abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 april 2024 @ 22:11:22 #76
236264 crew  capricia
pi_213115304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mag gewoon in dit topic hoor, pizza from heaven ^O^
Komt goed.
En de lucht. Ik ga naar de lucht kijken. Voor @Za O+. En fotos maken. Ook wel interessant.
@Za zou jij ook fotos willen maken van de lucht in NL?
Dinsdag vlieg ik. Maak ik fotos vanuit Itali. Ben benieuwd of ze hetzelfde zijn qua sluiers voor de zon.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 april 2024 @ 22:14:00 #77
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213115360
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Komt goed.
En de lucht. Ik ga naar de lucht kijken. Voor @:za O+
Das liev O+

Moeten meer mensen doen, lief zijn voor elkaar.
Lach met een schone bips
pi_213115886
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:11 schreef capricia het volgende:

Komt goed.
En de lucht. Ik ga naar de lucht kijken. Voor @:za O+. En fotos maken. Ook wel interessant.
@:za zou jij ook fotos willen maken van de lucht in NL?
Dinsdag vlieg ik. Maak ik fotos vanuit Itali. Ben benieuwd of ze hetzelfde zijn qua sluiers voor de zon.
Ik ben ook benieuwd.
Mensen in het hele land maken fotos, soms van uur tot uur.
Ik zal de meest interessante hier posten, al is de verwachting voorlopig sowieso geen blauwe hemel.

twitter
  Moderator zaterdag 6 april 2024 @ 22:52:53 #79
236264 crew  capricia
pi_213115918
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:50 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd.
Mensen in het hele land maken fotos, soms van uur tot uur.
Ik zal de meest interessante hier posten, al is de verwachting voorlopig sowieso geen blauwe hemel.

[ x ]
Ik ga hier echt op letten.

Eerst een heldere lucht. Dan die strepen en dan sluier bewolking.

(En wij hebben meer woorden in onze NLse taal dan Italianen voor wolken en de type lucht of regen).
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213116015
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:52 schreef capricia het volgende:

Ik ga hier echt op letten.

Eerst een heldere lucht. Dan die strepen en dan sluier bewolking.

(En wij hebben meer woorden in onze NLse taal dan Italianen voor wolken en de type lucht of regen).
Leuk! Maar pas op waar je loopt met die kleine keitjes daar.

Je hebt daar vrienden toch, die kunnen je ook vertellen hoe het bv de laatste maand was. Fijne vakantie iig!☀️🏖️
pi_213116553
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:46 schreef Za het volgende:
Tennessee keurt 'chemtrail'-wet goed die chemicalin in de lucht verbiedt

BBC nieuws

Wetgevers in Tennessee hebben een wetsvoorstel aangenomen dat de uitstoot van chemicalin in de lucht verbiedt, waarvan critici zeggen dat deze zijn genspireerd door ‘chemtrails’-complottheorien.

Het wetsvoorstel verbiedt het "opzettelijk injecteren, vrijkomen of verspreiden" van chemicalin in de lucht.

Er wordt niet expliciet melding gemaakt van chemtrails, waarvan complottheoretici geloven dat het vergif is dat door vliegtuigen wordt verspreid.

In plaats daarvan verbiedt het in grote lijnen "het benvloeden van de temperatuur, het weer of de intensiteit van het zonlicht".

Het door de Republikeinen gesteunde wetsvoorstel werd maandag langs partijlijnen aangenomen. Als het wordt ondertekend door de gouverneur van Tennessee, de Republikein Bill Lee, zal het op 1 juli in werking treden.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68716894
Ik had nooit verwacht dat republikeinen BBQ's en dikke auto's gingen verbieden.
pi_213116575
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef Za het volgende:
New York Times, afgelopen week:

[ afbeelding ]
Waarom nog manieren testen als er overal al chemtrails zijn?
pi_213119369
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 19:52 schreef Za het volgende:

[..]
Mooi, ze zijn vrij zeldzaam.
Nu weer strak blauw
pi_213121117
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool

AMSTERDAM - Terwijl deze zaterdag een bult warme lucht uit de Sahara zorgde voor terrasjesweer, staat ons over tien dagen een koude-aanval vanuit de Noordpool te wachten. ,,Berg je muts en handschoenen nog maar niet op.’’

https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool

Ik post het om te kijken of ze deze voorspelling zo bizar lang van tevoren ook juist hebben.
pi_213121124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:

Waarom nog manieren testen als er overal al chemtrails zijn?
Dit is een andere techniek.
pi_213121178
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 08:21 schreef Sjemmert het volgende:

Nu weer strak blauw
Over pakweg een uurtje is het licht grijs (of niet natuurlijk).

Voor de gehele dag onbewolkt weer in de voorspelling zie ik.
pi_213121509
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 10:50 schreef Za het volgende:
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool

AMSTERDAM - Terwijl deze zaterdag een bult warme lucht uit de Sahara zorgde voor terrasjesweer, staat ons over tien dagen een koude-aanval vanuit de Noordpool te wachten. ,,Berg je muts en handschoenen nog maar niet op.’’

https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool

Ik post het om te kijken of ze deze voorspelling zo bizar lang van tevoren ook juist hebben.
Wij zijn hier ook de bitch van de extremere gebieden. Laten alles maar over ons heen komen. Je hoort nooit eens dat de sahara afkoelt vanwege matige weerstromen uit West Europa.
-nee-
pi_213121838
https://map.geoengineeringmonitor.org

En

EU wil onderzoeken of de zon geblokkeerd kan worden om klimaatverandering tegen te gaan
De Europese Unie doet mee aan een internationale inspanning om onderzoek te doen naar alternatieve maatregelen om klimaatverandering tegen te gaan. En van de opties: aerosolen, kleine deeltjes die in de lucht zweven, in de atmosfeer pompen om het zonlicht te weerkaatsen.
https://www.change.inc/ic(...)-tegen-te-gaan-40125
pi_213121871
En

APRIL 4, 2024

Geoengineering Test Quietly Launches Salt Crystals into Atmosphere

A solar geoengineering experiment in San Francisco could lead to brighter clouds that reflect sunlight. The risks are numerous

CLIMATEWIRE | The nation's first outdoor test to limit global warming by increasing cloud cover launched Tuesday from the deck of a decommissioned aircraft carrier in the San Francisco Bay.

The experiment, which organizers didn't widely announce to avoid public backlash, marks the acceleration of a contentious field of research known as solar radiation modification. The concept involves shooting substances such as aerosols into the sky to reflect sunlight away from the Earth.

The move led by researchers at the University of Washington has renewed questions about how to effectively and ethically study promising climate technologies that could also harm communities and ecosystems in unexpected ways. The experiment is spraying microscopic salt particles into the air, and the secrecy surrounding its timing caught even some experts off guard.
https://www.scientificame(...)als-into-atmosphere/
pi_213121938
Amsterdam onbewolkt op dit moment.
pi_213122170
Na Tennessee:

Tennessee passes 'chemtrail' bill banning airborne chemicals
The bill forbids "intentional injection, release, or dispersion" of chemicals into the air.

It doesn't explicitly mention chemtrails, which conspiracy theorists believe are poisons spread by planes.

Instead it broadly prohibits "affecting temperature, weather, or the intensity of the sunlight".

The Republican-sponsored bill passed along party lines on Monday. If it is signed by Tennessee's governor, Republican Bill Lee, it will go into effect on 1 July.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68716894

Pennsylvania:

In a memo seeking support for his bill, Sen. Doug Mastriano (R-Franklin) said new technology and a proliferation of weather modification patents “owned by a combination of Federal Government Agencies, Non-Governmental Organizations, and large multinational corporations” have brought forward the need to update Pennsylvania’s law.

Mastriano notes the Pennsylvania Constitution guarantees the “right to clean air, pure water, and to the preservation of the natural, scenic, historic and esthetic values of the environment.”
https://penncapital-star.(...)and-climate-science/

twitter
  zondag 7 april 2024 @ 12:39:06 #95
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_213122587
Wederom een heerlijk zonnetje en blauwe hemel hier ^O^

Dit is bijna net zo lachwekkend als de FE-onzin _O-
pi_213122818
quote:
80s.gif Op zondag 7 april 2024 12:39 schreef Mano_ het volgende:

een heerlijk zonnetje en blauwe hemel hier ^O^
Hier ook.
pi_213124395
quote:
80s.gif Op zondag 7 april 2024 12:39 schreef Mano_ het volgende:
Wederom een heerlijk zonnetje en blauwe hemel hier ^O^

Dit is bijna net zo lachwekkend als de FE-onzin _O-
Flat earth is baseless, geo engineering staat vast en de observatie van contrails tot sluierbewolking is een feit, de waarheid en motivatie erachter blijft gissen, maar msm neemt steeds twijfel weg.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_213124427
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Za het volgende:
https://map.geoengineeringmonitor.org

[ afbeelding ]

En

EU wil onderzoeken of de zon geblokkeerd kan worden om klimaatverandering tegen te gaan
De Europese Unie doet mee aan een internationale inspanning om onderzoek te doen naar alternatieve maatregelen om klimaatverandering tegen te gaan. En van de opties: aerosolen, kleine deeltjes die in de lucht zweven, in de atmosfeer pompen om het zonlicht te weerkaatsen.
https://www.change.inc/ic(...)-tegen-te-gaan-40125
Het lijkt wel alsof zon blokkeren een afleiding is voor other, geen geel te zien namelijk.
Wel fijn dat er openheid over is.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 7 april 2024 @ 15:04:47 #99
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_213124776
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 14:44 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Flat earth is baseless
7 Maanden geen heldere lucht ook
quote:
, geo engineering staat vast
Dat is wel een erg breed statement en zegt helemaal niets over dit onderwerp
quote:
en de observatie van contrails tot sluierbewolking is een feit
Degelijke bronnen pls
quote:
, de waarheid en motivatie erachter blijft gissen,
Je zegt net dat het vast staat, een feit is maar nu zeg je dat de waarheid blijft gissen (rare zin, maar ok)?
quote:
maar msm neemt steeds twijfel weg.
Wat bedoel je hiermee?
pi_213127405
quote:
80s.gif Op zondag 7 april 2024 15:04 schreef Mano_ het volgende:

[..]
7 Maanden geen heldere lucht ook
[..]
Dat is wel een erg breed statement en zegt helemaal niets over dit onderwerp
[..]
Degelijke bronnen pls
[..]
Je zegt net dat het vast staat, een feit is maar nu zeg je dat de waarheid blijft gissen (rare zin, maar ok)?
[..]
Wat bedoel je hiermee?
7 maanden geen zon en geen heldere lucht klopt ook niet :)
Het idee is chemtrails = geo-engineering, zonlichtweerkaatsing dmv vlietuiguitstoot-sluierbewolking voor de zon.
Er zijn veel timelapse video's die laten zien hoe een contrail een sluierwolk wordt, je kunt het ook zelf waarnemen buiten daarom is het ook opgenomen.
Dit is dan hoe geo-engineering op z'n BNW wordt ingezet, middels vliegtuigen, is een theorie, maar niet geheel uit de lucht gegrepen, er zijn vele getuigenissen, klokkenluiders, labtests, en nu is 'sproeien' een officile mogelijke oplossing tegen klimaatverandering, de msm bevestigt het (zie boven) dus de twijfel of het bestaat is weggenomen.
Of de sluierbewolking en zilverachtige lucht veroorzaakt door vliegtuigen inderdaad geo-engineering is of iets anders of helemaal niks, is nog onduidelijk.

"De motivatie erachter blijft gissen" geew abn? :P
  zondag 7 april 2024 @ 19:29:17 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213129224
Het is hier nu bewolkt. Zullen wel weer die verdomde chemtrails zijn.

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator maandag 8 april 2024 @ 13:38:20 #102
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_213136623
Chemtrails O+
A child is born with no state of mind.
  maandag 8 april 2024 @ 19:15:03 #103
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213139723
@capricia goeie reis morgen 🙂
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 8 april 2024 @ 19:19:58 #104
236264 crew  capricia
pi_213139778
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:capricia goeie reis morgen 🙂
Dank je!
25 graden, here I go!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213150543
https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/a0AKbNF3vn

Ter vergelijking, zo zien artificile regen en bijbehorende wolken er uit.

Zeg het maar.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213150716
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 19:19 schreef capricia het volgende:

Dank je!
25 graden, here I go!
Goede reis, veel plezier! ☀️🍕🍷
pi_213152256
Een natuurlijke situatie in Disneyland Parijs:

twitter
pi_213152317
pi_213152331
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:48 schreef Za het volgende:

[ x ]
Best raar, aangezien er geen luchthaven in de buurt van Parijs is.
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:06:15 #111
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_213152542
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:48 schreef Za het volgende:

[ x ]
Heel raar. Je zou bijna denken dat er meerdere vliegvelden in de buurt zijn daar.
edit: spuit 11, Wantie was me voor
pi_213152613
quote:
80s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:06 schreef Mano_ het volgende:

Heel raar. Je zou bijna denken dat er meerdere vliegvelden in de buurt zijn daar.
edit: spuit 11, Wantie was me voor
22 km verderop.
pi_213153022
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:10 schreef Za het volgende:

[..]
22 km verderop.
Dat is in inderdaad een enorme afstand.
Een gemiddeld vliegtuig doet daar minstens 2,5 u over om dat te overbruggen.

Het is zeker uitgesloten dat over een hele dag gezien meer dan 1 vliegtuig in dat gebied vliegt.
  woensdag 10 april 2024 @ 06:33:19 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213155098
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:

[..]
Heb je 1x een dag een stralend blauwe hemel gezien de afgelopen 7 maanden?
Ja.. maar niet meer dan 1 dag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_213155157
Omdat het Za is die het zegt en omdat ze wat overdrijft, betekent niet dat het niet al maandenlang hoofdzakelijk grijs en bewolkt is. Neem een kijkje in de SC in wkn, daar klagen ze hier ook al tijden over.

Ik moet wel zeggen dat als je een een topic met een vraag over het weer niet in wkn opent, maar in bnw, je eigenlijk niet echt op zoek bent naar een antwoord.
Цой жив
pi_213155318
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 17:09 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
.. en nu is 'sproeien' een officile mogelijke oplossing tegen klimaatverandering, de msm bevestigt het (zie boven) dus de twijfel of het bestaat is weggenomen.
Wow, kun je dat onderbouwen?
Je doet een makkelijke conclusie, terwijl die bronnen dat helemaal niet 'bevestigen'...

Allereerst, de link 'change.org' is geen MSM, maar een politiek-ideologische petitie-website, wiens businessmodel voornamelijk is om allerhande "dit-moet-niet-mogen"-opwinding te verspreiden en mensen aan te zetten hun persoonsgegevens er achter te laten.

Dat change.org artikel verwijst naar een persbericht op bloomberg, dat verder gesloten is en je enkel de intro kan lezen..
Dit lijkt te verwijzen naar een bepaalde rapportage van het EU parlement..

Dat is echter een vertegenwoordiging van veel partijen en allerhande publicaties zijn vaak veelal de uitingen van daar vertegenwoordigde partijen...
Net zoals als iemand in de tweede kamer wat zegt, dit niet een 'officieel standpunt' van de nedeelandse regering is.

Vermoedelijk gaat het om dit 'scoping' rapport van de Wetenschappelijk Advies Commissie van het EU parlement uit augustus 2003

Scientific Advice Mechanism
European Commission's Group of
Chief Scientific Advisors

Scoping paper:
Solar Radiation Modification
https://research-and-inno(...)coping_paper_SRM.pdf

Het rapport gaat, naar aanleiding van ervaringen tijdens de lockdown, toen er juist heel weinig luchtvaart was, uit van een beinvloeding van het klimaat door wolkvorming...
Echter, het lijkt zeer duidelijk eruit dat dan het streven dat men wil onderzoeken het voorkomen van wolkvorming is.
Het ondezoek noemt zelfs dat het volledige verdwijnen van Cirruswolken, een eventuele temperatuurstijging boven de normen die andere klimaatmaatregelen poogt te voorkomen, juist zou "corrigeren', omdat wolken temperatuur vasthouden.

Het rapport noemt ook op welke onderzoeken binnen dit kader tot nu toe gefinancierd werden, ze komen op eentje, tussen 2009 en 2012 droeg de EU bij aan de financiering van dit onderzoek
https://cordis.europa.eu/project/id/226567

Eindconclusie is echter dat de commissie vaststelt dat maatregelen om wolkvorming te voorkomen niet wenselijk zijn, omdat ze hooguit een achteraf-noodmaatregel zouden zijn, die de oorzaak van klimaatopwarming niet oplost.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213157875
pi_213157933
quote:
:? wat wil je darmee zeggen... zijn dat projecten die door de EU gefinancierd zijn?

nogmaals, het is gewoon wetenschappelijk terrein om onderzoek te doen, en veel overheden zullen soms ook kennis-vermeerdering financieel ondersteunen..
ook over geo-engineering...

Het is echter een totale nonsen-bwewering als je stelt dat het nu een "officiele stelling" zou zijn dat geo-enginering als oplossing voor klimaatveranderingen gezien zou worden (in het door mij aangehaald rapport van die adviescommissie van het EU parlement staat juist letterlijk dat de betreffende technieken om wolkenvorming eventueel te verinderen absluut _niet_ als oplossing voor klimaatveranderingen gezien kan worden omdat het het probleem zelf niet weghaalt, hooguit een symptoombestrijding zou zijn, zelfs als het effect zou hebben).

mocht je te lui zijn bronnen te lezen, dit staat in dat rapport, als conclusie nadat men de huidige kennis over Solar Radiation Modification inventariseert en beschrijft:

quote:
The EU does not consider SRM as a solution, as it does not address the root cause of the problem,
which is the increase in greenhouse gases in the atmosphere. Even if technically feasible and proven
safe, it would provide only a temporary relief, not a cure. In the current state of development, SRM
deployment represents an unacceptable risk for humans and the environment.
pagina 3 van 5:
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213158037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]
:? wat wil je darmee zeggen... zijn dat projecten die door de EU gefinancierd zijn?

nogmaals, het is gewoon wetenschappelijk terrein om onderzoek te doen, en veel overheden zullen soms ook kennis-vermeerdering financieel ondersteunen..

Het is echter een totale nonsen-bwewering als je stelt dat het nu een "officiele stelling" zou zijn dat geo-enginering als oplossing voor klimaatveranderingen gezien zou worden (in het door mij aangehaald rapport van die adviescommissie van het EU parlement staat juist letterlijk dat de betreffende technieken om wolkenvorming eventueel te verinderen absluut _niet_ als oplossing voor klimaatveranderingen gezien kan worden omdat het het probleem zelf niet weghaalt, hooguit een symptoombestrijding zou zijn, zelfs als het effect zou hebben).

mocht je te lui zijn bronnen te lezen, dit staat in dat rapport, als conclusie nadat men de huidige kennis over Solar Radiation Modification inventariseert en beschrijft:
[..]
pagina 3 van 5:
Omdat er onderzoek naar gedaan wordt en ermee gexperimenteerd wordt, krijg je weer van die wappen die dingen roepen als "blijken we toch weer gelijk te hebben"
Цой жив
pi_213158324
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 07:00 schreef Zwoerd het volgende:
Omdat het Za is die het zegt en omdat ze wat overdrijft, betekent niet dat het niet al maandenlang hoofdzakelijk grijs en bewolkt is. Neem een kijkje in de SC in wkn, daar klagen ze hier ook al tijden over.

Ik moet wel zeggen dat als je een een topic met een vraag over het weer niet in wkn opent, maar in bnw, je eigenlijk niet echt op zoek bent naar een antwoord.
Omdat sommige delen zoals het gebruik van geo engineering (rapporten niet vrijgegeven) en zon weghoudende gestreepte luchten een speculatief karakter hebben. Dan zou het toch hier belanden.
pi_213158516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[..]
pagina 3 van 5:
Nee niet lui, heb koppijn dus ben even niet in staat veel te lezen.
Wat ik probeer te zeggen is dat het geen paranode fantasie meer is, maar omgedoopt is tot wetenschap en nu spreekt de msm er openlijk over, dat het niet effectief is verrast niemand.

Een artikel uit 2020
https://www.newscientist.(...)ste-klimaatgevolgen/
https://www.cbsnews.com/n(...)dy-today-2018-11-23/

De hamvraag is: worden we misleid en wordt het stiekem gedaan, en is wat we nu zien het resultaat daarvan?
Wat we zien, persistent trails die veranderen in cirruswolken.

https://www.degruyter.com(...)21-0060/html?lang=en
However, other official documents link these persistent trails to a weather modification technology called solar geoengineering by stratospheric aerosol injection (SAI). These sprays would be mainly composed of metallic particles (Al, Ba, Sr, Fe, nanoparticles) and sulfur, which would considerably increase air, soil and water pollution.
Patents show that this weather modification technology has been known and mastered for a long time. In addition, some scientific papers as well as policy documents suggest that solar geoengineering by SAI has been used for many years.

Zo te lezen was het dus al een wetenschap, maar tis blijkbaar in de schaduw gehouden door het in verband te brengen met gekkies die het chemtrails noemden.

Ufo paranoia is ook bewust door de cia ingevoerd, maar dat ter zijde. Zal het proberen terug te vinden ter onderbouwing.
pi_213159203
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 13:46 schreef Alarmonoff het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat het geen paranode fantasie meer is, maar omgedoopt is tot wetenschap en nu spreekt de msm er openlijk over, dat het niet effectief is verrast niemand.
dat zei je niet, je reageerde op en bericht over een rapportage door het europese parlement over SRM, en ik quote je letterlijk

"nu is 'sproeien' een officile mogelijke oplossing tegen klimaatverandering, de msm bevestigt het "

allereerst is het nonsens te roepen dat rapporten en berichtgeving hierover niet gewoon openbaar is... de betreffende rapporten zijn gewoon door iedereen in te zien en ook de wetenschappelijke onderzoeken naar geo-engineering...

wat de 'paranoide complottheorie' is dat er een geheim programma zou bestaan waarbij gemene machten allerhande gifgassen zouden uitsproeien...
oorspronkelijk was dat "om de bevolking te beinvloeden via chemicalieen", maar in dit topic is die eerdere stelling opeens verandert naar 'beinvloedden van de klimaatverandering'... raar dat die hele verandering van de oorspronkelijke these niet specifiek uitgelegd wordt..

Tevens is het onzin te beweren dat er iemand stelt dat geo-engineering een 'oplossing zou zijn voor klimaatverandering....
al tientallen jaren wordt er onderzoek gedaan, meestal voor landbouw-doeleinden , bv het voorkomen van bepaalde extreem-weeromstandigheden die de oogsten kan beinvloeden (bv voorkomen hagelstormen)... noot voor 'bevolkingsdoeleinden.

Nu zie je dat der een vergrootte intersse is, maar niet als oplossing maar hooguit als een mogelijke noodzakelijk instrument om de gevolgen op te vangen...
in het betreffende rapport is overigens duidelijk aangegeven dat bv voor de EU de nadelen niet opwegen tegen de voordelen, zowel onvoorziene effecten bij grootschalige toepassing alswel ook twijfels over de werkzaamheid als ook het gegeven dat dit geen daadwerkelijke structele oplossing is....

Om die reden zal de EU er geen specifiek extra budget voor uittrekken.

quote:
Zo te lezen was het dus al een wetenschap, maar tis blijkbaar in de schaduw gehouden door het in verband te brengen met gekkies die het chemtrails noemden.

Ufo paranoia is ook bewust door de cia ingevoerd, maar dat ter zijde. Zal het proberen terug te vinden ter onderbouwing.
Goh, dat begint in de buurt te komen van mijn volgens mij wel eerder geplaatste 'complot-theorie':

Dat heel veel alternatieve media en bekende complottheorieen die het zeer goed bij het publiek en in de entertainment-branche doen vooral door externe krachten verspreidde onzin is geplaatst over gewoon normale wetenschappelijke en politieke ontwikelingen om er een 'rookgordijn' van geheimzinnigheid over te laatsen die vaak een ideologisch doeleinde dient van politieke groepen die de complot-theorieen willen uitnutten om een groep personen daarme bezig te houden en in angst te verzetten ...

In die zin laat je juist je enorm bespelen door de verspreidde complotgedachtes zomaar zonder zelf na te denken te gaan herhalen en doorvertellen.
Het is dus altijd aan te raden zelf goed na te denken voordat je hersenloos een complotverhaal gelooft

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 10-04-2024 15:51:26 ]
pi_213159223
geen streep te zien, wel een paar wolkjes en een hoop blauw.
pi_213159345
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:47 schreef Questular het volgende:
geen streep te zien, wel een paar wolkjes en een hoop blauw.
Hopelijk blijft het zo.
De natuur, de landbouw, mensen en dieren hebben zonlicht nodig.
Sommige gewassen kunnen wellicht volstaan met 2 uur zon per dag, mensen en dieren ook. We zullen zien.
pi_213161268
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef Za het volgende:

[..]
Hopelijk blijft het zo.
De natuur, de landbouw, mensen en dieren hebben zonlicht nodig.
Sommige gewassen kunnen wellicht volstaan met 2 uur zon per dag, mensen en dieren ook. We zullen zien.
Je moet eens letten op de dag na zo'n dag, of er weersextremen zijn.
Wat mij vaak is opgevallen is dat het 'kunstmatige wolkendek' voor de zon hangt op stralende dagen.
pi_213161353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:01 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Wat mij vaak is opgevallen is dat het 'kunstmatige wolkendek' voor de zon hangt op stralende dagen.
Hoe definieer je dan een stralende dag en een kunstmatig wolkendek?
pi_213161446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk je dat ze hier meelezen en ze het daarom nu aangepast hebben?
ieder jaar ergens in maart april blijken de WEF/NWO elite naar Za te hebben geluisterd en de langdurige periode van vele maanden waar er bijna voortdurend slecht weer is, veel wolken en lage temperaturen, dan beindigen omdat ze weten dat hij dat niet leuk vind ...
en dan beginnen ze plots het weer veel mooier te maken, langere zonnige dagen ... het is een complot, ieder jaar weer!

serieus, dit topic is bijna een letterlijk voorbeeld waarom vroegere volken aankwamen met 'Goden' die dan het weer zouden regelen... Germanen met Thor en Freyr, Romeinen hadden Jupiter en Egyptenaren hadden de zonnegod Horus..
interssant is ook dat de Weergoden veelal de hoofdgoden waren, die 'alles regelden' (zeker in agrarische culturen had dat ook een economische grond)
pi_213161515
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Warme temperatuur, strakblauwe luft en contrails welke zijn overgegaan tot cirruswolken en voor de zon blijven staan. :P
pi_213161581
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kunstmatige wolken:

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213161695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:16 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Warme temperatuur, strakblauwe luft en contrails welke zijn overgegaan tot cirruswolken en voor de zon blijven staan. :P
Dus er moet minder gevlogen worden.
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 19:33:06 #131
236264 crew  capricia
pi_213162503
Eerste volle dag Itali. En alles bewolkt.

Sneeuw op de bergen. Hopelijk morgen een foto met strak blauwe hemel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213162691
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]

Hier is de lucht strak blauw.
Zometeen met de hond wandelen en ervan genieten.
pi_213165514
quote:
[ afbeelding ]

Oh wow capricia dat had ik niet verwacht.
pi_213165536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:01 schreef Alarmonoff het volgende:

Ik ga er op letten, ik heb wel mensen die bewering zien doen.

quote:
Ik heb daar in deze thread een aantal fotos van gepost.
pi_213165629
Baudet is ook on board ;)

twitter
pi_213165661
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:28 schreef Za het volgende:
Baudet is ook on board ;)

[ x ]
-Ga je BNW belachelijk maken? Stay away-

[ Bericht 3% gewijzigd door loveyoulongtime op 10-04-2024 23:38:56 ]
  woensdag 10 april 2024 @ 23:37:53 #137
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213165662
quote:
Sneeuw? Dat zou toch al uit Europa verdreven moeten zijn?

Hebben wel veel regen gehad daar deze winter zie ik, nog maar weinig kale schroeiplekken over op het veld. Prachtige foto. Ziet er wel beetje uit als in de serie Vikings waar ze terug vaarden hun eigen plaats in O+

WAAR IS DA PIZZA? :P
Lach met een schone bips
pi_213165768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

-Ga je BNW belachelijk maken? Stay away-
?
Pepijn van Houwelingen (FVD) heeft op 2 april maar liefst 38 schriftelijke Kamervragen ingediend over de toepassing van geo-engineering.

Zie alle vragen op:
https://tweedekamer.nl/ka(...)05554&did=2024D12883
  donderdag 11 april 2024 @ 00:07:46 #139
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213165782
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 00:05 schreef Za het volgende:

[..]
?
Pepijn van Houwelingen (FVD) heeft op 2 april maar liefst 38 schriftelijke Kamervragen ingediend over de toepassing van geo-engineering!

Zie alle vragen op:
https://tweedekamer.nl/ka(...)05554&did=2024D12883
Ik reageerde toch niet op jouw post? Het was de reactie van Citizen.Erased die ik weggehaald heb :) Die was om het in het belachelijke te trekken en niks anders.
Lach met een schone bips
pi_213165789
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

Ik reageerde toch niet op jouw post? Het was de reactie van Citizen.Erased die ik weggehaald heb :) Die was om het in het belachelijke te trekken en niks anders.
Oh excuses!
  donderdag 11 april 2024 @ 00:09:27 #141
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213165791
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 00:08 schreef Za het volgende:

[..]
Oh excuses!
No worries, only here to help :)
Lach met een schone bips
  donderdag 11 april 2024 @ 00:12:51 #142
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213165802
En ook nog even voor iedereen, plaats een TR als er kutposts zijn. Dan zien we dat tenminste, we lezen niet alles.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 11 april 2024 @ 19:26:31 #143
236264 crew  capricia
pi_213172704
Er was vandaag 1 wolk en nog steeds geen pizza.

There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213173021
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:26 schreef capricia het volgende:
Er was vandaag 1 wolk en nog steeds geen pizza.

[ afbeelding ]
Prachtig!
Wel limoncello?
  Moderator donderdag 11 april 2024 @ 19:51:03 #145
236264 crew  capricia
pi_213173088
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:46 schreef Za het volgende:

[..]
Prachtig!
Wel limoncello?
Prosecco. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 11 april 2024 @ 19:59:47 #146
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213173214
Sund, dat wachten op die pizza's is waar ik iedere morgen voor op sta :P
Lach met een schone bips
pi_213174400
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:51 schreef capricia het volgende:

Prosecco. O+
Heerlijk, en dan dat mooie uitzicht! En ☀️!
pi_213221764
twitter

Weersverwachting NL komende twee weken:

Moderator woensdag 17 april 2024 @ 21:44:41 #149
236264 crew  capricia
pi_213242932
Hier was de lucht eigenlijk wel goed. Geen rare strepen ofzo.

Ik zal binnenkort op de terugvlucht eens even kijken hoe het in Europa is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213243294
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 20:24 schreef Za het volgende:
[ x ]

Weersverwachting NL komende twee weken:

[ afbeelding ]
Ik denk dat het klei is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: