SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Welterusten aRd. Fijn dat je even mee kon luisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal
Ja, mee eens hoor. Maar ik dacht echt even dat je een moderne versie van Flappie ging draaien (voor zover mogelijk)quote:Op woensdag 3 april 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het loopje leek er inderdaad een beetje op.De rest van het nummer is echt heel anders...
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier was peaceman groot fan van, met posters en al
Hoezo gaat die niet gedraaid worden dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in de uitzending: een gepland nummer dat ik toch maar niet ga draaien () én een verrassend fraaie, nieuwe uitvoering van een nummer dat vorig jaar in de hogere regionen van m'n jaarlijst stond.
Jij kent alleen Only in my dreams?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink. Mij totaal onbekend. Het nummer, bedoel ik dan.Debbie Gibson - Foolish Beat
Dat heeft een specifieke reden die ik straks uitlegquote:Op woensdag 3 april 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo gaat die niet gedraaid worden dan?
Ehhhquote:Op woensdag 3 april 2024 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij kent alleen Only in my dreams?
Knap gedaanquote:Op woensdag 3 april 2024 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een heel moeilijk plaatje.. bijna hogere wiskunde… (poging tot een bruggetje)
Zo, die komt van heel ver weer binnen in mijn geheugen.quote:
+1 scherp Theoquote:
Ik zal het 99 van de 100 x niet door hebben beloof ik je.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherp TheoSoms stop ik grapjes in de uitzending, zoals mijn Lingo-jingle gevolgd door een nummer gezongen door Nance.
Soms hebben mensen dat door, soms niet.
America - A Horse With No Name
Het is een tikje chaotisch, maar het heeft wel wat.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Noch Theo Thee noch ik heb dit vooraf gehoord. Toch is het een verzoekjeFever Ray - Kandy
Ik zat naar een Youtube-kanaal te kijken die speakers in de wat hogere prijsklasse reviewt, en in 1 review hadden ze o.a. dit album gebruikt om de speakers uit te testen.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Noch Theo Thee noch ik heb dit vooraf gehoord. Toch is het een verzoekjeFever Ray - Kandy
Qua sound snap ik dat wel. Ik mis wel een beetje haar typerende zang; dit wel erg laag allemaal.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat naar een Youtube-kanaal te kijken die speakers in de wat hogere prijsklasse reviewt, en in 1 review hadden ze o.a. dit album gebruikt om de speakers uit te testen.
Klopt ja, maar ik denk dat haar strot ook wat ouder geworden is, net als met Maria Franz die het ook allemaal niet meer zo aan kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Qua sound snap ik dat wel. Ik mis wel een beetje haar typerende zang; dit wel erg laag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |