima bij elkaar.
De Ierse Annika Kilkenny met de mooie ballad "Stone's Throw Away" - let op de tempowisselingen.Annika Kilkenny - Stone's Throw Away
Kijk, dit bevalt me meer dan die van The Cure.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Terwijl Theo Thee slaapliedjes zingt voor Mini-ToT, klinkt hier:Deep Forest - Sweet Lullaby (radio version)
Samequote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zou mijn lijfspreuk moeten zijn. Helaas lukt het me niet.
Ik dacht ff dat het All together now was, maar deze is ook goed!quote:Op woensdag 3 april 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Wie kent 'm nog, de single die aan All Together Now voorafging?The Farm - Groovy Train
Deze beukt wel ja. Tandje steviger dan de single-versie van deze remix.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Ik ben van plan om over een aantal maanden nieuwe speakers te kopen die lekker diep kunnen. Ik hoor meerdere nummers voorbij komen die best geschikt zouden zijn om ze uit te testen!
Maar waarom draai je die dan niet?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik ging dus de nieuwe single van de Pet Shop Boys draaien, die vandaag is verschenen. Ga ik niet doen.
Wat ik dan wél draai, hoor je na deze plaat:Haddaway - Life (radio edit)
Ahhhh!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag is Dancing Star verschenen, de tweede single van het aanstaande Pet Shop Boys-album Nonetheless. Helemaal geen verkeerd liedje, maar het is weer eens zover: de B-kant is veel en veel beter. Het is al vaker gebeurd; zo heb ik hier in 2019 ook An Open Mind grijsgedraaid.
Kortom, niet hun nieuwe single, maar één van de twee B-kanten ervan:Pet Shop Boys - Sense Of Time
Wordt natuurlijk wel aardig gepolijst met de computer enzo, maar toch!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, verandert niet zo veel aan. Wel een tikje fragieler soms. Neil wordt in juli 70.
Zeker, maar dat doen alle artiesten wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk wel aardig gepolijst met de computer enzo, maar toch!
Tue, en soms valt dat tijdens een live optreden ineens per ongeluk weg!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat doen alle artiesten wel.
Tegenwoordig kun je alle sporen in nummers heel goed scheiden, onder meer met behulp van AI. Is bij oude opnames van The Beatles ook gedaan. De nummers zijn "uit elkaar getrokken" en daarna met hedendaagse technieken opnieuw gemixt.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Tue, en soms valt dat tijdens een live optreden ineens per ongeluk weg!
Of zijn er opnames van de originele zang gelekt.
Had uit het eerste liedje van hen niet gehaald dat er een zangeres was.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie liedjes te gaan. Waarvan dit er één is:Röyksopp - What Else Is There? (radio edit)
(met de zangeres van Fever Ray)
Ai, hij slist wel. Dat vind ik altijd naar om te horen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Gek, dit nummer is net pas ingevoegd, maar past feilloos bij wat al stond gepland:Trille - Du
Doet geen moer in Duitsland, maar dat boeit me niet. Ik vind het gewoon een heel fijn liedje.
Mijn favo nummer van Fever Ray is "When I grow up". Ongelooflijk goed nummer dat op een gegeven moment echt als een warme douche los komt, en de clip is ook echt zeer bijzonder!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Had uit het eerste liedje van hen niet gehaald dat er een zangeres was.
Wel fijn, maar hmmmm.....net niet. De tekst is me wat te simpel.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Gek, dit nummer is net pas ingevoegd, maar past feilloos bij wat al stond gepland:Trille - Du
Doet geen moer in Duitsland, maar dat boeit me niet. Ik vind het gewoon een heel fijn liedje.
Ben iets eerder klaarquote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
Slotsong al weer? Is dit nummer dan 9 minuten?
Kijk, deze is mooier.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Het was een behoorlijk uptempo popnummer met prominente synths; één van de vele goede nummers op hun album. Het is nu ineens een ingetogen, klein liedje geworden. De slotsong van vandaag:JEREMIAS - Es Hört Nicht Auf (Live im Studio Nord)
Ik plof zo op de bankquote:Op woensdag 3 april 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kan er vast nog wel een nummer achter aan!
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik plof zo op de bank
Maar uiteraard bedankt voor het luisteren en tot snelLivelink idem
Goedenavond Meltingquote:Op donderdag 4 april 2024 19:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd krijgen jullie de eerste cadeau:
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedenavond Melting
Luister een gedeelte mee
Ah, dit was mijn eerste kennismaking met CCR. En geen verkeerde.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd krijgen jullie de eerste cadeau:
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom livelink.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dit was mijn eerste kennismaking met CCR. En geen verkeerde.
Goedenavond livelinkquote:Op donderdag 4 april 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dit was mijn eerste kennismaking met CCR. En geen verkeerde.
Oh, zal ik dan maar uittunen weer?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef Melting het volgende:
Nadeel van deze plaat is wel dat hij vrij langdradig en eentonig is.
quote:
Dank uquote:Op donderdag 4 april 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet Fogel.
Welkom en tevens goede avond.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
Barbra en Neil - You don't bring me flowers anymore
Goede avond en welkom, Mad.quote:
In juli, begrafenisboeket… zowel gegeven (om in de kerk neer te zetten) als bloemenzee ontvangen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
Wanneer is het de laatste keer dat jullie bloemen hebben gekregen/gegeven?
Afgelopen zaterdag van de buuf als 'welkom thuis' boeket…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Alson parson Project - Old and Wise
Ja hoor, helemaal weer gewend en alweer een afgestorven CV ketel verder…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, Mad.
Inmiddels al weer gewend aan het kikkerlandje?
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
In juli, begrafenisboeket… zowel gegeven (om in de kerk neer te zetten) als bloemenzee ontvangen.
Dat is wel aardig.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag van de buuf als 'welkom thuis' boeket…
Ik koop ze voor mezelf, maar de laatste keer dat ik heb gekregen was van mijn man een aantal weken geleden. Mijn dochter appte een foto van haar kamer met gele bloemen in de familie-app en ik reageerde verontwaardigd dat ik van haar nooit gele bloemen in huis mocht hebben toen ze nog thuis woonde. Toen ik thuis kwam van mijn werk had mijn man een bosje gele bloemen voor me gekocht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, helemaal weer gewend en alweer een afgestorven CV ketel verder…
Dat is helemaal geweldig verlopen, nu zijn het weer zeurpoezen…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel aardig.
Had ze goed op de 2 katten gelet?
Dat is lief.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik koop ze voor mezelf, maar de laatste keer dat ik heb gekregen was van mijn man een aantal weken geleden. Mijn dochter appte een foto van haar kamer met gele bloemen in de familie-app en ik reageerde verontwaardigd dat ik van haar nooit gele bloemen in huis mocht hebben toen ze nog thuis woonde. Toen ik thuis kwam van mijn werk had mijn man een bosje gele bloemen voor me gekocht.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is helemaal geweldig verlopen, nu zijn het weer zeurpoezen…
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef Fogel het volgende:
Over dingen kopen gesproken, heb een oranje auto gekocht
Ze heeft een gele keuken in haar kamer. Daarom mocht het, zei ze. Haar haat tegen de gele keuken is groot, maar die mag ze niet aanpassen, dus ze heeft zich overgegeven. Ze heeft nu ook een gele bankquote:Op donderdag 4 april 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief.
Wel bijzonder dat ze nu volop gele bloemen in huis had dan.
Tenzij ze van een vriendje kwamen, dan is het natuurlijk vergeven.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft een gele keuken in haar kamer. Daarom mocht het, zei ze. Haar haat tegen de gele keuken is groot, maar die mag ze niet aanpassen, dus ze heeft zich overgegeven. Ze heeft nu ook een gele bank
Ik vond de prijzen meevallen in vergelijking met vroeger.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het 21 jaar oude beestje was niet meer te reanimeren, dus er moet een nieuwe komen…
Vond het gewoon de tofste kleur voor die autoquote:Op donderdag 4 april 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo koningsgezind was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geen idee wat ze vroeger kostten. Heb er jaar of 5 geleden 1 gekocht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de prijzen meevallen in vergelijking met vroeger.
Oh, wel onverantwoord oranje hoop ik. Niet dat verantwoorde.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vond het gewoon de tofste kleur voor die autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toe maar....
Hebben jullie dezelfde auto nu?
En wat voor iets is het geworden?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Safety first?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef Fogel het volgende:
Welkom Symph.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Vandaag een korte luisterbeurt. Straks schakelen we over naar de handbal, maar eerst nog even fijn muziek
Ik niet, zeker niet als je het over warmtepompen en dat soort dingen hebt.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de prijzen meevallen in vergelijking met vroeger.
Goedenavond Symphonicquote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Vandaag een korte luisterbeurt. Straks schakelen we over naar de handbal, maar eerst nog even fijn muziek
Ik zie de meerwaarde van een warmtepomp momenteel ook nog niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, zeker niet als je het over warmtepompen en dat soort dingen hebt.
Dat doen we dus maar niet…
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wel onverantwoord oranje hoop ik. Niet dat verantwoorde.
Nee, een oranje en een witte.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Toe maar....
Hebben jullie dezelfde auto nu?
En wat voor iets is het geworden?
Niet eensquote:
Nee, warmtepompen zijn gruwelijk duur. Maar de HR-ketel vond ik heel erg meevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, zeker niet als je het over warmtepompen en dat soort dingen hebt.
Dat doen we dus maar niet…
Ook dat, maar we gebruiken wegens de pelletkachel zo weinig gas, dat dat niet rendabel is….quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van een warmtepomp momenteel ook nog niet.
Stroomnet kan het vaak nog niet aan.
Geen 400V 40A 3-fase in huis hebben…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van een warmtepomp momenteel ook nog niet.
Stroomnet kan het vaak nog niet aan.
Ik heb nu een offerte voor rond de 3000 euro, incl. plaatsing.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, warmtepompen zijn gruwelijk duur. Maar de HR-ketel vond ik heel erg meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Joost Nuijsel - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:30 schreef Melting het volgende:
Ook al op elektra, ik moet er nog niet veel van hebben…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu een offerte voor rond de 3000 euro, incl. plaatsing.
Na 21 jaar moet de afvoer door het dak ook aangepast worden, de huidige is niet meer toegestaan…
Slechte investering dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft z’n hypotheek opgehoogd om extra zonnepanelen en een warmtepomp aan te schaffen en met de enorm lage rente destijds betaalt hij nu aan rente voor dat stukje ongeveer net zoveel als dat hij aan vastrecht voor gas betaalde.
Het kan goedkoper, maar we gaan voor een RVS-versie ipv met koperen onderdelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.
Mijn HR ketel was toen ¤1750,-
Maar er hoefde toen nog geen andere aansluitingen gemaakt te worden.
Mkay, beetje er tussen, zie spoiler van Melting.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onverantwoord
[ afbeelding ]
verantwoord
In mijn ogen dan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:30 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu pas de foto's. Ik vind de oranje ook mooier hoor. Had wel iets heftiger mogen zijn voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zo lang je er zelf in rijdt, maakt de kleur buiten niks uit…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze auto bestaat trouwens ook in een heel fraaie feloranje uitvoering. Maar helaas hebben we een saaie witte
Ja, klopt. Zo wilde ik het ook omschrijven inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mkay, beetje er tussen, zie spoiler van Melting.
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al op elektra, ik moet er nog niet veel van hebben…
Wij hadden bijna een zuurstokroze auto. We moesten een nieuwe en hadden geen geld. Deze was als tweedehands behoorlijk goedkoop (vooral omdat ongeveer niemand een zuurstokroze auto wil hebben). Ik vond het wel leuk, maar mijn man vond het uiteindelijk toch te heftig. Later zagen we hem wel eens rijden. Ik vond het altijd wel jammer.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze auto bestaat trouwens ook in een heel fraaie feloranje uitvoering. Maar helaas hebben we een saaie witte
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden bijna een zuurstokroze auto. We moesten een nieuwe en hadden geen geld. Deze was als tweedehands behoorlijk goedkoop (vooral omdat ongeveer niemand een zuurstokroze auto wil hebben). Ik vond het wel leuk, maar mijn man vond het uiteindelijk toch te heftig. Later zagen we hem wel eens rijden. Ik vond het altijd wel jammer.
Onze vorige zwarte auto met gouden dak riep ook heel wat reacties op, pro en anti.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden bijna een zuurstokroze auto. We moesten een nieuwe en hadden geen geld. Deze was als tweedehands behoorlijk goedkoop (vooral omdat ongeveer niemand een zuurstokroze auto wil hebben). Ik vond het wel leuk, maar mijn man vond het uiteindelijk toch te heftig. Later zagen we hem wel eens rijden. Ik vond het altijd wel jammer.
Nou, de kleur is ook binnen op het dashboard. En dan vind ik ons saaie witte wel mooier dan dat suffe donkergrijs van de vorige. De bekleding van het dak is zwart, dus binnen best fraai.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je er zelf in rijdt, maakt de kleur buiten niks uit…
Een wit dashboard?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, de kleur is ook binnen op het dashboard. En dan vind ik ons saaie witte wel mooier dan dat suffe donkergrijs van de vorige. De bekleding van het dak is zwart, dus binnen best fraai.
In theorie iets meer dan 400km. Praktijk moet ik nog zien. Vandaag ca 100km gereden en de accu staat nog op 73%.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de radius van die MG's bij een volle bak accu's?
Dat valt nog mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
In theorie iets meer dan 400km. Praktijk moet ik nog zien. Vandaag ca 100km gereden en de accu staat nog op 73%.
Dat heeft de huidige… en die laad ook nog eens traag.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Ik heb vrienden die om de 200 kilometer aan de stroom moeten.
Ik zou daar gek van worden als je door Europa crosst…
Mijn vader heeft ook zo’n beperkte actieradius. Heel handig met familie op grote afstand enzo… notquote:Op donderdag 4 april 2024 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Ik heb vrienden die om de 200 kilometer aan de stroom moeten.
Ik zou daar gek van worden als je door Europa crosst…
Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heeft de huidige… en die laad ook nog eens traag.
Deze gaat in iets meer dan 20 minuten van 10 naar 80%.
Even de benen strekken moet toch wel af en toe dus dat valt prima te combineren met een koffie/plaspauze.
Yup, maar ik ‘tank’ zelden op andere plekken dan thuis. En thuis gooi ik 11 kW per uur de accu in, dus dat schiet ook wel lekker op.quote:
Een pauze is op z'n tijd prima, maar 6 keer een half uur tijdens een trip naar, pak 'm beet, Beieren, vind ik te veel. En dan dat gedoe of er wel of niet een vrije laadplek is op het uitgepuzzelde vulstation…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heeft de huidige… en die laad ook nog eens traag.
Deze gaat in iets meer dan 20 minuten van 10 naar 80%.
Even de benen strekken moet toch wel af en toe dus dat valt prima te combineren met een koffie/plaspauze.
Ik heb bewust de titel niet willen noemen…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Een van mijn weinige nummers van Broes die ik wel graag hoor
Ja, mee eens. Vandaar dat de eis voor de nieuwe was max een keer een half uur laden tussen hier en Oslo.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een pauze is op z'n tijd prima, maar 6 keer een half uur tijdens een trip naar, pak 'm beet, Beieren, vind ik te veel. En dan dat gedoe of er wel of niet een vrije laadplek is op het uitgepuzzelde vulstation…
Ja, zeker.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Een van mijn weinige nummers van Broes die ik wel graag hoor
Welterusten aRd. Binnenkort zelf weer eens draaien?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting maar ik ga nu slapen.
Voor de rest nog een fijne avond toegewenst
Slaap lekker aRd.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik verbaas me er wel over. Normaliter koop je een nieuwbouwhuis toch wel voor een langere periode.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou het aan ons liggen? Er staat alweer een buurhuis te koop
Dat lijkt mij ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verbaas me er wel over. Normaliter koop je een nieuwbouwhuis toch wel voor een langere periode.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Oud worden met haar is mij niet gelukt.
Melting en Henk ook niet…
Dat zou je denken…quote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verbaas me er wel over. Normaliter koop je een nieuwbouwhuis toch wel voor een langere periode.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou je denken…
Wel jammer dat de echte aso’s dan weer niet verhuizen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou het aan ons liggen? Er staat alweer een buurhuis te koop
quote:Compleet nieuw! Fraai afgewerkte woning met warmtepomp, A+++ label, prachtige visgraadvloeren op de alle etages
Hij heeft er op de plattegrond ook een bad bijgetoverdquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de neiging om de makelaar een mailtje te sturen...
Oostenrijker he?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dat accent van hem eigenlijk apart…
Gebruikt easytoys dit in hun reclame?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruikt easytoys dit in hun reclame?
Het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruikt easytoys dit in hun reclame?
Jij moet meer dames spreken.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Chanson de Confiture - Charles Aznavour
quote:
Beide nummers, zo mooiquote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beide nummers, zo mooi![]()
Ik ga overschakelen naar de handbal.
Dank Melting! Fijne avond nog en tot zaterdag
Fijne avond verder!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beide nummers, zo mooi![]()
Ik ga overschakelen naar de handbal.
Dank Melting! Fijne avond nog en tot zaterdag
Fijne avond.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, we gaan handbal op tv kijken
Nee, die herken ik er niet in.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herken je hem niet?
De zanger van dit nummer…
Ben jij zo creatief aan het shoppen geweest?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest dan ook maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het kwam afgelopen week ergens voorbij en ik heb de afbeeldingen bewaard…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij zo creatief aan het shoppen geweest?
Ik blijf bij Paulquote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest dan ook maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Tja, dit nummer vind ik dus echt verschrikkelijk. Zelfs erger dan U2
Het geheel. Echt zo'n zeiknummer.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ligt dat aan de zangeres, of echt aan het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |