Dank je!quote:
Best raar, aangezien er geen luchthaven in de buurt van Parijs is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:48 schreef Za het volgende:
Een natuurlijke situatie in Disneyland Parijs:
[ x ]
Heel raar. Je zou bijna denken dat er meerdere vliegvelden in de buurt zijn daar.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:48 schreef Za het volgende:
Een natuurlijke situatie in Disneyland Parijs:
[ x ]
22 km verderop.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:06 schreef Mano_ het volgende:
Heel raar. Je zou bijna denken dat er meerdere vliegvelden in de buurt zijn daar.
edit: spuit 11, Wantie was me voor
Dat is in inderdaad een enorme afstand.quote:
Ja.. maar niet meer dan 1 dag.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je 1x een dag een stralend blauwe hemel gezien de afgelopen 7 maanden?
Wow, kun je dat onderbouwen?quote:Op zondag 7 april 2024 17:09 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
.. en nu is 'sproeien' een officiële mogelijke oplossing tegen klimaatverandering, de msm bevestigt het (zie boven) dus de twijfel of het bestaat is weggenomen.
quote:
pagina 3 van 5:quote:The EU does not consider SRM as a solution, as it does not address the root cause of the problem,
which is the increase in greenhouse gases in the atmosphere. Even if technically feasible and proven
safe, it would provide only a temporary relief, not a cure. In the current state of development, SRM
deployment represents an unacceptable risk for humans and the environment.
Omdat er onderzoek naar gedaan wordt en ermee geëxperimenteerd wordt, krijg je weer van die wappen die dingen roepen als "blijken we toch weer gelijk te hebben"quote:Op woensdag 10 april 2024 12:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]wat wil je darmee zeggen... zijn dat projecten die door de EU gefinancierd zijn?
nogmaals, het is gewoon wetenschappelijk terrein om onderzoek te doen, en veel overheden zullen soms ook kennis-vermeerdering financieel ondersteunen..
ook over geo-engineering...
Het is echter een totale nonsen-bwewering als je stelt dat het nu een "officiele stelling" zou zijn dat geo-enginering als oplossing voor klimaatveranderingen gezien zou worden (in het door mij aangehaald rapport van die adviescommissie van het EU parlement staat juist letterlijk dat de betreffende technieken om wolkenvorming eventueel te verinderen absluut _niet_ als oplossing voor klimaatveranderingen gezien kan worden omdat het het probleem zelf niet weghaalt, hooguit een symptoombestrijding zou zijn, zelfs als het effect zou hebben).
mocht je te lui zijn bronnen te lezen, dit staat in dat rapport, als conclusie nadat men de huidige kennis over Solar Radiation Modification inventariseert en beschrijft:
[..]
pagina 3 van 5:
https://research-and-inno(...)coping_paper_SRM.pdf
Omdat sommige delen zoals het gebruik van geo engineering (rapporten niet vrijgegeven) en zon weghoudende gestreepte luchten een speculatief karakter hebben. Dan zou het toch hier belanden.quote:Op woensdag 10 april 2024 07:00 schreef Zwoerd het volgende:
Omdat het Za is die het zegt en omdat ze wat overdrijft, betekent niet dat het niet al maandenlang hoofdzakelijk grijs en bewolkt is. Neem een kijkje in de SC in wkn, daar klagen ze hier ook al tijden over.
Ik moet wel zeggen dat als je een een topic met een vraag over het weer niet in wkn opent, maar in bnw, je eigenlijk niet echt op zoek bent naar een antwoord.
Nee niet lui, heb koppijn dus ben even niet in staat veel te lezen.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]wat wil je darmee zeggen... zijn dat projecten die door de EU gefinancierd zijn?
nogmaals, het is gewoon wetenschappelijk terrein om onderzoek te doen, en veel overheden zullen soms ook kennis-vermeerdering financieel ondersteunen..
ook over geo-engineering...
Het is echter een totale nonsen-bwewering als je stelt dat het nu een "officiele stelling" zou zijn dat geo-enginering als oplossing voor klimaatveranderingen gezien zou worden (in het door mij aangehaald rapport van die adviescommissie van het EU parlement staat juist letterlijk dat de betreffende technieken om wolkenvorming eventueel te verinderen absluut _niet_ als oplossing voor klimaatveranderingen gezien kan worden omdat het het probleem zelf niet weghaalt, hooguit een symptoombestrijding zou zijn, zelfs als het effect zou hebben).
mocht je te lui zijn bronnen te lezen, dit staat in dat rapport, als conclusie nadat men de huidige kennis over Solar Radiation Modification inventariseert en beschrijft:
[..]
pagina 3 van 5:
https://research-and-inno(...)coping_paper_SRM.pdf
dat zei je niet, je reageerde op en bericht over een rapportage door het europese parlement over SRM, en ik quote je letterlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 13:46 schreef Alarmonoff het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat het geen paranoïde fantasie meer is, maar omgedoopt is tot wetenschap en nu spreekt de msm er openlijk over, dat het niet effectief is verrast niemand.
Goh, dat begint in de buurt te komen van mijn volgens mij wel eerder geplaatste 'complot-theorie':quote:Zo te lezen was het dus al een wetenschap, maar tis blijkbaar in de schaduw gehouden door het in verband te brengen met gekkies die het chemtrails noemden.
Ufo paranoia is ook bewust door de cia ingevoerd, maar dat ter zijde. Zal het proberen terug te vinden ter onderbouwing.
Hopelijk blijft het zo.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:47 schreef Questular het volgende:
geen streep te zien, wel een paar wolkjes en een hoop blauw.
Je moet eens letten op de dag na zo'n dag, of er weersextremen zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo.
De natuur, de landbouw, mensen en dieren hebben zonlicht nodig.
Sommige gewassen kunnen wellicht volstaan met 2 uur zon per dag, mensen en dieren ook. We zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |