Hoe definieer je dan een stralende dag en een kunstmatig wolkendek?quote:Op woensdag 10 april 2024 18:01 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Je moet eens letten op de dag na zo'n dag, of er weersextremen zijn.
Wat mij vaak is opgevallen is dat het 'kunstmatige wolkendek' voor de zon hangt op stralende dagen.
ieder jaar ergens in maart april blijken de WEF/NWO elite naar Za te hebben geluisterd en de langdurige periode van vele maanden waar er bijna voortdurend slecht weer is, veel wolken en lage temperaturen, dan beindigen omdat ze weten dat hij dat niet leuk vind ...quote:Op woensdag 10 april 2024 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk je dat ze hier meelezen en ze het daarom nu aangepast hebben?
Warme temperatuur, strakblauwe luft en contrails welke zijn overgegaan tot cirruswolken en voor de zon blijven staan.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe definieer je dan een stralende dag en een kunstmatig wolkendek?
Kunstmatige wolken:quote:Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe definieer je dan een stralende dag en een kunstmatig wolkendek?
Dus er moet minder gevlogen worden.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:16 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Warme temperatuur, strakblauwe luft en contrails welke zijn overgegaan tot cirruswolken en voor de zon blijven staan.
Hier is de lucht strak blauw.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
Eerste volle dag Italië. En alles bewolkt.
[ afbeelding ]
Sneeuw op de bergen. Hopelijk morgen een foto met strak blauwe hemel.
Oh wow capricia dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
Eerste volle dag Italië. En alles bewolkt.
[ afbeelding ]
Ik ga er op letten, ik heb wel mensen die bewering zien doen.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:01 schreef Alarmonoff het volgende:
Je moet eens letten op de dag na zo'n dag, of er weersextremen zijn.
Ik heb daar in deze thread een aantal fotos van gepost.quote:Wat mij vaak is opgevallen is dat het 'kunstmatige wolkendek' voor de zon hangt op stralende dagen.
-Ga je BNW belachelijk maken? Stay away-quote:
Sneeuw? Dat zou toch al uit Europa verdreven moeten zijn?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
?quote:Op woensdag 10 april 2024 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
-Ga je BNW belachelijk maken? Stay away-
Ik reageerde toch niet op jouw post? Het was de reactie van Citizen.Erased die ik weggehaald hebquote:Op donderdag 11 april 2024 00:05 schreef Za het volgende:
[..]
?
Pepijn van Houwelingen (FVD) heeft op 2 april maar liefst 38 schriftelijke Kamervragen ingediend over de toepassing van geo-engineering!
Zie alle vragen op:
https://tweedekamer.nl/ka(...)05554&did=2024D12883
Oh excuses!quote:Op donderdag 11 april 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik reageerde toch niet op jouw post? Het was de reactie van Citizen.Erased die ik weggehaald hebDie was om het in het belachelijke te trekken en niks anders.
Prachtig!quote:Op donderdag 11 april 2024 19:26 schreef capricia het volgende:
Er was vandaag 1 wolk en nog steeds geen pizza.
[ afbeelding ]
Prosecco.quote:
Ik denk dat het klei is.quote:Op maandag 15 april 2024 20:24 schreef Za het volgende:
[ x ]
Weersverwachting NL komende twee weken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |